8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km

Data: 2010-10-01 12:00:54
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Katanka napisał:

> Mam kolegę, który jest przedstawicielem handlowym. Dostał auto (KIA SOUL) 8 miesięcy temu. Jak on moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po Polsce, to jedna sprawa, ale druga - to auto jest w rozsypce już praktycznie.

Zaraz Ci sie dostanie od Cavallino

> No dobrze, jak się to ma do tych 7 lat gwarancji marki KIA? Przeciez za 7 lat to auto będzie na złomie. Jakie jest ograniczenie przebiegu km przy takiej gwarancji?

Ale KIA ma 7 lat lub 150kkm przebiegu auta, wiec gwarancja sie skonczy przy takim jezdzeniu jak auto bedzie mialo nieco ponad rok :-)
ps. nie wiem czy kratkowozy nie maja innej gwarancji - mniej korzystnej?

                Oskar Wilde

Data: 2010-10-01 12:32:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i84be9$liu$3news.onet.pl...
> [...]

moze zrobić w 8 miesięcy 80.000 km po Polsce, to jedna sprawa, ale druga - to auto jest w rozsypce już praktycznie.

Niekoniecznie.
Soul zrobił na mnie dość słabe wrażenie jeśli chodzi o wykonanie.
Podobnie jak Venga.
Twarde plastiki, podatne na rysy, kiepsko spasowane, na pewno się szybko zużyją.

Jak na razie z auto Kii dobre wrażenie robią na mnie tylko Ceed i Sportage.
Reszta to koreańskie auta.

Data: 2010-10-01 15:10:39
Autor: Robert_J
8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km
Soul zrobił na mnie dość słabe wrażenie jeśli chodzi o wykonanie.

Słabe wrażenie to on robi zwłaszcza jeśli chodzi o wygląd ;-). Oczywiście to rzecz gustu, ale MZ to auto jest szpetne jak noc listopadowa ;-)

Data: 2010-10-01 19:21:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i84mkk$nh5$1news.onet.pl...
Soul zrobił na mnie dość słabe wrażenie jeśli chodzi o wykonanie.

Słabe wrażenie to on robi zwłaszcza jeśli chodzi o wygląd ;-). Oczywiście to rzecz gustu, ale MZ to auto jest szpetne jak noc listopadowa ;-)

Nawet jeśli, to od tego raczej się nie psuje.
Od kiepskiego wykonania prędzej.
Skoro zaoszczędzili na plastiku, to zapewne nie tylko na nim.
W Ceedzie tych oszczędności nie widać, a kosztują prawie tyle samo.

Data: 2010-10-02 09:52:39
Autor: Karolek
W dniu 2010-10-01 12:32, Cavallino pisze:

Jak na razie z auto Kii dobre wrażenie robią na mnie tylko Ceed i Sportage.
Reszta to koreańskie auta.

Sportage, ROTFL :P
Tandeta na maksa.
Teraz juz wiem, ze masz wyjatkowo niskie wymagania co do samochodu, stad twoje marne wybory.

--
Karolek

Data: 2010-10-02 11:24:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i86ofm$284a$1news.mm.pl...
[...]

Byłeś, widziałeś, jeździłeś?

Data: 2010-10-03 09:40:39
Autor: Karolek
[...]

Gdzie bylem?
Widzialem i jezdzilem, nowka sztuka.
Wlasciciel rozplywal sie nad nia jakby kupil osmy cud swiata... ja tam zauwazylem tylko toporne, walace zawieszenie, tandetne plastiki, kiepskie prowadzenie i slaby silnik benzynowy, miejsca wewnatrz jak na SUVa tez malo.
Audio bylo jak na ta klase auta nawet niezle.

--
Karolek

Data: 2010-10-03 10:50:27
Autor: Cavallino
[...]

Kiedy ją kupił?

8 miesięczna KIA Soul zrobiła juz 80.000km