Data: 2009-06-12 17:30:18 | |
Autor: Gregorius | |
8 gwiazdek Renaulta | |
Zenon-Anton pisze:
http://moto.onet.pl/1561147,1,chiny-renault-jest-marnej-jakosci,artykul.html?node=2 "ze względu na poważne zagrożenie bezpieczeństwa i jakości". W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których strefa zgniotu kończy się na tylnej osi z czymś co spełnia europejskie standardy musi wprowadzać zagrożenie dla bezpieczeństwa bo pewnie taki Chery Amulet (http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE) wyglądał by po zderzeniu z renówką jak nie przymierzając 126p przejechane przez kamaza. -- Pozdr. Gregorius |
|
Data: 2009-06-16 03:40:40 | |
Autor: Wild Root | |
8 gwiazdek Renaulta | |
W poście <h0tsab$2jh$1@inews.gazeta.pl>
m.in. przeczytać można: W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których Z tymi europejskimi standardami to nie przesadzaj, od lat odnoszę nieodparte wrażenie, że auta są raczej projektowane pod test EuroNCAP, niż faktycznie w celu poprawy naszego bezpieczeństwa. Pięć gwiazdek o niczym nie świadczy, bo chciałbym kiedyś zobaczyć crash test gdzie na czołówkę puszczą jakiś 5-cio gwiazdkowy kompakt, przeciwko o wiele większemu i posiadającemu mniej, np. cztery, albo trzy gwiazdki suvowi. Jeśli miałbym wybierać w którym aucie miałbym siedzieć, chyba wolałbym, a raczej po chwili zastanowienia, stanowczo wolałbym tego teoretycznie mniej bezpiecznego suva. -- Wild Root |
|
Data: 2009-06-16 08:45:48 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
8 gwiazdek Renaulta | |
Wild Root pisze:
W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których google.pl q7 fiat 500 crash test pierwszy link od gory |
|
Data: 2009-06-18 11:19:43 | |
Autor: Wild Root | |
8 gwiazdek Renaulta | |
W poście <h17f32$1edb$2@bgp.inds.pl>
m.in. przeczytać można: google.pl O-o właśnie, czyli ktoś (co wcale nie takie dziwne) wpadł na ten pomysł. Choć ten fiacik i tak nieźle wyszedł z tego, spodziewałem się gorszych efektów. -- Wild Root |
|
Data: 2009-06-16 15:39:33 | |
Autor: Mikolaj Rydzewski | |
8 gwiazdek Renaulta | |
Wild Root wrote:
Jeśli miałbym wybierać w A dlaczego nie ciagnik siodlowy od razu? Po to sa odpowiednie klasy zeby wlasnie dalo sie porownywac ze soba wyniki testow. Po to ma sie glowe, zeby nie podniecac sie kompletem gwiazdek w smarcie czy fiacie 500. |