8000 Niemcow na bruk tylko w jednym zakladzie pracy ! hehehe- social-liberalizm wykitowal!

Data: 2011-12-05 06:40:54
Autor: muto2100
8000 Niemcow na bruk tylko w jednym zakladzie pracy ! hehehe- social-liberalizm wykitowal!
Data: 2011-12-05 15:46:52
Autor: Marek Czaplicki
8000 Niemcow na bruk tylko w jednym zakladzie pracy ! hehehe- social-liberalizm wykitowal!
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 15:40:

http://biznes.interia.pl/raport/kryzys_w_usa/news/wielka-firma-i-
gigantyczne-zwolnienia-8000-ludzi-bez,1730170

Zwalniają? Będą przyjmować. :-)

Data: 2011-12-05 15:48:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbilgs$aci$1node2.news.atman.pl...
[...]

Szykują miejsca dla Polaków?

Data: 2011-12-05 06:51:52
Autor: muto2100
On 5 Gru, 15:48, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:jbilgs$aci$1node2.news.atman.pl...

> muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia ek 05 grudzie 2011
> 15:40:

> gigantyczne-zwolnienia-8000-ludzi-bez,1730170

> Zwalniaj ? B d przyjmowa . :-)

Szykuj miejsca dla Polak w?

--
Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

zeby  im  popsuli  wszystko!   albo   pokradli!

Data: 2011-12-06 04:24:29
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 15:51:52 muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> 15:40:

> gigantyczne-zwolnienia-8000-ludzi-bez,1730170

Szykuj miejsca dla Polak w?

--
Jaros aw-Zbawiciel Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "

zeby  im  popsuli  wszystko!   albo   pokradli!

Sądzisz po sobie?

--
stevep

Data: 2011-12-05 15:51:59
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 15:48:

[...]

Nie wiem. Ale jakbym miał się przejmować każdym zakładem pracy, który zwalnia pracowników? Zakład pracy ma prawo zwolnić? Ma. Pracownik ma prawo zwolnić się sam? Ma. Niewoli nie ma. A jak zwalniają z pracy to będą i przyjmować. Ktoś musi pracować. :-)

Data: 2011-12-05 18:16:16
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbilqg$aci$3node2.news.atman.pl...
[...]

??????????????????????
Kuźwa, co za ludzie, powinni ciebie w pizdu zwolnić, albo emryturę zabrać... Kto będzie kurwa przyjmował?
Zakłady pracy zaorają i pizda zimna, ludzie na śmietnik...

boukun

Data: 2011-12-05 11:27:48
Autor: Marek
On Dec 5, 6:16 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:jbilqg$aci$3node2.news.atman.pl...

> Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia ek 05 grudzie
> 2011 15:48:

> Nie wiem. Ale jakbym mia si przejmowa ka dym zak adem pracy, kt ry zwalnia
> pracownik w? Zak ad pracy ma prawo zwolni ? Ma. Pracownik ma prawo zwolni si
> sam? Ma. Niewoli nie ma. A jak zwalniaj z pracy to b d i przyjmowa . Kto
> musi pracowa . :-)

??????????????????????
Ku wa, co za ludzie, powinni ciebie w pizdu zwolni , albo emrytur zabra .... Kto
b dzie kurwa przyjmowa ?
Zak ady pracy zaoraj i pizda zimna, ludzie na mietnik...

boukun- Hide quoted text -

Bekon - spokojnie...Niemcy nie beda orac... - maja do tego Rumunow,
Bulgarow i Polakow.
To sie nazywa: modernizacja.
Zlikwiduja serwis do 1/10ej,  wprowadza automaty telefoniczne,
zlikwiduja 3/4 menadzerow.

Data: 2011-12-06 04:26:27
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 20:27:48 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> [...]

> sam? Ma. Niewoli nie ma. A jak zwalniaj z pracy to b d i przyjmowa ..  Kto

??????????????????????
[...]

No i mają jeszcze marków od pieprzenia głupstw.

--
stevep

Data: 2011-12-05 20:39:33
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 18:16:

Kuźwa, co za ludzie, powinni ciebie w pizdu zwolnić, albo emryturę zabrać...
Kto będzie kurwa przyjmował?
Zakłady pracy zaorają i pizda zimna, ludzie na śmietnik...

Ty kuźwa nie pracujesz i nie masz zamiaru, więc co Ciebie to boli? Grunt żeby za ileś tam lat listonosz dotarł albo na konto wpłynęło. :-)

Data: 2011-12-05 20:46:07
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbj6lm$tcn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ludzie chcę tu i teraz żyć godnie! Emerytury to nikt z nas nie dożyje w tym polskim gułagu...

boukun

Data: 2011-12-05 20:51:21
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 20:46:

[...]

Aaaaa! Godnie? Czy wg Ciebie żyje godnie ktoś kto czeka tylko na to żeby jego żona zapracowała na życie?

Data: 2011-12-05 20:59:35
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbj7bp$unt$1node2.news.atman.pl...
[...]

A kto nam takie życia zorganizował, jak nie władza? Co, mamy się powiesić, jak ta matka z córką w kościele czy mój kolega Krzysiek i tysiące innych doprowadzonych do rozpaczy z braku godziwej pracy w kraju? Gdyby żona nie była zmuszona przez władzę do banicji i zarobkowania za granicą, tak jak miliony Polaków, i była godziwa praca dla wszystkich tutaj w kraju, to byśmy oboje pracowali i oboje na zmianę wychowywali dzieci...

boukun

Data: 2011-12-05 21:16:40
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 05 grudzień 2011 20:59:

[...]

Władza Ci każe być na garnuszku żony? Słabiak z Ciebie skoro słuchasz się innych.

Data: 2011-12-05 21:52:57
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbj8r9$in$1node2.news.atman.pl...
[...]

Władza niszczy nas wszystkich, niszczy nam życie, niszczy rodziny, rujnuje kraj...
Są słabsi ode mnie w tysiącach można liczyć, wieszają się...

boukun

Data: 2011-12-06 04:29:17
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 21:52:57 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A konkretnie ile tysięcy się już powiesiło i dlaczego tak mało?

--
stevep

Data: 2011-12-06 04:28:07
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 20:46:07 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jak będziesz tyle żółci produkował to nie dożyjesz do jutra, a co mówić o  emeryturze.

--
stevep

Data: 2011-12-06 04:25:28
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 18:16:16 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A ciebie jako notorycznego idiotę wystrzelą w kosmos.

--
stevep

8000 Niemcow na bruk tylko w jednym zakladzie pracy ! hehehe- social-liberalizm wykitowal!