Data: 2013-02-26 04:13:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
Czy wszystkim już wpłacono wiadome ¶winie? Ja na
jednym koncie mam od kilku dni, na drugim -- nie mam nadal. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-02-26 05:02:38 | |
Autor: C. | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
U mnie jeszcze brak, ale po drodze była reklamacja...
OdpowiedĽ pracownika banku brzmiała, że w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale ustalił on, że wniosek pochodzi z promocji i kasę dostanę do 14 dni roboczych od 15.02, co daje jak dobrze liczę do 7 marca. C. |
|
Data: 2013-02-26 09:22:15 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
Dnia Tue, 26 Feb 2013 04:13:23 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
Czy wszystkim już wpłacono wiadome ¶winie? Ja na Wpłacono na wszystkich rachunkach. AK |
|
Data: 2013-02-26 13:11:03 | |
Autor: knrdz | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
Andrzej Kubiak pisze:
Wpłacono na wszystkich rachunkach. Potwierdzam. Wpłynęły też ¶winie od Synka z paypalowej promocji (na paypal, nie na Synka). |
|
Data: 2013-02-26 14:30:05 | |
Autor: ketiv | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Czy wszystkim już wpłacono wiadome ¶winie? Ja na również nie trzymałem, na reklamację otrzymałem do¶ć szybko informację że "..w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się.." i wkrótce otrzymam maila z pro¶b± o podanie danych do dokonania przelewu, no to czekam.. -- ketiv |
|
Data: 2013-02-26 15:34:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
"ketiv" kgidcs$ojd$1@news.task.gda.pl również nie trzymałem, na reklamację otrzymałem do¶ć szybko informację że "..w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się.." i wkrótce otrzymam maila z pro¶b± o podanie danych do dokonania przelewu, no to czekam.. Mogę dostać m@il, na który trzeba/można/warto wysłać reklamację? "C." f774e923-0bb9-40d3-ab5b-8193cf2f0ca3@googlegroups.com : U mnie jeszcze brak, ale po drodze była reklamacja... : OdpowiedĽ pracownika banku brzmiała, że w wyniku problemu : technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale ustalił : on, że wniosek pochodzi z promocji i kasę dostanę do 14 dni : roboczych od 15.02, co daje jak dobrze liczę do 7 marca. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-02-26 15:55:05 | |
Autor: ketiv | |
77 ¶wiń wi¶niowych | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Mogę dostać m@il, na który trzeba/można/warto wysłać reklamację? posłałem na dwa: reklamacje(małpka)bankier.pl i kontakt(małpka)bankierstarter.pl odpowiedĽ przyszła już z imiennego adresu, ale teraz nie mam możliwo¶ci sprawdzenia -- pozdr, ketiv |
|