8-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-09 10:12:54
Autor: mkarwan
8-01-2010 - spamowali psp
W dniu 8-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 7 nowych wątków

"Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> - 6 nowych wątków

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> - 5 nowych wątków

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> - 4 nowe wątki

Data: 2010-01-09 11:31:46
Autor: = heÂŽsk =
8-01-2010 - spamowali psp
On Sat, 9 Jan 2010 10:12:54 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

 ile ci placa za sledzenie "watkow" ?

 zobowiazuje sie przebic rekordzistow i jutro rozpoczne  10 nowych watkow. tytul: mkwaran,przypadek szczegolny.

--

 HeSk

Data: 2010-01-09 11:47:09
Autor: mkarwan
8-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "= heRsk =" <pocieszne?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3imgk558hej943ijfcglo56t7h9i66u6fi4ax.com...
ile ci placa za sledzenie "watkow" ?

Jeśli tobie płacą to nie oznacza, ze innym też.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

zobowiazuje sie przebic rekordzistow i jutro rozpoczne
>10 nowych watkow. tytul: mkwaran,przypadek szczegolny.

robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2010-01-09 16:09:36
Autor: awe
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi9n03$noc$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

zobowiazuje sie przebic rekordzistow i jutro rozpoczne
>10 nowych watkow. tytul: mkwaran,przypadek szczegolny.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Mkarwan nie rob z siebie posmiewiska. Ja Ciebie serdecznie prosze. To tak na starosc cos Ci sie popierdolilo we lbie?
Szkoda, bo czasem sensownie pisujesz, a tu wychodzi na to zes wariat
awe

Data: 2010-01-09 16:21:14
Autor: boukun
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hia65k$3g9$1news.onet.pl...

> [...]

Szkoda, bo czasem sensownie pisujesz, a tu wychodzi na to zes wariat

Tak sensownie jak i ty, nie każdy jest ci podobny...

boukun

Data: 2010-01-09 21:19:19
Autor: awe
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hia6jl$rjh$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Tak sensownie jak i ty, nie każdy jest ci podobny...

-- -- -- -- -- -- -- --
boukun faceta ktory gwalci pluszowego misia i puszcza to na youtube nie traktuje sie powaznie, nie zrozum mnie zle...ale wiesz cyrk to pierwsze drzwi na lewo.
awe

Data: 2010-01-10 00:01:10
Autor: boukun
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hiaob5$l6e$1news.onet.pl...

> [...]

boukun faceta ktory gwalci pluszowego misia i puszcza to na youtube nie traktuje sie powaznie, nie zrozum mnie zle...ale wiesz cyrk to pierwsze drzwi na lewo.

A co mi po twojej powadze, jak ty nawet nie odróżniasz misia od głupiego Piotrusia, lubiącego mi (i nie tylko mi) na okrągło robic laskę. Chuj z taką twoją powagą...
Mądrej głowie dość dwie słowie...

boukun

Data: 2010-01-10 10:08:05
Autor: awe
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hib229$oln$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

A co mi po twojej powadze, jak ty nawet nie odróżniasz misia od głupiego Piotrusia, lubiącego mi (i nie tylko mi) na okrągło robic laskę. Chuj z taką twoją powagą...

-- -- -- -- -- -- --
przepraszam cie boukun ale to ty nie rozrozniasz pluszowego misia od Piotrusia. Moze to sie leczy, ja tam nie wiem. Zapytaj kaweckiego - on z pewnoscia byl juz u lekarza
awe

Data: 2010-01-10 12:04:21
Autor: boukun
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hic5cg$a8u$1news.onet.pl...

> [...]

przepraszam cie boukun ale to ty nie rozrozniasz pluszowego misia od Piotrusia. Moze to sie leczy, ja tam nie wiem. Zapytaj kaweckiego - on z pewnoscia byl juz u lekarza

Jesteś prosty i prymitywny chłopak awe, więc nie masz co nawet przepraszać... Po prostu, na takich to ja macham ręką...

boukun

Data: 2010-01-10 16:39:22
Autor: awe
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hicbuc$npp$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Jesteś prosty i prymitywny chłopak awe, więc nie masz co nawet przepraszać... Po prostu, na takich to ja macham ręką...

ani ja prosty ani prymitywny, towarzystwo na ktore szkoda mi czasu ot tyle
awe

Data: 2010-01-09 18:11:37
Autor: u2
8-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-09 16:09, awe pisze:

Mkarwan nie rob z siebie posmiewiska. Ja Ciebie serdecznie prosze. To tak na starosc cos Ci sie popierdolilo we lbie?
Szkoda, bo czasem sensownie pisujesz, a tu wychodzi na to zes wariat

Śmieszny ten "mkarwan", na p.s.historia optuje za zniesieniem moderacji,
ale tutaj ujawnia się jego prawdziwe oblicze cenzora rodem z PRL.

Data: 2010-01-09 19:50:12
Autor: mkarwan
8-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hiadh0$cd2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Znowu robisz z siebie durnia pisząc idiotyzmy?
Masz pojęcie o tym czym zajmowali się cenzorzy za PRL?

Data: 2010-01-09 19:38:10
Autor: mkarwan
8-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-09 21:20:25
Autor: awe
8-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hiaj3d$gv5$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Szkoda, bo czasem sensownie pisujesz, a tu wychodzi na to zes wariat

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!
no moglbys cos wymyslic bardziej oryginalnego. zaczynasz byc podobny do vic'a albo heska. nie pamietam ktory pedal ktory, ale to ktoregos z nich tekst
awe

8-01-2010 - spamowali psp