87% Polaków chce powrotu socjalizmu i wyrugowania katolicyzmu

Data: 2011-04-29 21:43:03
Autor: Krzysztof
87% Polaków chce powrotu socjalizmu i wyrugowania katolicyzmu

Użytkownik "Maciej Kułacki" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipefro$jhs$1inews.gazeta.pl...
Fragmenty sondy ulicznej:

Stefan K. z Podkarpacia: "Za komuny było dobrze ludziom. Była praca i godziwe
zarobki i wszystko można było kupić. Mieszkanie też dostałem od państwa. A
dzisiaj co dostaję? Wielkie g***"

Andrzej R. z lubuskiego: "Żydy chcą nas zmusić do modlenia się do żydka
jezuska. Za PRL miałem wszystko, a teraz co mam, podarte gacie?!. Jebać
polskich patriotów którzy są w większości żydami. Ja głosuję tylko na
prawdziwych Polaków, którzy zamiast paciorków chcą mi dać wysoką rentę. Na
Artura Rubinsztajna z Polskiej Partii Pracy oraz na Leszka Bubla z Polskiej
Partii Narodowej.

Maria Z.: "Komuna dała mi wiele, dzieci mi wykształciła, leczyła mnie, dbała o
mnie i o moje zdrowie w pracy i poza nią. To był ustrój stworzony dla Polaków
przez Polaków, a nie ustrój dla złodziei, kapitalistów i cwaniaków.

Reszta na: http://mietek.salon24.pl/
Pamięć jest krótka, jakby przeszli 2 tygodniową dietę jak za Gierka to mówiliby inaczej...
PS:
Wlasnie teraz płacmy za te rozdane mieszkania i wysokie zarobki za nicnierobienie....

K.

Data: 2011-04-29 22:18:57
Autor: jadrys
87% PolakĂłw chce powrotu socjalizmu i wyrugowania katolicyzmu
W dniu 2011-04-29 21:43, Krzysztof pisze:

Pamięć jest krótka, jakby przeszli 2 tygodniową dietę jak za Gierka to
mĂłwiliby inaczej...

K.

O czym ty piszesz? Pamiętasz  w ogĂłle tamte czasy?

Data: 2011-04-29 23:05:51
Autor: boukun

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipf4c7$3rp$1inews.gazeta.pl...

[...]

A oglądałeś dzisiajszy poranny kolejny serial na TVP1 z 1974 roku, z okresu największego rozkwitu Polski "Siedem stron świata"?  Widziałeś tę szczęśliwą młodzież wówczas akurat w moim wieku ok. 13 lat, jak pieknie była ubrana, jekie odżywione i sympatyczne polskie twarze mieli, takie typowe polskie, jakich dzisiaj już nie uświadczysz... Jak osiedla wielkie powstały jak grzyby po deszczu, jakich dzisiaj już nie buduje się...

boukun

Data: 2011-04-30 04:30:23
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipf9p1$hei$1mx1.internetia.pl...
[...]

Boukun, stary już jesteś, a jeszcze taki głupi, żeby wierzyć komuchowskim propagandówkom?

--
stevep

Data: 2011-04-30 05:35:31
Autor: sofu
87% Polaków chce powrotu socjalizmu i wyrugowania katolicyzmu

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipf4c7$3rp$1inews.gazeta.pl...
-- -- -- -

Pamięć jest krótka, jakby przeszli 2 tygodniową dietę jak za Gierka to mówiliby inaczej...
PS:
Wlasnie teraz płacmy za te rozdane mieszkania i wysokie zarobki za nicnierobienie....

-- -- -- -- -- -- --

Obawiam sie, że nia masz pojecia o czym piszesz. Nie zamierzam gloryfikowac tamtego systemu, ale za czasów Gierka zbudowano
byc może siermieżnie ale drugą Polskę, która stoi do dziś. Za Gierka Polska to był jeden wielki plac budowy. Budowali i państwowo i prywatnie: głównie rolnicy.
Był taki czas, że ludzie by się dali pokrajać za Gierka. Tylko, że bokiem mu wyszła własna propaganda sukcesu doprowadzając do upadku.
Kiedy zaczeły sie trudnosci wynikłe z pewnej pułapki finansowej w ktora wpadła Polska propaganda dalej pisała w superlatywach o tym czego już nie było.
Nastroje Polaków były rozbudzone roszczeniowo na tyle, że nie byli skłonni się pogodzić z tym co było nieuchronne: ze znaczną korektą cen i potrzebą obniżenia się poziomu życia. Czyli mówiac inaczej zaciskaniem pasa, co robi każdy kto przefajnował z inwestycjami, albo zaczał żyć na kredyt.
Dzis cukier i nie tylko w krótkim czasie drożeje wiecej niz za Gierka i rzad Tuska ma to w dupie przy bierności narodu.
Wtedy zakończyłoby sie to strajkami i rozruchami.
Osobiście niewiele skorzystałem na socjaliźmie, a wiele mysle straciłem więc nie mam go za co wychwalać. Ale tez nie nie ma tego socjalizmu w wydaniu Gierkowskim gdzie ludzie mogli juz wyjeżdzac na Zachód nadmiernie demonizować.

sofu

87% Polaków chce powrotu socjalizmu i wyrugowania katolicyzmu