83% Polaków nie wierzy w zamach, 6% wierzy!!

Data: 2017-04-14 22:38:44
Autor: prezydent San Escobar
83% Polaków nie wierzy w zamach, 6% wierzy!!
Tyle samo Amerykanów widziało ostatnio Elvisa Presleya :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-15 00:15:37
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Tyle samo Amerykanów widziało ostatnio Elvisa Presleya :DDD

A podasz link z tym jak dokładnie (słowo w słowo) brzmiało pytanie?

Data: 2017-04-15 08:55:36
Autor: Pajdak

--

Filipku, obstawiasz niewłasciwego konika. Chyba, że sam jesteś z tej
PiS-owskiej sitwy!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-15 15:30:37
Autor: A. Filip
83% Polaków nie wierzy w zamach, 6% wierzy!! [Dokładne brzmienie pytania tajne/poufne]
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

Ja nie wierze że zamach jest _konieczny_ do wyjaśnienia Smoleńska-2010.
Ja jestem głęboko przekonany że mało prawdopodobna możliwość zamachu
powinna być sprawdzona z "pedantycznym profesjonalizmem" bez z góry
założonego wyniku _dla zasady_ . Ja wierze że panika którą wzbudza chęć
sprawdzenie czy to nie był zamach "może być bardzo wiele mówiąca".

Data: 2017-04-15 17:36:52
Autor: Dark Ice
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+8yqxivzl3f-h4f6@buntownik.pl...
[...]

Mozesz sobie wierzyć w co chcesz.

CL

Data: 2017-04-15 15:17:48
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> Tyle samo Amerykanów widziało ostatnio Elvisa Presleya :DDD

A podasz link z tym jak dokładnie (słowo w słowo) brzmiało pytanie?

Wpisz sobie temat w google.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-15 15:38:06
Autor: A. Filip
> [...]

> Tyle samo Amerykanów widziało ostatnio Elvisa Presleya :DDD

A podasz link z tym jak dokładnie (słowo w słowo) brzmiało pytanie?

Ja mam za ciebie odwalać robotę?  Ile mi zapłacisz? :-)
Jak ty chcesz przekonywać "na poważnie" to ty rusz własną ciężką dupę.
Poprzednią bezczelną manipulację merdiów które odpowiedzi że to "mógł
być zamach" wrzuciły do wora "wierzący w zamach" jakoś mi się zapamiętało.

Klasyka gatunku: jak różne odpowiedzi uzyskiwano w USA na pytania
"Czy mamy się poddać komunistom w Wietnamie?" i
"Czy mamy zawrzeć pokój w Wietnamie?"
[ różnica mam nadzieje nie była aż tak nachalnie oczywista ]

Data: 2017-04-16 12:25:15
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> Wpisz sobie temat w google.

Ja mam za ciebie odwalać robotę?  Ile mi zapłacisz? :-)

Chcesz wiedzy, więc skoro nie możesz sam jej znaleźć, to musisz tkwić w
niewiedzy.

Jak ty chcesz przekonywać "na poważnie" to ty rusz własną ciężką dupę.

Nie mam zamiaru pisuaru do niczego przekonywać, to rzucanie pereł przed wieprze
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-15 08:55:34
Autor: Pajdak
83% Polaków nie wierzy w zamach, 6% wierzy!!

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:apc2fcd5d3kel8r9q5pj198tmag53m04qg4ax.com...
Tyle samo Amerykanów widziało ostatnio Elvisa Presleya :DDD

--

Ale 99,99% PiS-owskiego motłochu wierzy w zamach czyli w to co im do pustych
kogucich łbów wciska Rydzyk z ferajną. Te 0.01% to ścisłe kierownictwo PiS.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-15 07:58:28
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:

Ale 99,99% PiS-owskiego motłochu wierzy w zamach

Czy Sikorski jest ukrytą opcja pisoską?
https://youtu.be/9h2_wgaperg?t=32s

Data: 2017-04-15 17:36:04
Autor: Dark Ice
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:e372c3db-4a55-4ad2-9349-98d0c55845eegooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

Ale 99,99% PiS-owskiego motłochu wierzy w zamach

Czy Sikorski jest ukrytą opcja pisoską?
https://youtu.be/9h2_wgaperg?t=32s

--

Patrz wyżej.

CL

83% Polaków nie wierzy w zamach, 6% wierzy!!