8 miliardów złotych poszło się j........

Data: 2009-10-02 12:25:52
Autor: Chiron
8 miliardów złotych poszło się j........

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4j4a$5km$1node2.news.atman.pl...
Zawarto ugode z Eureko -  8 miliardów zł poszło się jebać, a zadnemu chujowi
odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rządzą Polską.

sofu

Tu raczej pretensje do...Kongresu Wiedeńskiego, który zdjął osobistą odpowiedzialność z urzędników za wyrządzone szkody związane z wykonywaniem urzędu.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Inna sprawa, że tu nawet nie ma mowy o znalezieniu winnych- i choćby tylko napiętnowaniu, o pozbawieniu urzędów nawet nie śmiem pisać...

Data: 2009-10-02 03:39:26
Autor: Marek
On 2 PaĽ, 12:25, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "sofu" <manhunt...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:ha4j4a$5km$1node2.news.atman.pl...

> [...]
> chujowi
> odpowiedzialnemu za to włos ze łba nie spadł.
> Smutno mi ze takie skurwysyny rzadziły i rz±dz± Polsk±.

Tu raczej pretensje do...Kongresu Wiedeńskiego, który zdj±ł osobist±
odpowiedzialno¶ć z urzędników za wyrz±dzone szkody zwi±zane z wykonywaniem
[...]

napiętnowaniu, o pozbawieniu urzędów nawet nie ¶miem pisać...

Chyba najwazniejsze umwy zawarto za czasow Buzka - naszej gwiazdy w
EU.
Moze to byla wlasnie zaplata ...??????????????????????????????????????

8 miliardów złotych poszło się j........