75ccm

Data: 2011-06-09 19:37:04
Autor: Honda CRM
75ccm
WITAM!

Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,jeżeli mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

Data: 2011-06-10 08:31:16
Autor: Kowal
75ccm
Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,jeżeli mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

Dokładnie nie pamiętam, ale to żeby jednoślad był motorowerem musi spełnić trzy warunki
- pojemność do 50ccm
- predkość maksymalna do 45km/h
- moc nie wyższa niż 4KW

Wystarczy, że jeden z warunków nie jest spełniony to nie jest już motorower tylko motocykl.

Data: 2011-06-10 17:38:42
Autor: Mat S
75ccm
Użytkownik "Honda CRM" <michael.misiuna@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:ea9842a6c0d9367414d34665cd5cc3e2$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Trzeba by zmienić tłok i cylinder... a czy jest to możliwe w przypadku twojego sprzętu - trzeba się dowiedzieć czy Honda nie robi podobnego z silnikiem 50 ccm, albo czy któryś z producentów akcesoriów nie ma w ofercie zestawu 50 ccm pasującego do twojego silnika.

MS

Data: 2011-06-10 22:02:33
Autor: ..:maniek:..
75ccm
Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,

ja ostatnio na miesce widzialem jakiegos scigacza 250ccm zarejesrtowanego na motorower...przynajmniej tablice mial mala motorowerowa :-)

pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

Data: 2011-06-12 20:09:00
Autor: blur
75ccm
Użytkownik "..:maniek:.."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:istt8q$3qc$1@news.onet.pl...

Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,

ja ostatnio na miesce widzialem jakiegos scigacza 250ccm zarejesrtowanego na motorower...przynajmniej tablice mial mala motorowerowa :-)

to Cię przebiję, widziałem WR450F jako motorower a to nawet nie ma homo na drogi :)

75ccm