8x25 czyli dać 21 latkowi litra

Data: 2014-06-29 21:16:44
Autor: kakmar
8x25 czyli dać 21 latkowi litra
Czy ktoś go przed końcem sezonu powstrzyma? Starzy wyjadacze zupełnie nie dają rady.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2014-06-29 23:20:27
Autor: Kuczu
W dniu 2014-06-29 23:16, kakmar pisze:
Czy ktoś go przed końcem sezonu powstrzyma?
Starzy wyjadacze zupełnie nie dają rady.

Malo kto wypija litra i nie pada ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-07-01 11:53:46
Autor: AZ
On 2014-06-29, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Czy ktoś go przed końcem sezonu powstrzyma? Starzy wyjadacze zupełnie nie dają rady.

Bo on dalej mysli, ze to jak gra na PlayStation ;-)

BTW. Wybiera sie moze ktos do Brna 15-17.08?
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-01 19:26:09
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2014-07-01 13:53, AZ pisze:

BTW. Wybiera sie moze ktos do Brna 15-17.08?
Szklana kula mi podpowiada, ze prawdopodobnie tak.
A co?

--
Pozdr!
Rogal

-- -

Data: 2014-07-02 07:55:27
Autor: AZ
On 2014-07-01, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:
W dniu 2014-07-01 13:53, AZ pisze:

BTW. Wybiera sie moze ktos do Brna 15-17.08?
Szklana kula mi podpowiada, ze prawdopodobnie tak.
A co?

No bo tez sie wybieramy a nie ma z kim pic po treningach. Tyle, ze my bedziemy z poludnia jechac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-02 10:06:38
Autor: Kuczu
W dniu 2014-07-02 09:55, AZ pisze:

Szklana kula mi podpowiada, ze prawdopodobnie tak.
A co?

No bo tez sie wybieramy a nie ma z kim pic po treningach. Tyle, ze my
bedziemy z poludnia jechac.

to zes se wybral pijaka...

Data: 2014-07-02 08:08:12
Autor: AZ
On 2014-07-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Nikogo jeszcze nie wybieralem. Narazie robie casting.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-02 23:18:36
Autor: Grzegorz Rogala
8x25 czyli dać 21 latkowi litra
W dniu 2014-07-02 10:06, Kuczu pisze:

to zes se wybral pijaka...
No co, spoznil sie niech policze.. 10 lat ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2014-07-03 02:22:55
Autor: WOJO
8x25 czyli dać 21 latkowi litra
to zes se wybral pijaka...
No co, spoznil sie niech policze.. 10 lat ;)
Gratuluję wytrwałości.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-07-03 10:11:37
Autor: AZ
On 2014-07-02, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:
W dniu 2014-07-02 10:06, Kuczu pisze:

to zes se wybral pijaka...
No co, spoznil sie niech policze.. 10 lat ;)

I nie boisz sie tak na trzezwo jezdzic?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-04 22:15:53
Autor: Jacot
Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:

W dniu 2014-07-02 10:06, Kuczu pisze:

to zes se wybral pijaka...
No co, spoznil sie niech policze.. 10 lat ;)

10 lat.... czas na zmiane;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10