Data: 2009-07-15 22:31:42 | |
Autor: adam | |
787 nareszcie w Polsce | |
Data: 2009-07-15 21:08:29 | |
Autor: GK | |
787 nareszcie w Polsce | |
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):
częsciowo.... LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi sie nawet do polowy roku 2011, a potem bedzie MASA problemow z ta maszyna. Naprawde dobrze bym sie zastanowil czy nie zrezygnowac z zamowienia czegos czego nikt nie widzial tylko o tym slyszal, szczegolnie ze wszystkie znaki na niebie pokazuja ze bedzie mnostwo problemow z ta maszyna, a Boeing zszarga sobie nia swoje dobre imie. Oblot prototypu znow sie opoznia z przyczyn: "kadlob niewystarczajaco odporny". LOT powinien I tak miec jednego, duzego B777 latajacego do stanow I jakby mieli odrobine oleju w glowkach - o co oskarzac chyba ich nie mozna, to zaczeli bysobie ustawiac(malymi samolotami) pasazerow z okolic Polski, jak robi Lufthansa. Szczerze powiedziedziawszy im wiecej czytam o tym modelu tym bardziej sklaniam sie ku teori ze jak wreszcie LOT wdrozy te "cuda", to ze wzgledow bezpieczenstwa zaczne latac….Lufthansa, albo AirFrance. -- |
|
Data: 2009-07-16 08:52:37 | |
Autor: Michal Jankowski | |
787 nareszcie w Polsce | |
"GK" <jantarstd3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:
LOT nie zobaczy tych samolotow ani w Grudniu 2010. Ani nie wydaje mi A po co rezygnowac? Kary umowne leca, im dluzej tej dostawy nie bedzie, tym lepiej 8-) MJ |
|
Data: 2009-07-16 08:59:12 | |
Autor: bohateur | |
787 nareszcie w Polsce | |
Michal Jankowski pisze:
"GK" <jantarstd3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes: Pytanie czy kary umowne rekompensujÄ straty ekonomiczne wynikĹe z maĹo eksploatacji maĹo oszczednych 767 |
|
Data: 2009-07-19 02:53:51 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
787 nareszcie w Polsce | |
Użytkownik GK napisał:
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a): Pierwszym problemem jest to że nie mamy w Polsce żadnego lotniska z terminalem przystosowanym do tego mastodonta - przecież to coś trzeba przez cztery do sześciu rękawów na dwóch poziomach jednocześnie obsługiwać - przez jeden rękaw czas do wyjścia ostatniego pasażera mógłby stanowić istotny ułamek czasu przelotu przez Atlantyk... A dalej - obsługa bagaży odprawy, komunikacja miejska - już widzę co by się na Okęciu działo jakby dwa takie na raz przyleciały! -- Darek |
|
Data: 2009-07-18 21:25:56 | |
Autor: heja | |
787 nareszcie w Polsce | |
Pierwszym problemem jest to że nie mamy w Polsce żadnego lotniska z Chyba pomyliłeś 787 z 380 |
|
Data: 2009-07-19 17:24:03 | |
Autor: GK | |
787 nareszcie w Polsce | |
Pierwszym problemem jest to =BFe nie mamy w Polsce =BFadnego lotniska z=20- Boeing 777 nie potrzebuje paro-poziomowych rekawow o jakich piszesz. Standartem sa dwa ale z jednym tez dziala. 777 powinien kursowac miedzy WAW a ORD. -- |