808 PV vs ONE X

Data: 2013-01-10 21:22:27
Autor: uciu
808 PV vs ONE X
witam,

  muszÄ™ kupić nowy telefon - o po przeanalizowaniu zostajÄ… 2 na:
HTC ONE X
Nokia 808 PUREVIEW

Co byście wybrali?

Czego oczekuje od telefonu: dzwonienia, dobrych zdjęć, klienta poczty e mail.
Nie mam zamiaru nic ściągać z internetu, siedzieć w internecie itp. Od tego są inne urządzenia.
Nokia bije HTC na zdjęcia ale czy warto ją wziąć/ gorszy ekran, podzespoły itp. Jest też cięższa. Plusem Nokii jest też bardziej idiotoodporna obudowa - wydaje mi się, że jak spadnie to nic złego się nie stanie, za to jak X spadnie...to widać ile tego jest na allegro z pękniętymi szybami.

Jakie sÄ… Wasze sugestie/

ucu

Data: 2013-01-10 21:28:01
Autor: uciu
808 PV vs ONE X

Czego oczekuje od telefonu: dzwonienia, dobrych zdjęć, klienta poczty e
mail.

Aha dodajmy do tego czes pracy baterii...

Data: 2013-01-10 21:53:09
Autor: ToMasz
808 PV vs ONE X
W dniu 10.01.2013 21:28, uciu pisze:

Czego oczekuje od telefonu: dzwonienia, dobrych zdjęć, klienta poczty e
mail.

Aha dodajmy do tego czes pracy baterii...

sugeruje przeczytać dzisiejsze posty. Jak zamierzasz ładować _urządzenie_ rzadziej niż codziennie, to znaczy że je źle użytkujesz. To tak jakbyś miał auto, tankowane raz w roku.
ToMasz

Data: 2013-01-11 06:08:03
Autor: Michal Tyrala
808 PV vs ONE X
On Thu, 10 Jan 2013 21:53:09 +0100, ToMasz wrote:
To tak jakby¶ mia³ auto, tankowane raz w roku.

Hm, patrzac na przebieg mojego busa, to w 2012 opedzilby siê dwoma, gora
trzema pelnymi tankowaniami ;-)
Rozumiem, ze mam go sprzedac? :-)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-10 22:09:20
Autor: Trybun
808 PV vs ONE X
W dniu 2013-01-10 21:22, uciu pisze:
[...]

Żaden z tych które wstępnie wybrałeś. Z Sasmsunga Monte na pewno będziesz zadowolony. Jakość rozmów wręcz krystaliczna, bateria lekko licząc dwa tygodnie wytrzyma, i myślę że wobec powyższego łatwo się pogodzisz z nie najlepszej jakości fotkami.

Data: 2013-01-10 22:31:25
Autor: Tomek
808 PV vs ONE X
W dniu 2013-01-10 22:09, Trybun pisze:

> Z Sasmsunga Monte na pewno
będziesz zadowolony. Jakość rozmów wręcz krystaliczna, bateria lekko
liczÄ…c dwa tygodnie wytrzyma

Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Data: 2013-01-10 22:56:28
Autor: uciu
808 PV vs ONE X

Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Mam nikona d7000 ale szukam czegoś dodatkowego, bardziej prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

Data: 2013-01-10 23:12:28
Autor: atm
808 PV vs ONE X
On 2013-01-10 22:56, uciu wrote:

Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Mam nikona d7000 ale szukam czegoÅ› dodatkowego, bardziej
prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

tutaj narzekaja niestety na czas pracy na jednym ladowaniu:
http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=22886:recenzja-nokia-808-pureview&option=com_content&Itemid=88:52
po kazdej przesiadce z SGS2 na N8 i powrocie do SGS2 odczuwam wielka ulge. Wiem, 808 jest szybsza, mam nadzieje ze o wiele w stosunku do N8.
Poza tym sklep Nokii przypomina strych cioci Halinki, czasem ktos wrzuci
tam jakis niepotrzebny karton (np w postaci trailera filmowego) ale nie widac juz zadnych uzytecznych nowosci. Trzeba przyjac, ze to co dala Nokia plus to co juz jest w sklepie to wszystko i wiecej nie bedzie.

Data: 2013-01-10 23:19:24
Autor: atm
808 PV vs ONE X
On 2013-01-10 22:56, uciu wrote:

Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Mam nikona d7000 ale szukam czegoÅ› dodatkowego, bardziej
prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

Nie lepiej troche dolozyc i kupic dobry kompakt?
Ja tez ogolnie jestem zwolennikiem dobrego aparatu w komorce,
dlatego wciaz mam N8, jednak w zestawieniu z dobrym kompaktem
nawet 808 polegnie.
Zobacz co sie dzieje na ISO1600 (wybierz na jednym z okienek podgladu Nokie):
http://www.dpreview.com/reviews/sony-cybershot-dsc-rx100/12

Data: 2013-01-11 10:52:42
Autor: Pszemol
808 PV vs ONE X
Tomek <nie@odpisuj.pl> wrote:
[...]

Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...
Ja mam Canona Powershot G9, uzywam go do zdjęc podwodnych w czasie
nurkowania...
Baterię muszę ładować codziennie robiąc dwa nurkowania godzinne dziennie.
Jesli mam nocne nurkowanie w dany dzien to laduje aparat rowniez przed
nocnym nurkowaniem bo wtedy intensywnie używam wbudowanej lampy błyskowej.
Każdy dzień nurkowania to ok 2-4GB zdjęć i krótkich sekwencji filmowych.
Jak sam widzisz, cykle ładowania zależą w głównej mierze od trybu używania:
jak mój aparat leży na półce nieużywany to oczywiście nie ładuję mu baterii
miesiącami ale na wyjazdach ladowany jest codziennie jak komórka.

Data: 2013-01-11 12:28:27
Autor: Tomek
808 PV vs ONE X
W dniu 2013-01-11 11:52, Pszemol pisze:
Tomek <nie@odpisuj.pl> wrote:
W dniu 2013-01-10 22:09, Trybun pisze:
Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...

Ehhhh Pszemol, pobudka, przeczytaj pierwszy post tego wÄ…tku.

Data: 2013-01-11 07:20:37
Autor: Pszemol
808 PV vs ONE X
Tomek <nie@odpisuj.pl> wrote:
W dniu 2013-01-10 22:09, Trybun pisze:
Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...

Ehhhh Pszemol, pobudka, przeczytaj pierwszy post tego wÄ…tku.

Ale czytałem cały wątek i nie widzę problemu - kto aparat foto ładuje raz na 2 lata?
Chyba tylko ktoś, kto w ogóle zdjęć nie robi i trzyma aparat foto na półce.

Data: 2013-01-11 14:43:53
Autor: Tomek
808 PV vs ONE X
W dniu 2013-01-11 14:20, Pszemol pisze:

[...]

To, czego znów nie zrozumiałeś, nazywa się u nas "ironią". Trybun zachwalał swojego Canona, że bateria w nim trzymała 2 lata, a w telefonach ledwo 2 tygodnie. Więc, gdy padło pytanie o telefon z długo działającą baterią, napisałem jak wyżej. Capishi?

Data: 2013-01-11 15:25:15
Autor: Pszemol
808 PV vs ONE X
Tomek <nie@odpisuj.pl> wrote:
[...]

Wszystko byloby ok, gdyby to bylo w tym samym watku - ja widzisz nie czytam
tu wszystkiego wiec zarzut ze mam sie obudzic byl troche na wyrost...

Data: 2013-01-11 22:12:44
Autor: Filip
808 PV vs ONE X
On 11-01-2013 16:25, Pszemol wrote:
Tomek <nie@odpisuj.pl> wrote:
[...]

Ja bym zapytał autora: po co ci tak naprawdę taki telefon. Skoro do tego co
 chcesz wystarcza neo v za 400zÅ‚ z allegro.

Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

808 PV vs ONE X