8 miliardów złotych poszło się j........

Data: 2009-10-02 12:05:41
Autor: sofu
8 miliardów złotych poszło się j........
Zawarto ugode z Eureko -  8 miliardów zł poszło się jebać, a zadnemu chujowi
odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rządzą Polską.

sofu

Data: 2009-10-02 12:25:52
Autor: Chiron

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4j4a$5km$1node2.news.atman.pl...
Zawarto ugode z Eureko -  8 miliardów zł poszło się jebać, a zadnemu chujowi
odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rządzą Polską.

sofu

Tu raczej pretensje do...Kongresu Wiedeńskiego, który zdjął osobistą odpowiedzialność z urzędników za wyrządzone szkody związane z wykonywaniem urzędu.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Inna sprawa, że tu nawet nie ma mowy o znalezieniu winnych- i choćby tylko napiętnowaniu, o pozbawieniu urzędów nawet nie śmiem pisać...

Data: 2009-10-02 03:39:26
Autor: Marek
On 2 PaĽ, 12:25, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "sofu" <manhunt...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:ha4j4a$5km$1node2.news.atman.pl...

> [...]
> chujowi
> odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
> Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rz±dz± Polsk±.

Tu raczej pretensje do...Kongresu Wiedeńskiego, który zdj±ł osobist±
odpowiedzialno¶ć z urzędników za wyrz±dzone szkody zwi±zane z wykonywaniem
[...]

napiętnowaniu, o pozbawieniu urzędów nawet nie ¶miem pisać...

Chyba najwazniejsze umwy zawarto za czasow Buzka - naszej gwiazdy w
EU.
Moze to byla wlasnie zaplata ...??????????????????????????????????????

Data: 2009-10-02 12:26:36
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -
dokladnie, kuzwa Grad cos pierdolil o jakims sukcesie, a prawda jest taka ze powinni w ogole podwazyc ustalenia prywatyzacyjne w PZU bo dzialo sie kolo tej sprawy wiele dziwnych spraw. Jacys ludzie przyszli do PZU bez grosza w kieszeni i za pieniadze PZU kupili PZU a teraz jeszcze wyciagaja 8 mld zl.
awe

Data: 2009-10-02 12:38:44
Autor: Polok_Prawdziwy
8 miliardówzłotychposzłosię j........

kieszeni i za pieniadze PZU kupili PZU a teraz jeszcze wyciagaja 8 mld zl.

Natym polego KAPITALISMUS ty CIMNIOKU...!!!!

Data: 2009-10-02 13:18:05
Autor: mkarwan
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:6c76.00000076.4ac5d834newsgate.onet.pl...

kieszeni i za pieniadze PZU kupili PZU a teraz jeszcze wyciagaja 8 mld zl.

Natym polego KAPITALISMUS ty CIMNIOKU...!!!!

To sie nazywa korupcja a nie kapitalizm, durniu nieudolnie na¶laduj±cego górala

Data: 2009-10-02 11:29:49
Autor: Andrzej Kokakolski
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Natym polego KAPITALISMUS ty CIMNIOKU...!!!!

To sie nazywa korupcja a nie kapitalizm, durniu nieudolnie na¶laduj±cego górala

Ten typek nie rozumie, ze kapitalista to czlowiek ryzykujacy swoim majatkiem
i dzieki swoim zdolnosciom organizujacy i prowadzacy dzialalnosc komercyjna.
Ale to co dzisiaj sie dzieje z klasycznym kapitalizmem nie ma wiele wspolnego.
To jest raczej kleptokracja.

AK

Data: 2009-10-02 13:37:35
Autor: Konstanty Wycirowski

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha4o50$cjh$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

On i tal lepiej udaje górala, jak ty człowieka, mkarwanie. Mkarwanizmem zaczyna się nazywać jak kto¶ pierdoli jak połamany, o wszystkim i o niczym. Cechuje ten mkarwanizm również to, że ten co pierdoli, nie wie nawet o czym pierdoli.

Data: 2009-10-02 13:44:11
Autor: awe
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomo¶ci news:ha4oqt$3k4$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty nawet nie umiesz pierdolic
awe

Data: 2009-10-02 13:52:19
Autor: bolek
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha4p1a$gg9$1news.onet.pl...

[...]

Zwłaszcza, że mnie pierdolenie kojarze się z kim¶, a nie o czym.
To jaki¶ zbok.

bolek

Data: 2009-10-02 14:42:15
Autor: Konstanty Wycirowski
8 miliardówzłotychposzłosię j........

"bolek" <bolek@neostrada.pl>

Zwłaszcza, że mnie pierdolenie kojarze się z kim¶, a nie o czym.
To jaki¶ zbok.

bolek

Cos ci sie "popierdolilo". To tobie sie kojarzy, a ja mam byc "zbok"?

Kostek

Data: 2009-10-02 15:05:12
Autor: bolek
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha4ska$54c$1news01.versatel.de...

"bolek" <bolek@neostrada.pl>

[...]

Pierdolenie to zawsze pierdolenie.
Jak komus gadanie sie myli z pierdoleniem, to jest zbok./analny/

bolek

Data: 2009-10-02 19:47:17
Autor: Konstanty Wycirowski
8 miliardówzłotychposzłosię j........

"bolek" <bolek@neostrada.pl>

Pierdolenie to zawsze pierdolenie.
Jak komus gadanie sie myli z pierdoleniem, to jest zbok./analny/

bolek

Nie tylko ci sie kojarzy, widze. Analnie ci sie marzy, fiutku.

Data: 2009-10-02 14:41:12
Autor: Konstanty Wycirowski
8 miliardówzłotychposzłosię j........

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
ty nawet nie umiesz pierdolic
awe
Racja, przy takim mistrzu jak ty - nie mam szans.

Kostek

Data: 2009-10-02 14:58:14
Autor: awe
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha4sib$53n$1news01.versatel.de...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
ty nawet nie umiesz pierdolic
awe
Racja, przy takim mistrzu jak ty - nie mam szans.

Kostek
-- -- -- -- --
w ogole nie masz w czymkolwiek szans. masz nasrane we lbie
awe

Data: 2009-10-02 19:48:22
Autor: Konstanty Wycirowski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha4tb6$v9b$1news.onet.pl...

[...]

No popatrz, tobie sie tez wszystko z gównem kojarzy. Jakis klon Piotrusia jestes, czy co? Co wy sie tak w tych kupach lubujecie?

Data: 2009-10-02 20:17:59
Autor: bolek
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha5ehf$g19$1news01.versatel.de...

[...]

Mnie tez sie Wyciranie kojarzy z kupa.

bolek

Data: 2009-10-03 00:03:48
Autor: Konstanty Wycirowski

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha5g93$3r4$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale zesmy juz ustalili, ze jestes kretyn, to sie nie odzywaj, menelu.
Kostek

Data: 2009-10-03 18:00:51
Autor: bolek
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha5th6$pj5$1news01.versatel.de...

[...]

A z kim ustaliles. Podaj nick drugiego wycirucha.

bolek

Data: 2009-10-04 14:25:00
Autor: awe
8 miliardówzłotychposzłosię j........

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha7sk1$j0h$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
pewnie ustalil to z druga kupa, wiec to gowniana prawda
awe

Data: 2009-10-04 14:23:48
Autor: awe
[...]

jakie lubujecie, same kupy tu pisuja, popatrz na cvela i na siebie....prosze o uprzatniecie grupy z kup
awe

Data: 2009-10-02 14:21:07
Autor: zbig
8 miliardów złotych poszło się j........

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha4kei$hr$1news.onet.pl...

[...]

Co ty bredzisz. Podważyć to ty se możesz ustalenia z twoj± żon±.
S± wyroki trubunału miedzynarodowego i musisz si e do tego zastosować. Podziekuj za to wszystko najpierw ¶więtojebliwym kolesiom zAWS, którzy chcieli oddać PZU w łapy OpusDei, potem SLD-owcom, którzy rzopoczęli cały bajzel, następnie PiS-owi, który nic nie zrobił. Grad tylko pozamiatał co zostało.

Data: 2009-10-02 15:20:26
Autor: awe
8 miliardów złotych poszło się j........

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha4r4b$n30$1news.task.gda.pl...

[...]

co ty pierdolisz, jakie ustalenia. co wiesz o tym wyroku, lepiej sobie sprawdz dokladnie jakie tam byly zastrzezenia. Jakie opus dei. Kim byl Krzaklewski albo Lobuzek. Przeciez to najwieksze kurwy
awe

Data: 2009-10-02 15:50:48
Autor: zbig
8 miliardów złotych poszło się j........

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha4uki$3mq$1news.onet.pl...

[...]

To ty pierdoliłe¶ o ustaleniach

 Jakie opus dei. Kim byl
Krzaklewski albo Lobuzek. Przeciez to najwieksze kurwy

Pogugluj sobie to się dowiesz kimbył p. Joao Talone i dlaczego PZU miało zostać dane portugalczykom z Eureko.

Data: 2009-10-02 17:37:27
Autor: awe
8 miliardów złotych poszło się j........

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ha50cg$ne4$1news.task.gda.pl...

[...]

-- --
komu mialo dostac sie PZU to decydowal prowadzacy Krzaka i Buzka, sugerujesz ze sie nawrocil i chcial dobrze? Kosztuje nas to mase kasy. A Trubodymomen mowi zawstydzony " to niemozliwe"

awe

Data: 2009-10-04 13:10:11
Autor: Roman Rumian
8 miliardów złotych poszło się j........
Panie awe,

awe pisze:
(....)
[...]

no, blisko, bardzo blisko.
A co Pan powie na hipotezę, że to razwiedka trochę forsy wyprowadziła na własne potrzeby ?
Jest jaki¶ element tej sprawy, który przeszkadzałby tej teorii ?

Pozdrawiam

Roman Rumian

P.S. Proszę popatrzeć na historię wszystkich, dużych afer ...
No, i typow zagrywka promocyjna: OBNIŻKA ! OBNIŻKA !
Zamiast 38 kosztuje tylko 8. Jaki wielki sukces !

Data: 2009-10-04 13:21:20
Autor: Slawomir Stoff
8 miliardów złotych poszło się j........

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ha9vrl$94u$1news.agh.edu.pl...
Panie awe,

awe pisze:
(....)
[...]

   Mialem psa i wyprowadzalem go wieczorem na spacer.

   Wyprowadzac forsy o zadnej porze dnia ani nocy nie probowalem.

   AR

Data: 2009-10-04 14:34:41
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 13:21:20 +0200, Slawomir Stoff napisał(a):

 Mialem psa i wyprowadzalem go wieczorem na spacer.

   Wyprowadzac forsy o zadnej porze dnia ani nocy nie probowalem.

Może nie masz forsy, Cezary?  Piotr

Data: 2009-10-04 14:37:01
Autor: Piotr
Dnia Sun, 04 Oct 2009 13:10:11 +0200, Roman Rumian napisał(a):

[...]

To wygl±da jak "ziemia obiecana". Piotr

Data: 2009-10-02 13:16:39
Autor: mkarwan
[...]

Wcześniej ministrowie i premier Buzek obecnie przewodniczący PE doprowadzili do takiej sytuacji.
Za to powinni beknąć przed TS.
PiS chciał zerwania umowy z Eureko bez odszkodowania.

Data: 2009-10-02 15:41:24
Autor: jadrys
sofu pisze:
Zawarto ugode z Eureko -  8 miliardów zł poszło się jebać, a zadnemu chujowi
odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rządzą Polską.

sofu

Nie jesteś odosobniony w swoim smutku.

8 miliardów złotych poszło się j........