9/11 Uderzenie w Pentagon

Data: 2012-03-26 15:38:57
Autor: mkarwan
9/11 Uderzenie w Pentagon
Wojciech Mann pisze m.in.
Gdy zabierałem się do tej książki, nie wiedziałem, że zajdę z tym tak daleko. Nie wyobrażaj sobie, Drogi Czytelniku, szokującego odkrycia i ujawnienia najbardziej skrywanych tajemnic. Nie wyobrażaj sobie nieprawomyślnych wersji i przebudzenia w brutalnym świecie. Po prostu zebrałem to, o czym się nie mówi i ułożyłem w przerażającą mozaikę świtu zniewolenia.
Linki umożliwiają przeczytanie lub pobranie w formacie pdf.
Części od 1 do 9 są na inny temat.

Cz. 10 - Atak
11 września 1941 roku rozpoczęto budowę Pentagonu, nowej siedziby sił zbrojnych jednego z najpotężniejszych państw świata. Ten największy na świecie biurowiec, nie będący wieżowcem zatrudnia 23 tysiące wojskowych wraz z 3 tysiącami innych pracowników oraz posiada sześć różnych kodów pocztowych. 60 lat po rozpoczęciu budowy pracownicy Pentagonu nie mogli świętować okrągłej rocznicy. Stali się bowiem obiektem ataku, którego dziedzictwem są ciągłe pytania i wątpliwości.

11 września 2001 roku nad Arlington w Wirginii młody Hani Hanjour rzekomo wykonuje 270 stopniowy zwrot z prędkością 850 km/h, schodząc z 2100 m w 2,5 minuty, by o godzinie 9:37.46 (wedle NTSB, częściej podaje się ok. 9:38) rozbić samolot American Airlines Lotu 77 o parter Pentagonu.

Samolot powinien podejść dokładnie nad drogą stanową 395, ściąć latarnie przed Pentagonem i wlecieć w budynek, najlepiej odbijając się od trawnika.
I tutaj pojawia się problem, mianowicie. nie znaleziono samolotu! Nie pokazano wraku, bo samolotu po prostu nie było! Nie było kawałków ogona ani kadłuba samolotu. Oficjalnie wyjaśniono, że samolot wyparował. Weźmy pod uwagę skrzydła. Powinniśmy widzieć uszkodzenia spowodowane właśnie nimi. Powinniśmy zobaczyć je same w budynku, lub, co bardziej prawdopodobne, oderwane przed budynkiem! Powinniśmy oglądać je na zdjęciach! Jeżeli żar miał być tak wysoki, że samolot wyparował, to jakim cudem znaleziono dowody osobiste porywaczy?
Więcej w http://newworldorder.com.pl/artykul,1523,Wojciech-Mann-Minuta-po-Polnocy-Atak-Cz-10
http://newworldorder.com.pl/pdf/a-1523.pdf

Cz. 11 - Uderzenie w Pentagon http://newworldorder.com.pl/artykul,1524,Wojciech-Mann-Minuta-po-Polnocy-Uderzenie-w-Pentagon-Cz-11
http://newworldorder.com.pl/pdf/a-1524.pdf