9 %

Data: 2010-01-11 19:45:28
Autor: matador
9 %
Data: 2010-01-11 11:45:11
Autor: zbig
9 %
On 11 Sty, 19:45, matador <mata...@poczta.neostrada.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2109202,11,sondaz_faktow_zaskakujace_wyniki...

matador.

Jakoś nie zaskakuje mnie reakcja TVN na postawienie zarzutów ich
reporterowi przez prokuraturę.

Data: 2010-01-11 19:35:23
Autor: Hans Kloss
9 %
matador <matador@poczta.neostrada.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.onet.pl/2109202,11,sondaz_faktow_zaskakujace_wyniki_dramatycz
ny_spadek_po,item.html

MAŁO!!!! MAŁO!!!!
Zaprawdę powiadam ci nie odpuszczę dopóki to bydło nie spadnie poniżej progu
5%, chyba że wcześniej pójdzie w rozsypkę. I kogo mogę kieruję na salon.24 albo tutaj (tu tylko znajomków płci męskiej ;) więc nie ma powodu się
krępować). Przekabaciłem już całkiem ładne stadko ubogich duchem, a moja żona
wykonała istny majstersztyk i nawróciła teściów (dotychczas zaciekłych
uwołopeowców) na Jasną Stronę Mocy.
Bój to jest ich ostatni a wszystko dzięki Mirowi z Grzechem i Zbychem, niech
im Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi.....
J-23

Data: 2010-01-11 21:39:11
Autor: Artur Borubar
9 %

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Zaprawdę powiadam ci nie odpuszczę dopóki to bydło nie spadnie poniżej progu
5%, chyba że wcześniej pójdzie w rozsypkę.....

Był tu taki przygłup, podpisywał się rAzor i też deklarował, iż nie odpuści dopóki nie złapie "prześladowców" prałata Jankowskiego. Obecnie sytuacja jest taka, że po przygłupie ślad zaginął, a Jankowski okazał się przestępcą, pedofilem i esbeckim donosicielem.

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-12 16:06:18
Autor: cirrus
9 %
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hig29g$fmj$1news.onet.pl...
[...]

Wraz z tym przygłupem zniklo i kasowanie.

--
stevep

Data: 2010-01-12 16:44:41
Autor: Artur Borubar
9 %
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Wraz z tym przygłupem zniklo i kasowanie.

-- stevep

Niewykluczone, że to tego kretyna robota.

Przemek

Data: 2010-01-11 20:10:58
Autor: Piotr
9 %
Dnia Mon, 11 Jan 2010 19:45:28 +0100, matador napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2109202,11,sondaz_faktow_zaskakujace_wyniki_dramatyczny_spadek_po,item.html

No właśnie, przydałby się jakiś warzywny komentarz.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-11 20:42:48
Autor: matador
9 %
Piotr pisze:
[...]

Co tu komentować - SZTANDAR WYPROWADZIĆ !  ;-)

matador.

Data: 2010-01-11 20:47:23
Autor: MH
9 %
Nie 9% , tylko 9 punktów procentowych , matole ...

MH

Data: 2010-01-11 20:55:05
Autor: matador
9 %
MH pisze:
Nie 9% , tylko 9 punktów procentowych , matole ...

37% - 28% = 9 %  pełodurniu !

matador.

Data: 2010-01-11 12:17:13
Autor: zbig
9 %
On 11 Sty, 20:55, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
MH pisze:> Nie 9% , tylko 9 punkt w procentowych , matole ...

37% - 28% = 9 %  pe odurniu !

matador.

MH ma rację głąbie.
Odjąłeś punty procentowe a nie procenty. Poszukaj sobie w necie jaka
jest między tymi pojeciami różnica

Data: 2010-01-11 21:31:44
Autor: matador
9 %
zbig pisze:
[...]

Mówimy o RÓŻNICY w POPARCIU - o 9% wyborców spadło ono dla PO, głąby pełowskie:
#
Gdyby wybory odbyły się dziś do Sejmu weszłoby również Polskie Stronnictwo Ludowe z 5 proc. wynikiem (o 1 proc. więcej)
#

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7442949,Rekordowy_spadek_Platformy__Najnowsze_notowania_partii.html

Nawet wasze GWno tak to określa.
POza tym - "sztandar wyprowadzić" matoły !!!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Procent

matador.

Data: 2010-01-11 12:43:19
Autor: zbig
9 %
On 11 Sty, 21:31, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
zbig pisze:

> [...]

Nawet wasze GWno tak to określa.
POza tym - "sztandar wyprowadzić" matoły !!!

Co za tuman. Przeciez cymbale masz jak wół napisane, że spadło o 9%
punktów procentowych a nie o 9 %.
 Tak samo PO wyprzedza PiS o 9 punkt ow procentowych a nie 9 %. Nie
kompromituj się do reszty ciemna maso.

Data: 2010-01-11 21:53:06
Autor: matador
9 %
zbig pisze:

Co za tuman.

Ten w TVN-nie to też zapewne tuman:

#
W ostatnim sondażu preferencji partyjnych PO cieszy się 37-procentowym poparciem i odnotowuje 9-proc. spadek notowań w porównaniu do ubiegłego miesiąca.
#

http://www.tvn24.pl/-1,1637661,0,1,pycha-kroczy-przed-upadkiem,wiadomosc.html

Spadacie głąby w dół ! Wystarczy wam?
EOT.

matador.

Data: 2010-01-11 21:41:01
Autor: MH
9 %

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7442949,Rekordowy_spadek_Platformy__Najnowsze_notowania_partii.html

Przeczytaj sobie uważnie 2-gie zdanie z powyższego artykułu.

I jeszcze to :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Punkt_procentowy

Albo nie czytaj. I tak nie pojmiesz ..

MH

Data: 2010-01-11 21:45:50
Autor: Piotr
9 %
Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:41:01 +0100, MH napisał(a):

[...]

Hm, raczej trza by posłać pana dziennikarza do szkoły.
Żeby ci podniecenie opadło, to...
Tu masz wyjaśnienie, że nie chodzi o PP, tylko o zwykłe procenty:
http://www.tvn24.pl/-1,1637650,0,1,fakty-tvn-wielki-sondazowy-upadek-platformy,wiadomosc.html
Platforma straciła od listopadowego badania 9% z 46, do 37.
Piotr

Data: 2010-01-11 21:22:50
Autor: MH
9 %
MH pisze:
> Nie 9% , tylko 9 punktów procentowych , matole ...
> 37% - 28% = 9 %  pełodurniu !

Tu masz idioto cytat z artykułu na który się powołujesz:

"Gdyby wybory parlamentarne odbyły się dzisiaj Platforma Obywatelska zdobyłaby
37 proc. głosów. To o 9 punktów procentowych mniej w porównaniu z listopadem -
wynika z sondażu, który dla "Faktów" TVN przeprowadziło MillwardBrown SMG/KRC."

W artykule istotnie pojawiają się 2 liczby: 37 i 28. Tyle że nie rozumiesz co
one oznaczają.

MH

Data: 2010-01-11 21:33:40
Autor: matador
9 %
MH pisze:

W artykule istotnie pojawiają się 2 liczby: 37 i 28. Tyle że nie rozumiesz co
one oznaczają.

Sztandar durniu możesz wyprowadzać, nic poza tym.  :-P

matador.

Data: 2010-01-11 21:57:59
Autor: Anatol
9 %

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.000002fd.4b4b889anewsgate.onet.pl...

[...]

A kto zdobył pozostałe 19% głosów ? Bez tych 19% poparcie wyborcze należy liczyć tak : 37/81 = 45% co jest oczywiscie spadkiem z poziomu 46/81 = 56%, ale i tak to jest więcej niż w ostatnich wyborach.

Anatol

Data: 2010-01-11 22:08:11
Autor: awe
9 %

MH pisze:
> [...]

W artykule istotnie pojawiają się 2 liczby: 37 i 28. Tyle że nie rozumiesz co

-- -- -- -- -- -- -- -- --
nie wierze zeby platforma miala 37. 27 ok ale nie 37
awe

Data: 2010-01-11 22:20:57
Autor: raff
9 %
MH pisze:
Nie 9% , tylko 9 punktów procentowych , matole ...

MH

Ale tu biedne dziennikarzyny pomylily jedno z drugim.

Zalozymy sie ?

Bidulo ?

R.

Data: 2010-01-11 23:39:16
Autor: MH
9 %
MH pisze:
> Nie 9% , tylko 9 punktów procentowych , matole ...

A pomylony autor wątka ich cytuje ...

Zalozymy sie ?

Nie.

Bidulo ?

Biedne dziennikarzyny , ja bidula .... Sypnij Raff trochę groszem !! MH

Data: 2010-01-11 23:42:12
Autor: raff
9 %
MH pisze:
MH pisze:
[...]

"Wogole" nie mam na to ochoty.

R.

Data: 2010-01-12 03:43:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
poniedziałek, 11 stycznia 2010 19:45. carbon entity 'matador'
<matador@poczta.neostrada.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

http://wiadomosci.onet.pl/2109202,11,sondaz_faktow_zaskakujace_wyniki_dramatyczny_spadek_po,item.html

matador.

Nic dziwnego. PO -- -> PiS bis.
Na komuchy to tym bardziej nie warto głosować...
Na przystawki wszelakie -- - tyĹź...
No i nasuwa się pytanie wiecznie żywe od czasów Wołodii Iljicza: Что делать?

Data: 2010-01-12 08:33:43
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hign74$qel$1news.onet.pl...
[...]

Na przystawki wszelakie -- - tyż...
No i nasuwa się pytanie wiecznie żywe od czasów Wołodii Iljicza: ??? ???????

-- -- -- -- --
jak to co, jak masz problem to wsadz se palca w dupe i zakrec, spoko glosuje na PiS
awe

Data: 2010-01-12 15:38:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
wtorek, 12 stycznia 2010 08:33. carbon entity 'awe'
<fakej2345@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

jak to co, jak masz problem to wsadz se palca w dupe i zakrec, spoko
glosuje na PiS
awe

Jest potrzebna jakaś nowa partia: nie-komusza, nie-różowa, nie-lewacka ale również nie-chadecka, nie-żydowska i nie-antyunijna
nie-wodzowska, nie-buracza i nie-kartoflana.

Żadna z istniejących się nie kwalifikuje, wszystko są to jakieś
Kaczory+Donaldy z Bażin.

Gdzie jest dawne PRL-owskie i jeszcze nawet przedwojenne Stronnictwo
Demokratyczne?

Data: 2010-01-13 11:03:21
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hii13i$19a$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jak potrzebujesz nowa partie - to se zaloz, kup lub wstap....wszystko to jednak jedno wielkie frajerstwo a jak mam juz z tego wybierac realnie glosuje na PiS
awe

Data: 2010-01-13 18:20:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
środa, 13 stycznia 2010 11:03. carbon entity 'awe'
[...]

To powiem uczciwszy Pańskie uszy, że od dupy strony również niedobrze to
wygląda. Młodość przeżyłem pod reżimami komunistycznym i chadeckim. Jestem
w wieku, w którym powinienem założyć rodzinę i mieć dzieci. Nie zakładam na
razie rodziny i jestem jeszcze singlem właśnie (i praktycznie wyłącznie
proszę szanownego Pana) ze względu na obawę, że może dojść do głosu taka
mieszanka lewaków i chadeków jak PiS z syjonistycznym elementem na
dokładkę. Zresztą PO także niewiele lepsze, jeden czort. Promująca dewocję
i zakłamanie zamiast przygotowania do życia w rodzinie polityka tych partii
przyprawia mnie o nerwicę seksualną, podobnie jak pseudo-tolerancyjna
polityka partii SLD, która z kolei popiera pederastyczne zboczenia. Żadna z
tych opcji nie pasuje ani przez pryzmat mojej racjonalnej głowy, ani przez
pryzmat mojego chuja.

Data: 2010-01-30 00:46:16
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hikuv1$qqd$1news.onet.pl...
[...]

-- -- --
na zalozenie rodziny zawsze jest dobra pora, no chyba ze wojna
awe

9 %