Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   8 gwiazdek Renaulta

8 gwiazdek Renaulta

Data: 2009-06-12 17:30:18
Autor: Gregorius
8 gwiazdek Renaulta
Zenon-Anton pisze:
http://moto.onet.pl/1561147,1,chiny-renault-jest-marnej-jakosci,artykul.html?node=2

"ze względu na poważne zagrożenie bezpieczeństwa i jakości".

W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których strefa zgniotu kończy się na tylnej osi z czymś co spełnia europejskie standardy musi wprowadzać zagrożenie dla bezpieczeństwa bo pewnie taki Chery Amulet (http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE) wyglądał by po zderzeniu z renówką jak nie przymierzając 126p przejechane przez kamaza.

--
Pozdr. Gregorius

Data: 2009-06-16 03:40:40
Autor: Wild Root
8 gwiazdek Renaulta
 W poście <h0tsab$2jh$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których
strefa zgniotu kończy się na tylnej osi z czymś co spełnia europejskie
standardy musi wprowadzać zagrożenie dla bezpieczeństwa bo pewnie taki
Chery Amulet (http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE) wyglądał by po
zderzeniu z renówką jak nie przymierzając 126p przejechane przez kamaza.

Z tymi europejskimi standardami to nie przesadzaj, od lat odnoszę nieodparte
wrażenie, że auta są raczej projektowane pod test EuroNCAP, niż faktycznie
w celu poprawy naszego bezpieczeństwa. Pięć gwiazdek o niczym nie świadczy,
bo chciałbym kiedyś zobaczyć crash test gdzie na czołówkę puszczą jakiś
5-cio gwiazdkowy kompakt, przeciwko o wiele większemu i posiadającemu
mniej, np. cztery, albo trzy gwiazdki suvowi. Jeśli miałbym wybierać w
którym aucie miałbym siedzieć, chyba wolałbym, a raczej po chwili
zastanowienia, stanowczo wolałbym tego teoretycznie mniej bezpiecznego
suva.

--
Wild Root

Data: 2009-06-16 08:45:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
8 gwiazdek Renaulta
Wild Root pisze:
W sumie ja ich rozumiem, zderzenie ich miejscowych produktów w których
strefa zgniotu kończy się na tylnej osi z czymś co spełnia europejskie
standardy musi wprowadzać zagrożenie dla bezpieczeństwa bo pewnie taki
Chery Amulet (http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE) wyglądał by po
zderzeniu z renówką jak nie przymierzając 126p przejechane przez kamaza.

Z tymi europejskimi standardami to nie przesadzaj, od lat odnoszę nieodparte
wrażenie, że auta są raczej projektowane pod test EuroNCAP, niż faktycznie
w celu poprawy naszego bezpieczeństwa. Pięć gwiazdek o niczym nie świadczy,
bo chciałbym kiedyś zobaczyć crash test gdzie na czołówkę puszczą jakiś
5-cio gwiazdkowy kompakt, przeciwko o wiele większemu i posiadającemu
mniej, np. cztery, albo trzy gwiazdki suvowi. Jeśli miałbym wybierać w
którym aucie miałbym siedzieć, chyba wolałbym, a raczej po chwili
zastanowienia, stanowczo wolałbym tego teoretycznie mniej bezpiecznego
suva.

google.pl
q7 fiat 500 crash test
pierwszy link od gory

Data: 2009-06-18 11:19:43
Autor: Wild Root
8 gwiazdek Renaulta
 W poście <h17f32$1edb$2@bgp.inds.pl>
 m.in. przeczytać można:

google.pl
q7 fiat 500 crash test
pierwszy link od gory

O-o właśnie, czyli ktoś (co wcale nie takie dziwne) wpadł na ten pomysł.
Choć ten fiacik i tak nieźle wyszedł z tego, spodziewałem się gorszych
efektów.

--
Wild Root

Data: 2009-06-16 15:39:33
Autor: Mikolaj Rydzewski
8 gwiazdek Renaulta
Wild Root wrote:
 Jeśli miałbym wybierać w
którym aucie miałbym siedzieć, chyba wolałbym, a raczej po chwili
zastanowienia, stanowczo wolałbym tego teoretycznie mniej bezpiecznego
suva.

A dlaczego nie ciagnik siodlowy od razu? Po to sa odpowiednie klasy zeby wlasnie dalo sie porownywac ze soba wyniki testow. Po to ma sie glowe, zeby nie podniecac sie kompletem gwiazdek w smarcie czy fiacie 500.

8 gwiazdek Renaulta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona