9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow

Data: 2011-09-24 03:57:05
Autor: muto2100
9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow
Data: 2011-09-24 13:58:46
Autor: Marek Czaplicki
9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 12:57:

http://bighugelabs.com/output/motivator4d5d85ceab2ad168c51d5e6b63e2bcbf86e8811a.jpg

Łooo matko!!! To nowy plakat wyborczy PiS? Fajny jako ilustracja tej fantasy, która siedzi w ich głowach. :-)

Data: 2011-09-24 16:30:45
Autor: u2
[...]

Te czaplik a skad wisz co siedzi w glowach PiS ? :)

Data: 2011-09-24 16:38:34
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 16:30:

[...]

A myślą coś innego niż mówią? To by była hipokryzja.

Data: 2011-09-24 16:42:52
Autor: u2
[...]

A co mówią, czaplik ?

Data: 2011-09-24 16:46:25
Autor: u2
9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow
Łooo matko!!! To nowy plakat wyborczy PiS? Fajny jako ilustracja tej

> A co mówią, czaplik ?
To co myślą.

Jednak mam racje nazywajac sciebie gwnianym czaplikiem. Po prostu
scierwojad z ciebie czaplik :)

Data: 2011-09-24 16:49:37
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 16:46:

> [...]
> A co mówią, czaplik ?
To co myślą.

Jednak mam racje nazywajac sciebie gwnianym czaplikiem. Po prostu

Jak na Pisowca to i tak łagodnie. :-)

Data: 2011-09-24 17:01:58
Autor: u2
9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow
Jednak mam racje nazywajac sciebie gwnianym czaplikiem. Po prostu
> scierwojad z ciebie czaplik :)
Jak na Pisowca to i tak łagodnie. :-)

No widzisz czaplik, ja nie jestem pisowcem, a ty wisz ze jestem. Dziwne,
bo ja nie wiem o tym moim byciu pisowcem :)

Data: 2011-09-24 17:06:23
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 17:01:

> [...]

No widzisz czaplik, ja nie jestem pisowcem, a ty wisz ze jestem. Dziwne,
bo ja nie wiem o tym moim byciu pisowcem :)

Po prostu do Ciebie staram się zastosować Twój styl myślenia. Ty np w postach twierdzisz i być może tak myślisz, że w mediach są "agenci" itp... Dlatego ja w niektórych osobach na grupie, najczęściej tych którzy widza różne "spiski" mogę widzieć kogo mi się podoba. Ja dla Ciebie jestem cytuję: "czaplikiem z gwna", to Ty dla mnie możesz być kimś gorszym niż wspomniany. :-)

Data: 2011-09-24 17:09:12
Autor: u2
[...]

Znowu pudlo. O agentach mowi publicznie n.p. JKM, ale nie PiS. Pewnie
dlatego SN wydal niekorzystny wyrok dla niego, bo wiadomo, ze SN jest
umoczony w roznorakich szemranych koneksjach.

Data: 2011-09-24 17:14:35
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 17:09:

[...]

Jaki wyrok? SN odroczył rozpoznanie sprawy z powodów proceduralnych. Nie pisałem o stwierdzeniach PiS bo do nich należy podchodzić z archeologiczną delikatnością, tak żeby nie naruszyć stanu skamielin, ale o Twoich stwierdzeniach, że w mediach itd... Pisze jeszcze raz dla Ciebie jestem "czaplikiem" to Ty dla mnie możesz być dowolnym zoologicznym stworzeniem. Mama Ci nie mówiła, że kto się przezywa to...

Data: 2011-09-24 17:56:46
Autor: u2
[...]

No wiesz odraczanie w nieskonczonosc, na t.zw. ruski miesiac, to rowniez
wyrok. :)

Nic dziwnego, ze przegrywany w Strasburgu. Zwykle z powodu przewleklosci
postepowania sadowego.

Data: 2011-09-24 18:04:01
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 17:56:

[...]

To już jest zadaniem Parlamentu. Prawo po prostu mamy skomplikowane, a sądy opierają się na prawie. Chociaż ostatnio widać światełko  w tunelu. Nowe decyzje Ministerstwa Sprawiedliwości i e-sąd
http://ms.gov.pl/pl/informacje/news,3510,decyzja-ministra-sprawiedliwosci-
kolejne.html

Data: 2011-09-24 18:11:06
Autor: u2
> [...]
> postepowania sadowego.
To już jest zadaniem Parlamentu. Prawo po prostu mamy skomplikowane, a sądy opierają się na prawie.

Co do e-sadow to nadal to lezy i nie jest to panaceum na przewleklosc
postepowan. Istotna jest kastowosc zawodu prawnika w Polsce. Reformy
PiS-u zostaly cofniete przez PO i tutaj lezy pies pogrzebany.

Data: 2011-09-24 18:15:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 18:11:

Co do e-sadow to nadal to lezy i nie jest to panaceum na przewleklosc
postepowan. Istotna jest kastowosc zawodu prawnika w Polsce. Reformy
PiS-u zostaly cofniete przez PO i tutaj lezy pies pogrzebany.

Jak dobrze pamiętam to ustawa "otwierająca" zawody prawnicze została zakwestionowana przez Trybunał Konstytucyjny jako niezgodna z ustawą zasadniczą.

Data: 2011-09-24 18:17:24
Autor: u2
[...]

No i to jest znamienne. Paragraf 22 sie klania. TK podobnie jak SN to
siedlisko wrazej agentury, choc sa oczywiscie wyjatki.

Data: 2011-09-24 18:37:52
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 18:17:

[...]

Daj spokój z tymi agentami. Konstytucję przyjęło społeczeństwo w referendum. Na straży Konstytucji stoi prezydent, na straży zgodności z ustawą zasadniczą stoi Trybunał Konstytucyjny. SN działa na podstawie stanowionego przez parlament prawa. Ja rozumiem. Prawo może się nie podobać, ale dura lex sed lex. Jak rozumiem, wg Ciebie winni są Ci którzy owe prawo stosują? Nie Ci którzy prawo stanowią. Jak się PiS-owi nie podobało prawo to mogli je zmienić. Pary do rządzenia starczyło im tylko na dwa lata, prawda?

Data: 2011-09-24 18:40:28
Autor: u2
[...]

Wez nie sciemniaj z tym referendum. A wplyw agentury zawsze bedzie
umniejszany, zwlaszcza przez sama agenture :)

Data: 2011-09-24 18:48:56
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 18:40:

[...]

Referendum to referendum. Było zapytanie o wolę społeczeństwa? Było. Społeczeństwo opowiedziało się w większości za przyjęciem Konstytucji 2 kwietnia? Opowiedziało się. Należy stosować prawo? Należy. Jak się prawo nie podoba, to można je zmienić. Konstytucja ma i ten przepis, który pozwala ją zmienić? Ma. Konkretnie to cały rozdział XII jest temu poświęcony.

Data: 2011-09-24 18:54:52
Autor: u2
[...]

Wez mnie nie rozsmieszaj. Podobnie PiS spytalo sie spoleczenstwa
(lokalnego) w sprawie budowy obwodnicy Augustowa. Oczywiscie
spoleczenstwo (lokalnie) wypowiedzialo sie zdecydowanie za budowa
obwodnicy przez Mazurki (strefa natura 2000). Jednak frekwencja byla
ponizej 30% (referendum polaczono z wyborami) wiec pamietam do dzisiaj
ten jazgot radosci w merdiach jak to PiS przegral w referendum, a to ze
my, jako lokalna spolecznosc, tez przegralismy, to juz merdiow nie
interesowalo. :)

I pomyslec, ze juz dwa lata bysmy jezdzili obwodnica Augustowa. Teraz
ludzie gina na S-8 i nikogo to nie interesuje. Podobnie jest z tym
samospaleniem.

Data: 2011-09-24 18:56:47
Autor: u2
W dniu 2011-09-24 18:54, u2 pisze:
I pomyslec, ze juz dwa lata bysmy jezdzili obwodnica Augustowa. Teraz
ludzie gina na S-8 i nikogo to nie interesuje. Podobnie jest z tym
samospaleniem.

No i ten halas i spaliny lecace prosto w nasze okna. Podejrzewam ze
wladza chce nas doporwadzic do ostatecznosci.

Data: 2011-09-24 19:07:53
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 18:54:

[...]

To dlaczego nie zmieniono prawa? Prawo stanowi, że żeby referendum było ważne to musi w nim wziąć udział jakiś tam procent ludzi. Tu jest właśnie ta bariera w postrzeganiu świata między demokratami, a totalistami. Demokrata jak widzi, że coś źle działa to chce zmienić prawo, aby nie tylko w tym miejscu gdzie dostrzegł złe działanie nastąpiła zmiana na lepsze, ale w innych miejscach też. Totalista zaś, a za takich uważam ludzi PiS. Uwielbia ręczne sterowanie. I granie dobrego wujka. Tym damy, tamtym damy i ludzie będą nas kochali.
Piszesz, że PiS się zapytał ludzi. Mój drogi. Nie znasz obowiązującego prawa. To nie PiS się pyta, ale państwo. To nie ludzie z PiS wytworzyli np raport dotyczący WSI, na podstawie którego toczone były odszkodowawcze sprawy w sądach. Ale urzędnicy państwowi i to nie PiS odpowiada, ale państwo. Czyli, krótko mówiąc, podatnicy.

Data: 2011-09-24 19:19:41
Autor: u2
[...]

Totalista bedzie do znudzenia przytaczal wyniki sondaszy (nie sondazy) i
wskazywal, ze na pewno wygra PO.

A przeciez nikt nie zaglosuje na loooserow PiS, nawet jesli to
ewidentnie przeciwko jego interesowi. :)

Data: 2011-09-24 19:27:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 19:19:

[...]

Ja już np mam swoją kandydatkę na posłankę. Poruszyłeś sprawę wyborów. W demokracji kryteria jakimi myślą ludzie głosując na tego lub innego kandydata/kandydatkę są zwykle dla polityków najtrudniejsze do rozszyfrowania. I dlatego wydają worki szmalu aby się co nieco o nich dowiedzieć. Ja rozumuję tak. Sąd np wydając orzeczenie w tej czy innej sprawie porusza się w żelaznych regułach ustanowionych przez prawo. Dlatego orzeczenia sądu nie są badane przez centra badań opinii sędziów, bo są logiczne i wg reguł prawa wydawane. Natomiast wyborca wydając orzeczenie co do tego kto będzie teraz rządził może stosować dowolne kryteria i reguły. Czasami nawet wbrew regułom logiki. I dlatego są tak niemożliwe do przewidzenia i badane przez różne ośrodki.

Data: 2011-09-24 19:33:17
Autor: u2
9.10.2011 pieklem wyborczym dla PO-srancow
Ja rozumuję tak. Sąd np wydając orzeczenie w tej czy innej sprawie porusza się w żelaznych regułach ustanowionych przez prawo.

"Pech" chcial, ze trafila sie sprawa nieokreslona przez zelazne reguly
prawne i SN wydal skandaliczna decyzje o niedopuszczeniu JKM do wyborow.

Tak sie tworzy niebezpieczne precedensy ograniczajace wolnosc Polakow.

Data: 2011-09-24 19:38:05
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 24 wrzesień 2011 19:33:

[...]

To nie SN, który postanowił nie nadawać teraz biegu sprawie, ale PKW nie zarejestrowała list kandydatów z komitetu wyborczego JKM. Sprawa będzie naprawdę ciekawa po wyborach jak Janusz Korwin-Mikke i jego komitet złoży w ustawowym terminie zażalenie do SN. Szykuje się ciekawa jesień. :)

Data: 2011-09-24 19:50:31
Autor: u2
[...]

Wtedy to bedzie t.zw. musztarda po obiedzie. Kazdy, kto potrafi myslec
samodzielnie i nie boi sie wyrazac swoich opinii publicznie, to przyzna.

Wyrok juz zapadl.

Data: 2011-09-24 15:40:19
Autor: Leprechaun
Użytkownik - muto2100 napisał:
http://bighugelabs.com/output/motivator4d5d85ceab2ad168c51d5e6b63e2bcbf86e8811a.jpg

Co się z chłopiną dzieje, przymkneli go?

BomBel