737-700 - jaki przycisk?

Data: 2011-10-01 05:56:42
Autor: Emeryk
737-700 - jaki przycisk?
Przeczytałem. Czy ktoś wie o jaki przycisk chodzi bo chciałbym wypróbować...

EM

Maszyna znajdowała się na pułapie 12,5 tys. m, gdy pierwszy pilot wyszedł do toalety, przekazując stery drugiemu pilotowi. Nie wiadomo dlaczego ten popełnił błąd, wciskając nie ten przycisk, co trzeba

http://www.tvn24.pl/-1,1719175,0,1,boeing-na-plecach-- bo-pilot-wcisnal-nie-ten-przycisk,wiadomosc.html

Data: 2011-10-01 10:33:24
Autor: Delfino Delphis
737-700 - jaki przycisk?
Emeryk wrote:

Przeczytałem. Czy ktoś wie o jaki przycisk chodzi bo chciałbym
wypróbować...

Pewnie ten rozłączający autopilota :P

No i żart z rodzaju tych hermetycznych:

- Kto jest najlepszym pilotem wojskowym w Polsce?
- Autopilot

:)

Data: 2011-10-03 22:47:47
Autor: bratsiostry
737-700 - jaki przycisk?
Delfino Delphis pisze:
Emeryk wrote:

Przeczytałem. Czy ktoś wie o jaki przycisk chodzi bo chciałbym
wypróbować...

Pewnie ten rozłączający autopilota :P

Chciał włączyć youtube'a albo innego face'a.

Data: 2011-10-01 12:30:29
Autor: kawi
737-700 - jaki przycisk?
Użytkownik "Emeryk" <9Emeryk@wp.pl> napisał w wiadomości news:j66321$pmb$1news.onet.pl...
[...]

Blokada drzwi do kabiny.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2011-10-04 00:49:30
Autor: saturn5
737-700 - jaki przycisk?
To nie zaden przycisk, to pokretlo.