75ccm

Data: 2011-06-10 17:38:42
Autor: Mat S
75ccm
Użytkownik "Honda CRM" <michael.misiuna@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:ea9842a6c0d9367414d34665cd5cc3e2$1grupy.scigacz.pl...
WITAM!

Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,jeżeli mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

Trzeba by zmienić tłok i cylinder... a czy jest to możliwe w przypadku twojego sprzętu - trzeba się dowiedzieć czy Honda nie robi podobnego z silnikiem 50 ccm, albo czy któryś z producentów akcesoriów nie ma w ofercie zestawu 50 ccm pasującego do twojego silnika.

MS

75ccm