85% ceny papierosów będą stanowić podat ki

Data: 2012-09-24 08:00:24
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 24 Sep 2012 00:49:57 -0500, Przemysław W napisał(a):

85% ceny papierosów będą stanowić podatki

I bardzo dobrze! Dość smrodzenia!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-09-24 09:59:37
Autor: Rafał Maszkowski
On pon, 24 wrz 2012 08:00:24 Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 24 Sep 2012 00:49:57 -0500, Przemysław W napisał(a):
85% ceny papierosów będą stanowić podatki
I bardzo dobrze! Dość smrodzenia!

Jak długo nie jest respektowane moje prawo do nie palenia jestem za
podwyższaniem ceny nawet do 1000 zł za paczkę. Chociaż wolałbym żeby
państwo wykazało się bardziej bezpośrednio w kwestii zmuszania do
palenia niewinnych obywateli.

R.
--
Жить надо так, чтобы тебя помнили и сволочи. (Фаина Георгиевна Раневская)

Data: 2012-09-26 02:02:26
Autor: Przemysław W
85% ceny papierosów będą stanowić po datki
Rafał Maszkowski:
[...]

Jak dlugo nie jest respektowane prawo do karania oszustow, tak
dlugo jestem za obnizeniem ceny nawet do 1 zl za trzy paczki.

Donald Tusk: "Wyrzucę z rządu tego, kto zaproponuje podniesienie podatków."

> Chociaż wolałbym żeby państwo wykazało się bardziej bezpośrednio w
> kwestii zmuszania do palenia niewinnych obywateli.

A ja bym chcial, zeby panstwo nie zmuszalo obywateli do tolerowania
u sterow wladzy durnia.

Data: 2012-09-26 17:15:44
Autor: Przemysław M.
85% ceny papierosów będą stanowić po datki
Dnia Wed, 26 Sep 2012 02:02:26 -0500, Przemysław W napisał(a):

Rafał Maszkowski:
> [...]

 > kwestii zmuszania do palenia niewinnych obywateli.

A ja bym chcial, zeby panstwo nie zmuszalo obywateli do tolerowania

Dlatego Kaczyński Jarosław nie jest premierem.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

85% ceny papierosów będą stanowić podat ki