80 tys. pielgrzymów do Warszawy

Data: 2009-08-15 11:58:52
Autor: boukun
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Niesamowite! Zmasowana, spontaniczna pielgrzymka do pięknęj, dziewiczej Madonny i to za opłatami. Co by to było, gdyby można było zobaczyć Madonnę za darmo?

A pod murem stoi stado tepych moherów i się modli http://www.youtube.com/watch?v=oidh5oH0Y_U

Fama o kołtuńskim narodzie pójdzie w świat...

boukun

Data: 2009-08-15 12:06:54
Autor: Ensitherum
boukun pisze:
Madonny i to za opłatami. Co by to było, gdyby można było zobaczyć Madonnę za darmo?

można, głąbie. allegro rozdawało za darmo bilety.

Data: 2009-08-15 13:29:16
Autor: boukun

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h661bu$b3o$1news.onet.pl...
boukun pisze:
Madonny i to za opłatami. Co by to było, gdyby można było zobaczyć Madonnę za darmo?

można, głąbie. allegro rozdawało za darmo bilety.

I co burku, musiałem o tym wiedzieć? Ile tego było?

boukun

Data: 2009-08-15 12:57:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h661hd$59g$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Żydzi nie lubią katolików podobnie jak ty.
Żydzi wspierają te piosenkarkę która jest wyznawczynią kabały.
Zatem kim ty jesteś?
Twoja niechęć do Boga powoduje, ze jesteś delikatnie mówiąc zagubiony.
Podobnie jak zgrzesio.
Czemu wspierasz kupę tego antypolskiego śmiecia i spamera o poglądach faszystowskich, reagując na jego listy?

Data: 2009-08-15 13:02:25
Autor: Tzva Adonai
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Żydzi nie lubią katolików podobnie jak ty.

Ale jego "antypolskim śmieciem" nie nazwiesz durny esbeku, bo regularnie szczeka
na Żydów, prawda?.. Dla takich jak ty zwyrodniałych peerelowskich ścierw
antysemityzm jest tożsamy z polskością... Boukun - swój chłop, gdyby tylko
jeszcze nie był taki antymoherowy, nie?....

Data: 2009-08-15 13:11:51
Autor: MH

http://tiny.pl/j9xz MH

Data: 2009-08-15 13:27:11
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h664tr$969$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kto ci takich głupot naopowiadał mkarwan, że Zydzi nie lubią katolików? Oni grają ustalone 2000 lat temu role, Jedni graja katolików, drudzy judejczyków i przed szreoką publicznością gojów udają, że się nienawidzą. A goje przez to parają się żydowską wiarą i uznają wyższiość Żydów nad nieżydami w poszanowaniu przypisów żydowskiej Biblii (tory). I kto ci naopowiadał głupot, że ja nie lubię katolików? To ja się tylko dziwę, jak może tak dużo ludzi być zagubionych i prymitywnych? Co cię obchodzi kabała Madonny, może ona ma z tego powodu niezłą zabawę, masz swoją kabałę.

boukun

Data: 2009-08-15 21:58:29
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 13:27:11 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty dobrze kombinujesz hałsfrał, he, he, tylko zapominasz o trzeciej
stronie, ateistach. Onia nie może pozostać nieobsadzona, więc tam
miejsce dla wałkuństwa. To dobre miejsce dla was hałsrał, tym
bardziej, że jakiekolwiek zasady są dla wałkuństwa czarną magią.
Piotr

Data: 2009-08-15 22:31:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1pwk34yze05o9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś trolluje na jedną prostacką modłę, 5 latka z daunem...

boukun

Data: 2009-08-15 14:29:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 15 Aug 2009 12:57:33 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

No i co z tego że ktoś nie lubi katolików? Wszyscy mają obowiązkowo lubić
katolików? Przypominam wam Urwan - moja znajoma też jest absolwentków KUL-u
a mimo to jest normalna - nie tropi żydów, masonów i spisków wymierzonych w
Ojca Inwestora.

Lubicie sałatkę ćwikłową Urwan? Albo risotto milanese?

Bo ja tak. Ale nie oczekuję że wy i wszyscy inni także z automatu lubić to będą.

Taka mentalność jaką sobą tu reprezentujecie to typowy polski
postkomunistyczny homo sovieticus zaprawiony zatęchłym "moczaryzmem".

Data: 2009-08-15 19:55:10
Autor: Imię Nazwisko
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Użytkownik "Grzegorz Z.

[...]

Witz polega na tym, że każdy uważa się za myślącego, więc stwierdzenie jest nie do sprawdzenia w ramach tej podwórkowej filozofii. Natomiast jego nieprawdziwość bardzo łatwo udowodnić: przykładowo, Kartezjusz, Galileusz czy Goedel byli ludźmi myślącymi (zaryzykuję stwierdzenie,  że w większym stopniu niż Hewningway) i nie byli ateistami. Natomiast prosty, choć często "wykształcony" lud kombinuje następująco: jestem ateistą, więc jestem myślący.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-15 21:50:36
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 19:55:10 +0200, Imię Nazwisko napisał(a):

Natomiast prosty, choć często "wykształcony" lud kombinuje następująco: jestem ateistą, więc jestem myślący.

Tak, w tym przypadku i prosty i niewykształcony. Ale ukraść umi.
Piotr

Data: 2009-08-16 14:58:11
Autor: Zirhan
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Imię Nazwisko pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z.

[...]

[...]

Bo jestem, podwórkowo-kościelny ćwoku!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-08-16 15:38:09
Autor: Panslavista
Użytkownik "Zirhan" <zirhan@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
Imię Nazwisko pisze:
> [...]
> Natomiast prosty, choć często "wykształcony" lud kombinuje
> następująco: jestem ateistą, więc jestem myślący.

Myślący to był katolik Pascal, a ty co najwyżej myślisz tak jak
wolno_myśli_ciele...

Data: 2009-08-16 17:32:09
Autor: Imię Nazwisko
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Użytkownik "Zirhan"
Imię Nazwisko pisze:
(...)
Natomiast prosty, choć często "wykształcony" lud
kombinuje
następująco: jestem ateistą, więc jestem myślący.

Bo jestem, podwórkowo-kościelny ćwoku!

Myślącym czy ateistą? Jeżeli chciałeś napisać, że myślącym, to jesteś kolejnym potwierdzającym moją obserwację: każdy uważa, że jest myślący. Jeżeli ateistą, to gratuluję wiary. Lepsza wiara w nieistnienie Boga niż żadna. Niestety z twojego (ewentualnego) ateizmu nie wynika, że jesteś osobnikiem myślacym. Nie wynika to  nawet z nieprawdziwego stwierdzenia Hemingwaya. A swoją opinie na ten temat zachowam dla siebie. Chyba że chciałbyś ją poznać.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-17 16:48:04
Autor: Zirhan
80 tys. pielgrzymów do Warszawy
Zirhan pisze:
Imię Nazwisko pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z.

[...]

[...]

Ktoś się podszył i w moim imieniu wysyła posty na psp. Co za debil!!!begin:vcard