Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   787 nareszcie w Polsce

787 nareszcie w Polsce

Data: 2009-07-15 22:31:42
Autor: adam
787 nareszcie w Polsce
Data: 2009-07-15 21:08:29
Autor: GK
787 nareszcie w Polsce
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
częsciowo....

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6821624,Symulator_787_dla_LOT.ht
ml?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4777659


LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi sie nawet
do polowy roku 2011, a potem bedzie MASA problemow z ta maszyna. Naprawde
dobrze bym sie zastanowil czy nie zrezygnowac z zamowienia czegos czego nikt
nie widzial tylko o tym slyszal, szczegolnie ze wszystkie znaki na niebie
pokazuja ze bedzie mnostwo problemow z ta maszyna, a Boeing zszarga sobie nia
swoje dobre imie. Oblot prototypu znow sie opoznia z przyczyn: "kadlob
niewystarczajaco odporny".  LOT powinien I tak miec jednego, duzego B777
latajacego do stanow I jakby mieli odrobine oleju w glowkach - o co oskarzac
chyba ich nie mozna, to zaczeli bysobie ustawiac(malymi samolotami) pasazerow
z okolic Polski, jak robi Lufthansa. Szczerze powiedziedziawszy im wiecej
czytam o tym modelu tym bardziej sklaniam sie ku teori ze jak wreszcie LOT
wdrozy te "cuda", to ze wzgledow bezpieczenstwa zaczne latac&#8230;.Lufthansa, albo
AirFrance. --


Data: 2009-07-16 08:52:37
Autor: Michal Jankowski
787 nareszcie w Polsce
"GK" <jantarstd3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi
sie nawet do polowy roku 2011, a potem bedzie MASA problemow z ta
maszyna. Naprawde dobrze bym sie zastanowil czy nie zrezygnowac z
zamowienia czegos czego nikt nie widzial tylko o tym slyszal,

A po co rezygnowac? Kary umowne leca, im dluzej tej dostawy nie
bedzie, tym lepiej 8-)

  MJ

Data: 2009-07-16 08:59:12
Autor: bohateur
787 nareszcie w Polsce
Michal Jankowski pisze:
"GK" <jantarstd3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi
sie nawet do polowy roku 2011, a potem bedzie MASA problemow z ta
maszyna. Naprawde dobrze bym sie zastanowil czy nie zrezygnowac z
zamowienia czegos czego nikt nie widzial tylko o tym slyszal,

A po co rezygnowac? Kary umowne leca, im dluzej tej dostawy nie
bedzie, tym lepiej 8-)

Pytanie czy kary umowne rekompensują straty ekonomiczne wynikłe z mało
eksploatacji mało oszczednych 767

Data: 2009-07-19 02:53:51
Autor: Dariusz K. Ładziak
787 nareszcie w Polsce
Użytkownik GK napisał:
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
częsciowo....

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6821624,Symulator_787_dla_LOT.ht
ml?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4777659


LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi sie nawet
do polowy roku 2011, a potem bedzie MASA problemow z ta maszyna.

Pierwszym problemem jest to że nie mamy w Polsce żadnego lotniska z terminalem przystosowanym do tego mastodonta - przecież to coś trzeba przez cztery do sześciu rękawów na dwóch poziomach jednocześnie obsługiwać - przez jeden rękaw czas do wyjścia ostatniego pasażera mógłby stanowić istotny ułamek czasu przelotu przez Atlantyk...

A dalej - obsługa bagaży odprawy, komunikacja miejska - już widzę co by się na Okęciu działo jakby dwa takie na raz przyleciały!

--
Darek

Data: 2009-07-18 21:25:56
Autor: heja
787 nareszcie w Polsce
Pierwszym problemem jest to że nie mamy w Polsce żadnego lotniska z
terminalem przystosowanym do tego mastodonta - przecież to coś trzeba
przez cztery do sześciu rękawów na dwóch poziomach jednocześnie

Chyba pomyliłeś 787 z 380

Data: 2009-07-19 17:24:03
Autor: GK
787 nareszcie w Polsce

Pierwszym problemem jest to =BFe nie mamy w Polsce =BFadnego lotniska z=20
terminalem przystosowanym do tego mastodonta - przecie=BF to co=B6 trzeba=
=20
przez cztery do sze=B6ciu r=EAkaw=F3w na dw=F3ch poziomach jednocze=B6nie=
=20
obs=B3ugiwa=E6 - przez jeden r=EAkaw czas do wyj=B6cia ostatniego pasa=BF=
era=20
m=F3g=B3by stanowi=E6 istotny u=B3amek czasu przelotu przez Atlantyk...

A dalej - obs=B3uga baga=BFy odprawy, komunikacja miejska - ju=BF widz=EA=
 co by=20
si=EA na Ok=EAciu dzia=B3o jakby dwa takie na raz przylecia=B3y!

-- =20
Darek
   - Boeing 777 nie potrzebuje paro-poziomowych rekawow o jakich piszesz.
Standartem sa dwa ale z jednym tez dziala. 777 powinien kursowac miedzy WAW a ORD.


--


787 nareszcie w Polsce

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona