79 zł dochodu - ile kosztów?

Data: 2009-03-23 22:21:45
Autor: pawelj
79 zł dochodu - ile kosztów?
Witam.

Jakie powinny być zastosowane koszty jeżeli ktoś zarobił 79 zł po odjęciu składek.
111,25
czy 79 zł?
Tak niska kwota zarobku wzięła się z czasu pracy - dwa dni  a później chorobowe.

Problem w tym że na pit 11 koszty są 111,25
Wg mnie powinny być 79.

I wg mnie do pit  37 powinny być wpisane koszty nie większe niż dochód a wg kogoś kto ma tego pita takie jak na pit 11

Kto ma rację i dlaczego ?

--
PawełJ

Data: 2009-03-23 22:27:16
Autor: SDD
79 zł dochodu - ile kosztów?

Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq8v29$aap$1nemesis.news.neostrada.pl...

I wg mnie do pit  37 powinny być wpisane koszty nie większe niż dochód a wg kogoś kto ma tego pita takie jak na pit 11

Kto ma rację i dlaczego ?

IMHO nic nie stoi na preszkodzie, by ze stosunku pracy miec w sensi epodatkowym strate..., a wiec...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-23 22:54:27
Autor: pawelj
79 zł dochodu - ile kosztów?

IMHO nic nie stoi na preszkodzie, by ze stosunku pracy miec w sensi epodatkowym strate..., a wiec...

Nie przypomnę sobie w jakiej gazecie czytałem, ale na 10% było napisane że koszty nie mogą przekraczać dochod.
Co nawet byłoby sensowne bo ciężko byłoby na liście wyliczyć taką sytuację
79-111,25=-32,25
-32x0,19 = -6

Wychodzi jakby nie patrzył podatek ujemny.

I z powyższego wynikają moje wątpliwości

--
Pawełj

Data: 2009-03-23 22:59:21
Autor: SDD
79 zł dochodu - ile kosztów?

Użytkownik "pawelj" <pawelj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq90ia$hdt$1atlantis.news.neostrada.pl...

Co nawet byłoby sensowne bo ciężko byłoby na liście wyliczyć taką sytuację
79-111,25=-32,25
-32x0,19 = -6

Wychodzi jakby nie patrzył podatek ujemny.

Ujemy dochod nazywa sie strata i nie jest niczym nadzwyczajnym np. w dzialalnosci gospodarczej.
Podatek od straty naliczany jest liniowo wg stawki 0% :)
W przytoczonym przeci Ciebie przyopadku wynisie on 0 zl.
Byc moze faktycznie przy stosunku pracy nei moze byc strata, dlatego w poprzednim posci enapisalem IMHO - a do ustawy nie chce mi si zagladac :)
Ale na pewno ktos bedzi ewiedzial na 100% :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-24 21:50:55
Autor: pawelj
79 zł dochodu - ile kosztów?

Ale na pewno ktos bedzi ewiedzial na 100% :)
Pewnie niejeden wie.
Jakby jeszcze zechciał się wiedzą podzielić...

--
PawełJ

79 zł dochodu - ile kosztów?