8 katastrof w 5 lat....

Data: 2011-02-06 11:31:51
Autor: DJ MC Donald Musk
8 katastrof w 5 lat....
Data: 2011-02-06 21:20:57
Autor: u2
8 katastrof w 5 lat....
W dniu 2011-02-06 20:31, DJ MC Donald Musk pisze:
http://celestyn.salon24.pl/276187,tu-154-8-katastrof-w-ciagu-5-lat

Jeśli nie spadł z 12 km to co mogło spowodować takie zniszczenia.
Prędkość podejścia do lądowania jest podobna, z jaką leciał tupolew.

Data: 2011-02-06 15:48:59
Autor: Bruner
8 katastrof w 5 lat....
no to kaczor mial pecha myslal ze ja tamte wyladowaly to on tez moze

Data: 2011-02-07 11:21:05
Autor: u2
8 katastrof w 5 lat....
W dniu 2011-02-06 21:48, Bruner pisze:
no to kaczor mial pecha myslal ze ja tamte wyladowaly to on tez moze

A ty co, w myślach czytasz ?

Data: 2011-02-07 11:11:36
Autor: Pomysłowy Dobromir
8 katastrof w 5 lat....

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:9cc3a867-adfc-452e-8b94-f1b267c8e3e8d23g2000prj.googlegroups.com...
http://celestyn.salon24.pl/276187,tu-154-8-katastrof-w-ciagu-5-lat

Skoro tak to dlaczego wasz prezydent uparł się lecieć swoim prezydenckim samolotem na imprezę do Katynia?

PD

Data: 2011-02-07 02:15:50
Autor: Hans Kloss
8 katastrof w 5 lat....
On 7 Lut, 11:11, Pomysłowy Dobromir <u...@domena.ck> wrote:

Skoro tak to dlaczego wasz prezydent uparł się
Spadaj platfonski durniu. I nie upieraj się przy jeżdżeniu
samochodami- zasuwaj na piechotę matole.
J-23

Data: 2011-02-07 15:07:44
Autor: raff
8 katastrof w 5 lat....

"Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> wrote in message news:4d4fc558$0$2496$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To wasz premier sie wryl, cwoczku. Wizyta prezydenta byla zaplanowana duzo wczesniej.

No ale Tusek sie musial poobsciskiwac z Putinem. Gdyby nie to, pewnie nie byloby calej katastrofy. Łysy ma krew na rękach, do tego układał sie z Putinem. Ktos tam na dole juz smazy wielki kociol smoly.

R.

Data: 2011-02-07 17:22:51
Autor: cirrus
8 katastrof w 5 lat....
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iioubm$s3e$1news.onet.pl...
[...]

Ten kocioł to na twój idiotyzm.

--
stevep

Data: 2011-02-07 18:35:24
Autor: raff
8 katastrof w 5 lat....
[...]

A ty zas stary ciulu lazisz za ludzmi jak smrod po gaciach.

R.

Data: 2011-02-07 17:51:10
Autor: =heÂŽsk=
8 katastrof w 5 lat....
On Mon, 7 Feb 2011 15:07:44 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

No ale Tusek sie musial poobsciskiwac z Putinem. Gdyby nie to, pewnie nie byloby calej katastrofy. Łysy ma krew na rękach, do tego układał sie z Putinem. Ktos tam na dole juz smazy wielki kociol smoly.

nbluzgasz raffciu, a to oznacza ze przyparto cie do muru ;o)))
obserwuje "dobromira", radzi sobie doskonale. kto to jest?

Data: 2011-02-07 17:51:09
Autor: =heÂŽsk=
8 katastrof w 5 lat....
On Mon, 7 Feb 2011 11:11:36 +0100, Pomysłowy Dobromir <user@domena.ck>
wrote:

> [...]

Skoro tak to dlaczego wasz prezydent uparł się lecieć swoim prezydenckim samolotem na imprezę do Katynia?

moglibyscie pisowcy przypomniec ile to razy s.p. Lech oglaszal zalobe narodowa? policzcie trupy za czasow jego 5-cioletniego
prezydentowania,przeciez sprawia to wam wyjatkowa przyjemnosc!

8 katastrof w 5 lat....