81 razy

Data: 2015-11-19 14:45:28
Autor: Liwiusz
81 razy
W dniu 2015-11-19 o 13:27, Lisciasty pisze:
zdawał egzamin teoretyczny na prawo jazdy kursant z Katowic
i nadal zdaje, przez ponad 3 lata wydał na tę przyjemność kilka tysięcy.
Chciałem coś mądrego napisać w tej sprawie, ale jedyne
co mi przychodzi na myśl, to "o ja pierdolę" ;)

Może po prostu spisuje pytania do dalszej odsprzedaży ;)

BTW: Teorię zdałem od razu, praktykę gdzieś za 5. razem (lata '90).

--
Liwiusz

Data: 2015-11-19 15:15:05
Autor: Czesław Wiśniak
81 razy

[...]

Ja w `91 za pierwszym razem, ale na wszelki wypadek tuż przed egzaminem flaszkę postawiłem:)

Data: 2015-11-19 15:43:21
Autor: Tero
81 razy

Ja w `91 za pierwszym razem, ale na wszelki wypadek tuż przed egzaminem
flaszkę postawiłem:)

lata koniec 90' wszystko za 1 razezm bez flaszek,Kraków

15 lat jazdy i 1 stłuczka nie z mojej winy

0 punktów karnych 0 mandatów

Data: 2015-11-19 16:00:10
Autor: Chris
81 razy
W dniu 2015-11-19 o 15:43, Tero pisze:

Ja w `91 za pierwszym razem, ale na wszelki wypadek tuż przed egzaminem
flaszkę postawiłem:)

lata koniec 90' wszystko za 1 razezm bez flaszek,Kraków

Przełom 88-89" i 1 próba jazdy oblana bo śnieżyca na max i pytanie jaki tam pod zaspą był znak, odpowiedź że oprócz góry śniegu tam nic nie widać no to to panu już dziękujemy powinien pan wiedzieć :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-11-19 16:08:19
Autor: radekp@konto.pl
81 razy
Thu, 19 Nov 2015 16:00:10 +0100, w <n2ko6o$vlf$1@node1.news.atman.pl>, Chris
<actchris@gazeta.pl> napisa³(-a):

> lata koniec 90' wszystko za 1 razezm bez flaszek,Kraków

Prze³om 88-89" i 1 próba jazdy oblana bo ¶nie¿yca na max i pytanie jaki tam pod zasp± by³ znak, odpowied¼ ¿e oprócz góry ¶niegu tam nic nie widaæ no to to panu ju¿ dziêkujemy powinien pan wiedzieæ :)

Bodaj¿e 91 czy 92.
Wszystko za 1. razem, na teoretycznym 1 b³±d z budowy samochodu*.
Bez flaszek.

PS. A b³±d by³ na pytanie "do czego s³u¿y termostat", a odpowiedzi m.in.
"zapobiega przegrzaniu silnika", "reguluje temperaturê pracy silnika". Nie
trafi³em.

Data: 2015-11-19 18:16:41
Autor: janusz_k
81 razy
W dniu 2015-11-19 o 16:08, radekp@konto.pl pisze:
[...]

87, wszytko za 1 razem, A i B, egzaminy dwa bo osobno motocykl, osobno auto.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2015-11-19 18:44:52
Autor: Yogi\(n\)
81 razy

Użytkownik "Tero" <tero666@onet.pl> napisał w wiadomości news:564ddffa$0$654$65785112news.neostrada.pl...

[...]

89, za pierwszym strzaÅ‚em (A i B), 26 lat - jeden rów (z winy opon, bo przy sześćdziesiÄ…tce i podczas jazdy w kolumnie,na szczęście bez ofiar, ran i wiÄ™kszych strat), jedna stÅ‚uczka nie z mojej winy (w 97), skoÅ„czyÅ‚o sie na wymianie zderzaka i setki sytuacji, w których "o wÅ‚os", z mojej winy może dwa razy (np. zagapienie siÄ™) reszta gwaÅ‚towne hamowanie przede mnÄ…, wybiegajÄ…cy pies, ze trzy razy sarna, raz dzik itd.) Plus jeden kot samobójca któremu siÄ™ nie udaÅ‚o. Przez ten okres zrobiÅ‚em okoÅ‚o 900 tys., z czego 450 prywatnym, 200 sÅ‚użbowym w ciÄ…gu pierwszych jedenastu lat, a przez ostatnie piÄ™tnaÅ›cie ok. 250 tys. Z czego przez ostatnie sześć tylko 60 ;-)  Za to jako pasażer ok. 200 tys. od 2008.
Przez cały ten czas cztery mandaty, jeden za parkowanie, trzy za prędkość.
--
Yogi(n)

Data: 2015-11-20 18:56:00
Autor: jezusmaria
81 razy
On Thursday, November 19, 2015 at 12:45:19 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
U¿ytkownik "Tero" <tero666@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:564ddffa$0$654$65785112news.neostrada.pl...

> lata koniec 90' wszystko za 1 razezm bez flaszek,Kraków
>
> 15 lat jazdy i 1 st³uczka nie z mojej winy
>
> 0 punktów karnych 0 mandatów

89, za pierwszym strza³em (A i B), 26 lat - jeden rów (z winy opon, bo przy sze¶ædziesi±tce i podczas jazdy w kolumnie,na szczê¶cie bez ofiar, ran i wiêkszych strat), jedna st³uczka nie z mojej winy (w 97), skoñczy³o sie na wymianie zderzaka i setki sytuacji, w których "o w³os", z mojej winy mo¿e dwa razy (np. zagapienie siê) reszta gwa³towne hamowanie przede mn±, wybiegaj±cy pies, ze trzy razy sarna, raz dzik itd.) Plus jeden kot samobójca któremu siê nie uda³o. Przez ten okres zrobi³em oko³o 900 tys., z czego 450 prywatnym, 200 s³u¿bowym w ci±gu pierwszych jedenastu lat, a przez ostatnie piêtna¶cie ok. 250 tys. Z czego przez ostatnie sze¶æ tylko 60 ;-)  Za to jako pasa¿er ok. 200 tys. od 2008.
Przez ca³y ten czas cztery mandaty, jeden za parkowanie, trzy za prêdko¶æ.

Rodziny prokuratorskie zawsze byly laskawie traktowane.

jezusmaria

Data: 2015-11-21 18:55:01
Autor: Yogi\(n\)
81 razy
U¿ytkownik "jezusmaria" <zbronson@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:22111d2e-41e0-4d86-930d-2c3d030effcdgooglegroups.com...

Rodziny prokuratorskie zawsze byly laskawie traktowane.

I to nawet z wyprzedzeniem, bo m³oda zosta³a prokuratorem jakies dwa lata po ostatnim moim mandacie.

--
Yogi(n)

Data: 2015-11-24 16:06:03
Autor: jezusmaria
81 razy
On Saturday, November 21, 2015 at 12:55:56 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]

I to nawet z wyprzedzeniem, bo m³oda zosta³a prokuratorem jakies dwa lata po ostatnim moim mandacie.

A potem urodzili ci sie przodkowie.

jezusmaria

Data: 2015-11-20 04:00:44
Autor: Budzik
81 razy
U¿ytkownik Tero tero666@onet.pl ...

0 punktów karnych 0 mandatów

Ma³o jezdzisz? CB? Yanosik? ;-)

Data: 2015-11-19 17:48:50
Autor: Czesław Wiśniak
81 razy

[...]

A i wolno i dokładnie jechałem, bo się bałem, żeby czegoś nie spieprzyć zwłaszcza, że sprzęgło w Borewiczu chodziło jak chciało
(kangury i te sprawy)
Na co egzaminator do mnie: "panie jeździsz pan jak stara baba":)
Tak mnie to wkurwiło, że pamiętam to do dzisiaj.

Data: 2015-11-19 17:19:02
Autor: Myjk
81 razy
Thu, 19 Nov 2015 14:45:28 +0100, Liwiusz
BTW: Teorię zdałem od razu, praktykę gdzieś za 5. razem (lata '90).

Ja za szóstym, na początku nowego milenium. Tak późno, bo mi się do prawka
nie śpieszyło. Żona zrobiła 6 lat wcześniej w wieku lat 17. ;) Na pierwszy
egzamin się spóźniłem, bo się autobus wysrał. :D

Potem dwa razy na mieście oblał mnie ten sam egzaminator w tym samym
miejscu, na skrzyżowaniu od Widawskiej, gdy przy skręcie w lewo we
Wrocławską przejechałem po zajeżdżonej linni ciągłej, o tu:
https://goo.gl/maps/HVYV3hLhAJC2 łał, jest nawet linia ciągła, tylko teraz
jest dłuższa i w końcu ją widać. ;)

Drugi raz w tym samym miejscu -- stwierdził, że miałem możliwość
zatrzymania się przed warunkową a pojechałem na żółtym. Całość rozegrała
się już za pasami i ja twierdziłem, że było zielone jak puszczałem sprzęgło
i ruszyłem (przede mną nikogo nie było) dopiero jak toczyłem się na
skrzyżowanie to się zmieniło -- owszem, mogłem się faktycznie zatrzymać,
ale tam w grę wchodziła decyzja w ciągu niecałej sek. na odległości jednego
metra. Zwyczajnie się więc przyp*lił, a winny zawsze się tłumaczy. ;)

W obydwu przypadkach, kłótnie, wkur*y oraz próby interwencji w WORD w
tamtym czasie na nic się zdały.

Ale, ale. Oto któregoś pięknego dnia robimy grila, wspólnie z ciotką żony.
Jako nadworny w tamtym czasie grillman wszedłem po mięsiwo do domu,
wychodzÄ™ z michami i stajÄ™ jak wryty. Cofam siÄ™ z niedowierzaniem na to co
widzę, gdzie nadziewam się na żonę i jest taka mniej więcej konwersacja:

-- Żona, kto to jest ten ch*j?
- Przestań rzucać mięsem -- który "ten ch*j"?
-- Ten ch*j co się z ciotką teraz całuje i się przysiada do stołu żeby żreć
moje mięso.
- A, no to wujek przecież.
-- Jakto wujek? Jaki wujek?
- No wujek, brat ciotki.
- To żaden wujek, tylko ch*j pie*lony co mnie dwa razy na jazdach na prawko
oblał...

Ponieważ byłem nieprowadzący tego dnia, egzaminator przy stole był bardziej
czerwony niż karkówka. Nie, nie pamiętał mnie oczywiście, spotkaliśmy się
dopiero po paru latach. Ale pamiętał miejsce z linią, bo nie tylko mnie tam
ostrzygł. :P Podobno czas rany leczy, ale ja nadal go nie lubię, choć to
rodzina niby. Poza tym tak, mały jest ten świat. Ciekawe ile razy tutejsi grupowicze mijają się na jezdni i nawet o tym nie
wiedzÄ…c bluzgajÄ… na siebie. heheh

--
Pozdor
Myjk