800 baniek w plecy

Data: 2019-03-20 13:35:07
Autor: Pajdak
800 baniek w plecy
Data: 2019-03-20 09:47:01
Autor: Zenek Kapelinder
800 baniek w plecy
Kiedy sie pizdziak podpalasz? Daj znac to jakas delegacja grupowa pojedzie popatrzec.

Data: 2019-03-20 16:52:24
Autor: andal
800 baniek w plecy
On Wed, 20 Mar 2019 09:47:01 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Kiedy sie pizdziak podpalasz? Daj znac to jakas delegacja grupowa
pojedzie popatrzec.

a ktoz pojdzie ?

wiadomo ze same sadze ze srajdaka

Data: 2019-03-21 07:16:48
Autor: Pajdak
800 baniek w plecy
satanista "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości
On Wed, 20 Mar 2019 09:47:01 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Kiedy sie pizdziak podpalasz? Daj znac to jakas delegacja grupowa
pojedzie popatrzec.

a ktoz pojdzie ?

zenuś z osmarkaną chusteczką. zaropiałe oczeta będzie ocierać. jak to
genetyczny idiota. sam sobie wymyślił, przyszedł i nikogo nie było. więc
zenuś ryczy jak zarzynane prosię. nie dość, że "szwab" go oszukał i kasy
zenus na reperację płota nie dostał to okazało się, że zenus to zbieg z
psychuszki w tworkach.

wiadomo ze same sadze ze srajdaka

te, wielbiciel 666, masz coś do powiedzenia na temat 800 baniek w plecy?

 jak nie to WON!

--
Pajdak

Data: 2019-03-21 09:03:30
Autor: Zenek Kapelinder
800 baniek w plecy
Genetycznym debilem jest ktos taki co uwaza ze wazny polityk pis udzielil wywiadu gwnu.

Data: 2019-03-21 17:41:21
Autor: Pisiorowy Escobar
800 baniek w plecy
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Genetycznym debilem jest ktos taki co uwaza ze wazny polityk pis udzielil wywiadu gwnu.

idźcie tam plebejusze czytać wasze wguwnie.pl :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-21 17:46:29
Autor: u2
800 baniek w plecy
W dniu 21.03.2019 o 17:41, Pisiorowy Escobar pisze:
idźcie tam plebejusze

te kupa, masz cuś przeciwko plebejuszom, że nie kupują już twojego gwna ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-20 22:38:15
Autor: Pisiorowy Escobar
800 baniek w plecy
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kiedy sie pizdziak podpalasz? Daj znac to jakas delegacja grupowa pojedzie popatrzec.

zenuś jak się czujesz w łodzi wiedząc że 3/4 mijanych osób ma ciebie za
kretyna? :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-20 22:55:40
Autor: z
800 baniek w plecy
Zgodnie z europejskim a nawet unijnym zwyczajem że DŁUG jest DOBRY...

A przedstawisz wykres zmiany wielkości tego długu w czasie i zależności partyjne?

Cały Pajdak ;-)

Data: 2019-03-21 06:32:02
Autor: Pajdak
800 baniek w plecy
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5c92b6df$0$498$65785112news.neostrada.pl...
Zgodnie z europejskim a nawet unijnym zwyczajem że DŁUG jest DOBRY...

Zwyczaj to nie prawo ;-)))

A przedstawisz wykres zmiany wielkości tego długu

Postaraj się. Na co czekasz.

Kolejna lekcja #9 - antynomia

w czasie i zależności partyjne?

Mamy rok 2019, przy korytach i złobach jest PiS ze swoją hojną zmianą.

Cały Pajdak ;-)

Cały zzzzezzzowaty.
Kręci się jak robaczek na haczyku.
Kombinuj. Kombinuj. ;-)

 --
Pajdak

Data: 2019-03-21 16:48:06
Autor: z
800 baniek w plecy
W dniu 2019-03-21 o 06:32, Pajdak pisze:

Zwyczaj to nie prawo ;-)))

I tu się zgadzamy z Korwinem  że powinien być zakaz długu publicznego.

Ale go nie ma więc wszystko zgodnie z prawem.
Znowu nie zabłysłeś wiedzą.

Co więcej. Ten dług spada. Oj wiem to niewygodne i za chwilę przemilczysz i wyciągniesz nową jakże ekscytującą aczkolwiek jednostkową daną do rajcowania się

Data: 2019-03-21 10:06:12
Autor: Bruno Brunowski
800 baniek w plecy
Z wydumał:
Co więcej. Ten dług spada. Oj wiem to niewygodne

A kto ci takich głupot nagadał? Dług cały czas rośnie i to w niezłym tempie - za luty 2019 to 800 mln PLN.
Spadały, gdyby budżet miał nadwyżkę, a tak to co raz bardziej się zadłużamy.

--
Bruno

Data: 2019-03-21 18:10:16
Autor: u2
800 baniek w plecy
W dniu 21.03.2019 o 18:06, Br Br pisze:
Z wydumał:
[...]

no bez przesady kupa, ty nie Polak, ty Niemiec z odzysku, ponoć masz nadwyżkę, widać że chcesz aby inni jej nie mieli:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-21 18:13:48
Autor: Pisiorowy Escobar
800 baniek w plecy
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Z wydumał:
>Co więcej. Ten dług spada. Oj wiem to niewygodne A kto ci takich głupot nagadał? Dług cały czas rośnie i to w niezłym tempie - za luty 2019 to 800 mln PLN.
Spadały, gdyby budżet miał nadwyżkę, a tak to co raz bardziej się zadłużamy.

w telwizorni usłyszał, wiadomo jakiej

powinni ci kupiarze wklejać tutaj co tam usłyszeli
przynajmniej byłaby polewka z ciamajd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-21 18:15:54
Autor: u2
800 baniek w plecy
W dniu 21.03.2019 o 18:13, Pisiorowy Escobar pisze:
w telwizorni usłyszał, wiadomo jakiej

wiadomo kupa, w telwizorni z telawiwu:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-21 18:59:41
Autor: Pisiorowy Escobar
800 baniek w plecy
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 21.03.2019 o 18:13, Pisiorowy Escobar pisze:
> w telwizorni usłyszał, wiadomo jakiej

wiadomo kupa, w telwizorni z telawiwu:))))))

oglądasz żydów ?
w nagrodę prezes każe ci 2x dziennie schylać się po mydło :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-21 19:07:24
Autor: u2
800 baniek w plecy
W dniu 21.03.2019 o 18:59, Pisiorowy Escobar pisze:
oglądasz cnn ?
w nagrodę hans każe mi 2x dziennie schylać się po mydło

:)))))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 00:32:31
Autor: z
800 baniek w plecy
W dniu 2019-03-21 o 18:06, Bruno Brunowski pisze:
A kto ci takich głupot nagadał? Dług cały czas rośnie i to w niezłym tempie - za luty 2019 to 800 mln PLN.
Spadały, gdyby budżet miał nadwyżkę, a tak to co raz bardziej się zadłużamy.

Fakt przepraszam. Miałem na myśli deficyt który w efekcie powoduje dług.
Za tych parszywych faszystowskich rządów ;-) deficyt spada a DŁUG rośnie wolniej.

Jakieś pomysły żeby po tylu latach zlikwidować zadłużenie państwa PSTRYK i już?
Może przestać spłacać i wypisać się z UE? Jakiś pomysł to jest ;-)

Data: 2019-03-21 23:37:00
Autor: andal
800 baniek w plecy
On Fri, 22 Mar 2019 00:32:31 +0100, z wrote:

Jakieś pomysły żeby po tylu latach zlikwidować zadłużenie państwa PSTRYK
i już?
Może przestać spłacać i wypisać się z UE? Jakiś pomysł to jest ;-)

wyjebac zyda z banku

kreowac wlasna kase

Data: 2019-03-22 08:53:07
Autor: z
800 baniek w plecy
W dniu 2019-03-22 o 00:37, andal pisze:
wyjebac zyda z banku

kreowac wlasna kase

Przyjacielu :-)

Data: 2019-03-22 12:32:03
Autor: Pisiorowy Escobar
800 baniek w plecy
z <z@z.pl> napisał(-a):

Fakt przepraszam. Miałem na myśli deficyt który w efekcie powoduje dług.
Za tych parszywych faszystowskich rządów ;-) deficyt spada a DŁUG rośnie wolniej.

w tym roku rozczarujesz się - planuje się znaczące powiekszenie
tzn. myślący są rozczarowani że jako jedyny w rejonie mamy deficyt
ale widać ty nie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-21 10:57:30
Autor: bytomir.torpeksowy
800 baniek w plecy
użytkownik Pajdak napisał:
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24565469,po-dwoch-miesiacach-roku-budzet-panstwa-na-minusie-deficyt.html#a=90&c=145&s=BoxBizMT

"Z" - proszę o komentarz.

NA TEMAT BUDŻETU!!! ;-)))

Był kiedyś na plusie? Nie? To co to za nius?

Nie wiem po chj dzień w dzień tak się produkujesz. Daj jedną, dwie wklejki
i tyle. Nie szkoda ci czasu?

Data: 2019-03-22 00:36:32
Autor: z
800 baniek w plecy
W dniu 2019-03-21 o 18:57, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
Nie wiem po chj dzień w dzień tak się produkujesz. Daj jedną, dwie wklejki
i tyle. Nie szkoda ci czasu?

Robi na akord i nawet nie czyta tego co linkuje.
Zadaj mu jedno trudne pytanie i się zacina.
A potem zakłada następne 3 tematy jeszcze debilniejsze.

W zasadzie należało by go olać ale gimbaza to czyta/przeczyta i pomyśli że większość Polaków to tacy sami debile...

Data: 2019-03-22 07:40:50
Autor: Pajdak
800 baniek w plecy
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Skąd więc prezes bierze te rózne "+"?

Nie wiem po chj dzień w dzień tak się produkujesz.
Daj jedną, dwie wklejkii tyle.

Uwielbiam was wkurzać ;-)))

Nie szkoda ci czasu?

Nie. Ktoś każe ci czytać? ;-)

Przecież każdego ranka czekacie az coś wam miłego wrzuce ;-)))

zenek musi sie przy czymś masturbować!

http://tinyurl.com/kogutwrosole
--
Pajdak

Data: 2019-03-22 06:36:05
Autor: Zenek Kapelinder
800 baniek w plecy
Mnie nie mozesz wkurzyc. Byle kto nie moze.

800 baniek w plecy