75% homo wylizuje fekalia z odbytu

Data: 2013-02-09 18:30:34
Autor: zdumiony
75% homo wylizuje fekalia z odbytu
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5116872a$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
widzenia, ilości fekaliów. Ci, którzy jedzą czy nawet tarzają się w kale, są
narażeni na większe ryzyko.

obrzydliwość

Data: 2013-02-09 09:51:30
Autor: glob
On 9 Lut, 18:30, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:5116872a$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

> widzenia, ilości fekaliów. Ci, którzy jedzą czy nawet tarzają się w kale,
> są
> narażeni na większe ryzyko.

obrzydliwość

Ty naprawdę zdumiony każdemu dasz się podpuścic?

Koprofagia u ludzi

Objaw niektórych zaburzeń psychicznych polegający na spożywaniu kału.
Może wystąpić bardzo rzadko u pacjentów cierpiących na schizofrenię,
depresję czy picę.

Koprofagii wynikającej z zaburzeń psychicznych nie należy mylić z
praktyką zjadania kału własnego bądź partnera wynikającej z zaburzeń
preferencji seksualnych (dewiacji).

W seksuologii, zaburzenie preferencji seksualnych, w którym źródłem
podniecenia seksualnego jest zjadanie własnego bądź partnera kału.
Inne czynności seksualne związane z odchodami (jednak nie jedzeniem
go) noszą miano koprofilii.

Data: 2013-02-09 18:42:30
Autor: abc
75% homo wylizuje fekalia z odbytu
obrzydliwość

I bezczelnie domagają się akceptacji i szacunku!

Data: 2013-02-09 11:11:35
Autor: glob
On 9 Lut, 18:42, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> obrzydliwość

I bezczelnie domagają się akceptacji i szacunku!

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Jak jesteś taki muundry , to spróbuj zjeść gówno ludzie.....gówno
ludzie jest toksyczne, bo jemy mnóstwo chemii i bez płukania żołądka
po spożyciu mógłbyś wyciągnąć kopyta.
  Tak więc karetki by ciągle na toksykologie homków woziły i mnóstwo
zgonów by było, a takie coś się nie dzieje.
 I jak ludzie takiego zakłamańca nie mają /atakować-językiem katoli/
jak ktoś w żywe oczy ich łga, a debilami nie są?

Data: 2013-02-09 20:13:17
Autor: u2
W dniu 2013-02-09 20:11, glob pisze:
Jak jesteś taki muundry , to spróbuj zjeść gówno ludzie.....gówno
ludzie jest toksyczne, bo jemy mnóstwo chemii i bez płukania żołądka
po spożyciu mógłbyś wyciągnąć kopyta.

A, to pewnie dlatego tak duzo zgonow wsrod pedalow...-;)

Data: 2013-02-09 11:16:38
Autor: glob
On 9 Lut, 20:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> po spożyciu mógłbyś wyciągnąć kopyta.

A, to pewnie dlatego tak duzo zgonow wsrod pedalow...-;)

Jaka szkoda że to napisałem, trzeba mi było chwalić bogactwo białkowe
gówna ludzkiego, to taki kretyn jak ty by się nałykał i byś był
sensacją na toksykologii.

75% homo wylizuje fekalia z odbytu