Data: 2019-10-21 17:01:31 | |
Autor: J.F. | |
737 MAX | |
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/boeing-wiedział-o-błędach-modelu-737-max-firma-kłamała-w-procesie-certyfikacji/ar-AAJ6O1f
Boeing przyznaje, że informacje o tym, że błędy systemu MCAS występowały także podczas lotów w symulatorze, są prawdziwe. Były one bezpośrednią przyczyną katastrof w Indonezji i Etiopii, Firma zbagatelizowała jednak niebezpieczne sygnały, sądząc, że jest to błąd wynikający z awarii symulatora. Piloci, którzy wykonywali loty testowe w maszynie, twierdzą, że błąd, występował od czasu do czasu również podczas ich pracy. Miało to miejsce w 2016 roku, jeszcze zanim Boeingi 737 Max zostały włączone do służby w liniach lotniczych. Zachodzi podejrzenie, że firma zataiła te informacje w procesie certyfikacji maszyn. " A tak swoja droga ... na ile taki symulator dobrze symuluje ? Przeciez robi tylko to, do czego sam zostal zaprogramowany. No ale mimo tego mozna przypadkiem wywolac warunki w ktorych "komputer sie pomyli", za to np raczej sie nie ustali, ze w jakiejs pozycji aerodynamika wyprawia cuda ... J. |
|
Data: 2019-10-21 15:01:29 | |
Autor: Bruno | |
737 MAX | |
W dniu poniedziałek, 21 października 2019 17:04:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/boeing-wiedział-o-błędach-modelu-737-max-firma-kłamała-w-procesie-certyfikacji/ar-AAJ6O1fOIDP to jednym z powodów przeciągania sie nowej certyfikacji jest problem z symulatorami, które nie zachowują się tak jak prawdziwy samolot. I dobrze pamiętam: http://symulatory.net.pl/art,159,boeing-737-max-znaleziono-bledy-w-oprogramowaniu-symulatora Jeśli teraz wyjdzie, że zamiast naprawiać MAXa, "naprawili" symulator... Tak,wiem. "Zbyt duży by upaść." -- Bruno |
|
Data: 2019-10-22 12:12:54 | |
Autor: J.F. | |
737 MAX | |
Użytkownik "Bruno" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ece9009c-0af5-421d-89dd-9b6a77427442@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 21 października 2019 17:04:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał: https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/boeing-wiedział-o-błędach-modelu-737-max-firma-kłamała-w-procesie-certyfikacji/ar-AAJ6O1f Ale czytasz - ze to jakis malo istotny element. Jeśli teraz wyjdzie, że zamiast naprawiać MAXa, "naprawili" symulator... Jest w tym pierwszym artykule "Piloci testowi przeprowadzili 120 lotów testowych z nową wersją oprogramowania. Jak powiedział Muilenburg, podczas 203 godzin w powietrzu, piloci upewnili się, że nowe oprogramowanie jest wolne od błędów i samoloty modeli 737 Max są bezpieczne. " miejmy nadzieje, ze "w powietrzu" nie znaczy "w symulatorze" ... J. |
|
Data: 2019-10-22 08:02:10 | |
Autor: Bruno | |
737 MAX | |
W dniu wtorek, 22 października 2019 12:15:45 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
Użytkownik "Bruno" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ece9009c-0af5-421d-89dd-9b6a77427442@googlegroups.com...Miejmy nadzieję, że po takiej wtopie sparwdzili i tu i tu. -- Bruno |
|
Data: 2019-10-25 13:37:45 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
737 MAX | |
Lion Air crash report from Indonesia blames Boeing 737 Max design flaws and other factors:
www.cbsnews.com/news/lion-air-crash-report-indonesia-today-boeing-737-max-doomed-design-flaws-training-maintenance-2019-10-25/ |
|
Data: 2019-10-25 11:51:53 | |
Autor: Marcin Debowski | |
737 MAX | |
On 2019-10-25, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
Lion Air crash report from Indonesia blames Boeing 737 Max design flaws and other factors: The Indonesian report followed another last month from U.S. federal accident investigators who concluded that Boeing and the Federal Aviation Administration underestimated how a blizzard of visual and auditory warnings would slow pilots' ability to respond quickly enough to avert crashes. Chyba tylko to w miarę nowe? -- Marcin |
|
Data: 2019-11-10 04:18:49 | |
Autor: mrbluesky.pl | |
737 MAX | |