73% poparcia dla JK

Data: 2010-06-01 09:43:57
Autor: awe
Data: 2010-06-01 00:54:57
Autor: Antenka

Data: 2010-06-01 10:48:20
Autor: awe

-- -- -- -- --
nie to samo, bo jak widac rosnie
awe

Data: 2010-06-01 11:00:49
Autor: Bombelek
73% poparcia dla JK

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu2dj2$7tr$1news.onet.pl...
http://www.fakt.pl/sondaz-wyborczy

Wpisz od razu 99,99% i będzie jak za czasów PRL. Podniecacie się tym czy co?

Data: 2010-05-31 14:01:53
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04cc3b$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu2dj2$7tr$1news.onet.pl...
http://www.fakt.pl/sondaz-wyborczy

Wpisz od razu 99,99% i będzie jak za czasów PRL. Podniecacie się tym czy co?

Ma racje . J.Kaczynski ma takie wsparcie , zapomniala tylko Antenka napisac , ze jest to wsparcie elektoratu radiomaryjnego , czyli moherowych koltunow i ich szefa Rydzyka .

cyc

Data: 2010-06-01 14:00:33
Autor: Antenka
73% poparcia dla JK
On 31 Maj, 14:01, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Bombelek" <bombe...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c04cc3b$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

, ze jest to wsparcie elektoratu radiomaryjnego , czyli moherowych koltunow

 mmmmmmmm :p

Antenka

Data: 2010-06-01 14:07:04
Autor: Bombelek
73% poparcia dla JK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu2srr$2pi$2news.onet.pl...

[...]

Radiomaryjni wypną się na prezesa przy najbliższej okazji. Zaraz po wyborach Rydzyk zażąda państwowych pieniędzy na budowę kolejnego rurociągu z ciepłą wodą. Skąd wtedy biedny prezydent Jarosław z Woli Rydzyka weźmie pieniądze? Z tych stoczniowych?

Data: 2010-05-31 14:44:16
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04f7e2$0$2597$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Stoczniowe juz przezarl i przejezdzil na wywczasy incognito po swiecie , teraz bedzie probowal "pomagac " innym prywatyzowanym zakladom i znowu na pare lat bizantyjskiego zycia wystarczy .
Jaroslaw mu w tym pomoze  .

cyc

Data: 2010-06-01 22:27:26
Autor: awe
73% poparcia dla JK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu2vbb$die$2news.onet.pl...

[...]

no to se czelwone dziatki pogadalli - komuchy pierdolone
awe

Data: 2010-06-01 14:03:32
Autor: Antenka
73% poparcia dla JK
no to se czelwone dziatki pogadalli - komuchy pierdolone
 awe- <

Ave, a co ty się tą głupią komuszerją denerwujesz? To są ich ostatnie
pojękiwania.  A potem...do kazamatów z nimi :D

Antenka

Data: 2010-06-01 23:17:56
Autor: awe
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:89afa6ea-608b-4a13-88e8-ab53b1b7d58bm33g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale ja sie nie denerwuje, zdechle kocury jeszcze ostatnie podrygi - niech sobie pogadaj tyle ich, a potem jebnie sie czerwona gwiazde na nagrobku i bedzie spokoj
awe

Data: 2010-06-02 13:19:59
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

[...]

marzenia faszystowskiej frau  ? .

cyc

Data: 2010-06-02 13:25:50
Autor: Bombelek
73% poparcia dla JK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu5epc$526$2news.onet.pl...

[...]

Sądzisz, że antenka to kobieta z wielkimi niebieskimi oczami? Prędzej będzie to jakiś niedopieszczony trans!

Data: 2010-06-02 14:21:29
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c063fb5$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczy jak oczy , niebieskie jak niebieskie , za to wpatrzone w faszystowskiego torunskiego guru jak w swiety obrazek .

cyc

Data: 2010-06-02 15:31:07
Autor: awe
73% poparcia dla JK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu5icm$fch$2news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -
mozna mu patrzec w oczy, nie to co wam cyc. tego zeza to macie perfidnego.
awe

Data: 2010-06-02 11:58:29
Autor: Antenka
73% poparcia dla JK

mozna mu patrzec w oczy, nie to co wam cyc. tego zeza to macie perfidnego..<

Zezol za dużo zerkał na Moskwę i tak mu zostało :D Jedno oko na Maroko
a drugie na Moskwę :D

Antenka

Data: 2010-06-02 08:32:02
Autor: Bombelek
73% poparcia dla JK

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3q9h$hv9$1news.onet.pl...

[...]

 Fanatyku PiS, czy taki sposób formułowania zdań jest u ciebie norma? Jesteś z nizin społecznych, że tak się wyrażasz?

Data: 2010-06-02 13:21:46
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c05fada$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

[...]

TA GRUPA ISTNIEJE JUZ DZIESIECIOLECIA NIEMAL ALE TAKEGO JAK ON DURNIA DOTAD NA NIEJ NIE BYLO . dLATEGO MAM GO OD JAKIEGOS CZASU W FILTRZE . gRUPA WYGLADA ZNACZNIE LEPIEJ .

CYC

Data: 2010-06-02 13:27:13
Autor: Bombelek
73% poparcia dla JK

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu5esm$5bt$2news.onet.pl...

[...]

Jestem na tym forum od niedawna, masz rację awe to musi być jakiś psychol albo paranoik by nie powiedzieć wprost: dureń!

Data: 2010-06-02 14:24:41
Autor: cyc
73% poparcia dla JK

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c064008$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jego nalezy zalowac . Nie jest winien swojego nieszczescia ale tez nie musze przeciez byc wystawiany na ataki psychopaty i wynikajaca z jego choroby glupote . Dlatego siedzi w filtrze .

cyc

Data: 2010-06-02 12:04:54
Autor: Antenka
73% poparcia dla JK
On 2 Cze, 14:24, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Bombelek" <bombe...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c064008$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

przeciez byc wystawiany na ataki psychopaty i wynikajaca z jego choroby

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A mnie też wrzuciłeś do filtra? :-((

Antenka

Data: 2010-06-01 05:09:58
Autor: DJ MC Donald Musk
73% poparcia dla JK
On 1 Cze, 14:07, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:hu2srr$2pi$2news.onet.pl...

> [...]

wodą. Skąd wtedy biedny prezydent Jarosław z Woli Rydzyka weźmie pieniądze?

moze od "inwestorow z Kataru"?

Data: 2010-06-05 16:51:18
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
73% poparcia dla JK
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

http://www.fakt.pl/sondaz-wyborczy

"61 % procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza"

jak myslita nadaje sie do stopki ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

73% poparcia dla JK