82% ludzi w Polsce mądrych? - Żydzi się wybrali.

Data: 2009-06-07 22:09:32
Autor: boukun
82% ludzi w Polsce mądrych? - Żydzi się wybrali.
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

boukun

Data: 2009-06-07 22:28:22
Autor: jacek_placek_01
boukun pisze:
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

boukun
Nie tłumacz tego tylko żydostwem.
Myślę mimo wszystko, ze to nie tylko o to chodzi.
Ale to ze ludzie stoją z boku, to fakt, ja tez po raz pierwszy nie
poszedłem do wyborów i jak na razie nie widzę powodu żeby zacząć chodzić.
Polacy po latach wojny, potem komuny nauczyli się że nie warto działać
politycznie. Ci którzy uwierzyli w 20-leciu międzywojennym zostali
wymordowani przez Niemców i sowietów którym żydzi dzielnie pomagali w
zsyłkach całych rodzin na Syberię i do Kazachstanu.
Potem w czasie komuny było tak samo źle.
Jesteśmy w obcym nam kraju. ludzie na chwile po 89 roku uwierzyli ze to
już Polska. ale szybko im opadło, widząc owoce rządów tych wszystkich
łajdaków, złodziei, cwaniaków czy miernot.
Brak dekomunizacji, lustracji spowodował że władzę przejęli i trzymają
największe skur...syny, którzy powinni w kamieniołomach bruki produkować.
Dziś sobie obejrzałem trzech kumpli o zamordowaniu Pyjasa.
Zygam tym krajem, to jest wciąż okupacyjny wobec narodu twór.
mam w dupie takie 4.06 jako święto.
Wszystko jest przeciwko człowiekowi. byle temat postawienia ogrodzenia
na działce to jest droga przez mękę. Pojebany Palikot co to miał robić
przyjazne państwo zajmował się jakimiś maglami a nie prawem, na
szczęście chyba gnidę zatopią jego przekręty finansowe i zniknął trwale
z mediów.

Nie dziwie ci się w podejściu do płacenia podatków itp. ale nie da sie
ukryć, ze z PRL trochę za dużo w ciebie wsiąkło, to był chory ustrój,
nie zapominaj o tym.

Data: 2009-06-07 22:37:20
Autor: boukun

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h0h81e$sft$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Nie zwalaj tego na komunę, której w Polsce nigdy nie było.
Ludziue po prostu mają dosyć tego oszustwa i chorego systemu, jaki teraz panuje. I chwała Polakom za to.

[...]

Tamten ustrój dawał się reformować i do 13 grudnia 1981 roku na lepsze, a ten ustrój jest najbardziej chory, jaki mogliśmy sobie wyobrazić i stacza się na gorsze, tak jak zauważyłeś wcześniej. Mamy 20 lat noekapitalizmu, stworzonego przez żydokomunę. Nie zapominaj tego.

boukun

Data: 2009-06-07 22:49:29
Autor: jacek_placek_01
82% ludzi w Polsce mądrych? - Kanalie się wybrały

boukun pisze:
[...]

nie ważne co to było, ważne że ludzi którzy chcieli mieć swoją ojczyznę,
Polskę mordowali, zastraszali, niszczyli lub wysyłali na banicję.
po 89 roku niewiele sie zmieniło. Gabriel Janowski, Karp, Falzman, Pańko
to tylko kilku których wyeliminowano z polityki a większość spośród
żywych ludzi.

[...]

tak, reforma wtedy była stanem permanentnym.
Koloryzujesz PRL. myślę że to dlatego że jako lokalny dostawca mięsa
mogłeś sobie wtedy wszystko załatwić.
ja musiałem codziennie chodzić pod mięsny wieczorem poczytać co
przyjechało w dostawie żeby mama wiedziała czy ma wstać na 4 czy na 6
rano żeby zająć miejsce w kolejce po mięso na kartki.
Jako hobbysta fotograf na długiej przerwie w szkole średniej leciałem do
fotografa zobaczyć czy rzucili jakieś filmy czy papiery fotograficzne,
utrwalacz i inna chemię.
Wtedy się na wszystko polowało. ile człowiek wtedy marnował energii na
takie bzdury.
Wiec wybacz, ale zmień tą płytę. Nie przekonasz ludzi którzy żyli w
tamtym czasie ze to było coś dobrego.

Data: 2009-06-07 23:01:22
Autor: boukun

boukun pisze:
[...]

Tak nie musiało być, gdyby nie stan wojenny. W okresie między sierpniem 1980 a 13 grudnia 1981 roku, zaczynało być w Polsce coraz bardziej kolorowo i pokazywały się towary, jakich Polacy nigdy wcześniej na oczy nie widzieli. I dlatego wprowadzono stan wojenny, bo Polacy wyrywali się reżimowi spod kontroli. A [potem, tak jak piszesz, wytrzebiono Polaków z opozycji przez osiem lat stagnacji i wypędzono na banicję i zasiedli spokojnie do targowicy. I tak 20 lat już nas gnębią.

boukun

boukun

Data: 2009-06-07 23:38:16
Autor: Lorn
boukun pisze:
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

Potencjał jest... Szkoda, że w większości to ignoranci.

Data: 2009-06-07 23:41:24
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0hav8$b9q$2news.interia.pl...
boukun pisze:
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

Potencjał jest... Szkoda, że w większości to ignoranci.

Nie ignoranci, tylko mądzry ludzie, z hucpą pod nazwą wybory nie chcą mieć nic wspólnego. Partie sobie same już dawno powybierały, jednych i tych samych od 20 lat nieudaczników. Jeden kolega dał bardzo mądry protest, spalił kartke wyborczą, to powinien być dla Polaków przykład na przyszłość, by w ten sposób wyrażać prawo do sprzeciwu.

boukun

Data: 2009-06-07 23:46:05
Autor: Lorn

boukun pisze:
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

Potencjał jest... Szkoda, że w większości to ignoranci.

Nie ignoranci, tylko mądzry ludzie,

Poprawię się... Idioci.

z hucpą pod nazwą wybory nie chcą mieć nic wspólnego.

Narzekają bardzo chętnie.

Partie sobie same już dawno powybierały

Partie agitują... Wybór należy do Ciebie. Na tym polega demokracja.

jednych i tych samych od 20 lat nieudaczników.

Masz inne poglądy, zdanie... Udzielaj się zamiast pierdzielić te same smuty. Nie dziw się, że są ciągle ci sami.

Jeden kolega dał bardzo mądry protest, spalił kartke wyborczą

Brawo... Prawdziwy patriota idiota.

Data: 2009-06-07 23:03:26
Autor: ali
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
boukun pisze:

Poprawię się... Idioci.

> z hucpą pod nazwą wybory nie chcą > mieć nic wspólnego. Narzekają bardzo chętnie.

> Partie sobie same już dawno powybierały

Partie agitują... Wybór należy do Ciebie. Na tym polega demokracja.

> jednych i tych samych od 20 lat nieudaczników. Masz inne poglądy, zdanie... Udzielaj się zamiast pierdzielić te same smuty. Nie dziw się, że są ciągle ci sami.

> Jeden kolega dał bardzo mądry protest, spalił kartke wyborczą

Brawo... Prawdziwy patriota idiota.

ty lorek  przygłupi jesteś czy co?????????
wybierać między kiłą a rzeżączką?
i co to  zmieni?
gdyby było  kogo to  wybierałbym

 mendy obsiadły ten kraj
 wpierw należałoby je wytrzebić
aby cokolwiek zmienić

Data: 2009-06-08 01:24:33
Autor: Lorn
boukun pisze:
[...]

Chyba masz złe doświadczenia... :>

i co to  zmieni?

Nic nie zmienisz. Krzycz.

gdyby było  kogo to  wybierałbym

Taa...

 mendy obsiadły ten kraj
 wpierw należałoby je wytrzebić
aby cokolwiek zmienić

Jesteś ograniczony umysłowo? Nie sądzę.

Data: 2009-06-08 08:01:18
Autor: boukun

boukun pisze:
To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

Potencjał jest... Szkoda, że w większości to ignoranci.

Nie ignoranci, tylko mądzry ludzie,

Poprawię się... Idioci.

Idiota, to poszedł i przyklepał, żeby Żydzi ustawiali njam kierunek polityki w Strasburgu i Polacy płacili imk za to po 30 tys. euro.

z hucpą pod nazwą wybory nie chcą mieć nic wspólnego.

Narzekają bardzo chętnie.

Bo system jest rasistowski i reżim okrutny, nie do obalenia bez użycia siły.

Partie sobie same już dawno powybierały

Partie agitują... Wybór należy do Ciebie. Na tym polega demokracja.

Judeokracja, gdzie Polacy nie mają żadnego wyboru. Postawieni są tylko przed faktem dokonanym, dżuma i cholera.

jednych i tych samych od 20 lat nieudaczników.

Masz inne poglądy, zdanie... Udzielaj się zamiast pierdzielić te same smuty. Nie dziw się, że są ciągle ci sami.

Jak wyżej, wyżej chuja nie podskoczysz, bez totalnej rewolty i przebudzenia Polaków. Ale jest nadzieja, 82% Polaków się zagrzewa...

Jeden kolega dał bardzo mądry protest, spalił kartke wyborczą

Brawo... Prawdziwy patriota idiota.

Głupich nie sieją...

boukun

Data: 2009-06-08 08:51:41
Autor: Piotr
Dnia Sun, 7 Jun 2009 22:09:32 +0200, boukun napisał(a):

To jest zajebisty elektorat, Polacy mają wielki potencjał.

Ja mam nadzieję, że mają wiekszy potencjał niż wałkuny. Wg twojej logiki zdarzeń wałkun, to Polacy byliby dopiero wtedy
mądrzy, gdyby poszli wszyscy głosować i wybieraliali tych z kolejnych
miejsc. Piotr

Data: 2009-06-08 08:59:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xnsejv2spttj.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupiś Volksdeutsch, Na kogo głosowałeś pustaku? Komu przyklepałeś, że będziesz dobrowolnie oddawał podatki? Dalsze miejsca to ta sama banda i PiC na wodę...

boukun

Data: 2009-06-08 10:02:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 08:59:33 +0200, boukun napisał(a):

Głupiś Volksdeutsch, Na kogo głosowałeś pustaku? Komu przyklepałeś, że będziesz dobrowolnie oddawał podatki? Dalsze miejsca to ta sama banda i PiC na wodę...

Widzisz hausfrau, ty nawet "własnych" tekstow nie rozumiesz. Weź no,
wałkun, siądź z bratem i kimś, kto ma wykształcenie, i zacznijta
analizować (nomen-omen) te wasze wypierdziny.
Piotr

Data: 2009-06-08 10:49:44
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:x5v9vlfzhrow$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wykrztałcenie, he, he, pewno jeszcze po Toruńskiej Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej... wypierdzianych przez grzybki. Masz coś przeciwko hausfrau Volksdeutsch?

boukun

Data: 2009-06-08 13:36:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 10:49:44 +0200, boukun napisał(a):

Wykrztałcenie, he, he, pewno jeszcze po Toruńskiej Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej... wypierdzianych przez grzybki. Masz coś przeciwko hausfrau Volksdeutsch?

Hausfrau, jak każda służba, jest potrzebna, ale...
Musi znać swoje miejsce i nie powinna się odemnie domagać bym ją
utrzymywał. Ty nie znasz swojego miejsca hausfrau, bo jesteś preintelektualizowany
fizol.
Piotr

Data: 2009-06-08 13:37:26
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 13:36:23 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Aha, a wykształcenie to niech ma jakiekolwiek, powyżej zawodówki.
Piotr

Data: 2009-06-08 18:13:53
Autor: raff
[...]

Nie rozumiem, skoro nosil poltusze to co za problem dla niego nosic lodowki ? Powinien byc dumny ze sam zarobil kilkaset zlotych a nie zona mu dala.

R.

Data: 2009-06-08 18:46:28
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 18:13:53 +0200, raff napisał(a):

Nie rozumiem, skoro nosil poltusze to co za problem dla niego nosic lodowki ? Powinien byc dumny ze sam zarobil kilkaset zlotych a nie zona mu dala.

Wałkuny są dumne z tego, że mają. Skąd, to obojętne bo wałkuny nie
rozwinęły moralności. Wszak wałkun żyje tylko raz. Piotr

Data: 2009-06-08 20:38:55
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Wlasnie slyszalem w radiu - etat "rzeznik dla Auchan w Raciborzu potrzebny". Boukun, dajesz! Cos na miare twoich aspiracji.

R.

Data: 2009-06-08 20:56:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 20:38:55 +0200, raff napisał(a):

Wlasnie slyszalem w radiu - etat "rzeznik dla Auchan w Raciborzu potrzebny". Boukun, dajesz! Cos na miare twoich aspiracji.

Potrzebują tam kogoś, żeby mięsko ze sklepu wynosił?
Piotr

Data: 2009-06-08 21:18:11
Autor: raff
[...]

A nic o tym nie pisali.

A powinni. 50K+ na reke, mieso darmowe, komorka, fura i dwie sekretarki

R.

Data: 2009-06-08 21:59:43
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 21:18:11 +0200, raff napisał(a):

A nic o tym nie pisali.

A powinni. 50K+ na reke, mieso darmowe, komorka, fura i dwie sekretarki

Po co sekretarki? Wałkunowi wystarczy stałe łącze z tube8.
Piotr

Data: 2009-06-08 22:27:50
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ontl8qvpflw3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Moralność wg Volksdeutscha, 30 tys. złodziejom z Londynu Richardom Henrym, a wała fizolom. Ot bydlak nie z tej ziemi.

boukun

Data: 2009-06-08 22:25:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cgll00yz9jvu.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Goń ją kurwę z domu Volksdeutsch...

boukun

Data: 2009-06-08 22:56:08
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 22:25:17 +0200, boukun napisał(a):

Goń ją kurwę z domu Volksdeutsch...

Hm, no niby racja, ale pisałeś, że to twój dom?
Piotr

Data: 2009-06-08 23:05:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e2eeltshh1t$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 8 Jun 2009 22:25:17 +0200, boukun napisał(a):

Goń ją kurwę z domu Volksdeutsch...

Hm, no niby racja, ale pisałeś, że to twój dom?
Piotr

Patrz bydlaku, do kogo sie upodobniłeś:

- Pan Ziobro może być usatysfakcjonowany swoim wynikiem. Teraz powinien
jednak zająć się nauką języków obcych, bo bez tego będzie eurodeputowanym IV
kategorii - stwierdził Kaczyński. Jak dodał, powinien poświęcić na to kilka
godzin dziennie.

boukun

Data: 2009-06-09 07:28:07
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 23:05:35 +0200, boukun napisał(a):

Goń ją kurwę z domu Volksdeutsch...

Hm, no niby racja, ale pisałeś, że to twój dom?
Piotr

Patrz bydlaku, do kogo sie upodobniłeś:

Ty tu nie zagaduj hausfrau, tylko się zastanów co zrobisz
ćwierćinteligencie bez kwalifikacji, kiedy twoja stara cię w koncu
pogoni? Przecie nawet baba w końcu zrozumie, że takich trutniowatych
władcówów plemników może mieć na kopy i po co jej tyrać na zrzędliwego
dziada, który ja zresztą puszcza w trąbę z prostytutkami.
Piotr

Data: 2009-06-09 08:52:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:usty7kjwmbrl.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Prostaku ze Śląska, nie trolluj pod moimi wątkami, bo mi wstyd, że muszę odpowiadać najgłupszemu userowi grupy pl.soc.polityka. Gdybyś nie wiedział, to zarówno Hausfrau jak i Hausman, to bardzo pozyteczne i godne człowieka zajęcie. Masz coś tłuku przeciwko Hausmanom?