82-latek zginął na pasach

Data: 2019-12-30 12:21:45
Autor: robot
82-latek zginął na pasach
W dniu 2019-12-25 o 01:59, japanizer@japanizer.org pisze:
https://tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/gostyn-smiertelny-wypadek-na-drodze-krajowej,995611.html

   82-letni mężczyzna zginął, potrącony na przejściu dla pieszych w Gostyniu w województwie
   wielkopolskim. Siła uderzenia przez pojazd była ogromna. Kierowca był trzeźwy.

   Pojazd uderzył w człowieka z ogromną siłą. Ciało ofiary po uderzeniu przemieściło się o 30
   metrów, a osobowy mercedes zatrzymał się dopiero po około 100 metrach.

To teraz będziesz informować o każdym strąconym kręglu?

Data: 2019-12-30 03:24:16
Autor: japanizer
82-latek zginął na pasach
On Monday, December 30, 2019 at 8:22:03 PM UTC+9, robot wrote:
> [...]
>    metrów, a osobowy mercedes zatrzymał się dopiero po około 100 metrach.

Zabity człowiek to dla ciebie "strącony kręgiel"? Jesteś dnem, wiesz o tym?

Data: 2019-12-30 14:48:08
Autor: robot
82-latek zginął na pasach
W dniu 2019-12-30 o 12:24, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czekałem na błyskotliwy komentarz tego typu.

Data: 2019-12-30 18:31:03
Autor: z
82-latek zginął na pasach
W dniu 2019-12-30 o 12:24, japanizer@japanizer.org pisze:
Zabity człowiek to dla ciebie "strącony kręgiel"? Jesteś dnem, wiesz o tym?

Runt. Skąd u Ciebie nagle tyle empatii?
Jakaś przemiana? Trenujesz noworoczne postanowienie?

Japanizer i Runtime też?

82-latek zginął na pasach