+8 w Wigilie +12 w pierwszy dzien Swiat :-O

Data: 2009-12-23 21:29:18
Autor: Zennon
+8 w Wigilie +12 w pierwszy dzien Swiat :-O
To ten klimat się oziębia, czy ociepla, bo się już pogubilem?

Zennon

Data: 2009-12-23 21:36:54
Autor: pluton
+8 w Wigilie +12 w pierwszy dzien Swiat :-O
To ten klimat się oziębia, czy ociepla, bo się już pogubilem?

Wedlug grupowych ex-pertow klimat sie "ocipia".

Nullification

Data: 2009-12-24 14:54:29
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-23 21:36, pluton pisze:
To ten klimat się oziębia, czy ociepla, bo się już pogubilem?

Wedlug grupowych ex-pertow klimat sie "ocipia".

Nie trzeba być ekspertem żeby zauważyć ocieplenie klimatu.

Data: 2009-12-24 14:59:58
Autor: pluton
+8 w Wigilie +12 w pierwszy dzien Swiat :-O

> Wedlug grupowych ex-pertow klimat sie "ocipia".

Nie trzeba być ekspertem żeby zauważyć ocieplenie klimatu.

Wlasnie wrzuciles WIEEEELKI granat do WIELKIEGO szamba z gownem :)

Nullification

Data: 2009-12-24 10:44:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:hgtuiu$sok$1achot.icm.edu.pl...
To ten klimat się oziębia, czy ociepla, bo się już pogubilem?
Zennon

Raz w lewo, a raz w prawo, podobno od jutra wraca zima, jak dla mnie zdecydowanie się ociepla.

--
stevep

Data: 2009-12-29 00:11:20
Autor: Adam
[...]

Według termometru za oknem - to się teraz akurat oziębia.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4723 (20091228) __________

+8 w Wigilie +12 w pierwszy dzien Swiat :-O