9 %

Data: 2010-01-12 03:43:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
poniedziałek, 11 stycznia 2010 19:45. carbon entity 'matador'
<matador@poczta.neostrada.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

http://wiadomosci.onet.pl/2109202,11,sondaz_faktow_zaskakujace_wyniki_dramatyczny_spadek_po,item.html

matador.

Nic dziwnego. PO -- -> PiS bis.
Na komuchy to tym bardziej nie warto głosować...
Na przystawki wszelakie -- - tyĹź...
No i nasuwa się pytanie wiecznie żywe od czasów Wołodii Iljicza: Что делать?

Data: 2010-01-12 08:33:43
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hign74$qel$1news.onet.pl...
[...]

Na przystawki wszelakie -- - tyż...
No i nasuwa się pytanie wiecznie żywe od czasów Wołodii Iljicza: ??? ???????

-- -- -- -- --
jak to co, jak masz problem to wsadz se palca w dupe i zakrec, spoko glosuje na PiS
awe

Data: 2010-01-12 15:38:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
wtorek, 12 stycznia 2010 08:33. carbon entity 'awe'
<fakej2345@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

jak to co, jak masz problem to wsadz se palca w dupe i zakrec, spoko
glosuje na PiS
awe

Jest potrzebna jakaś nowa partia: nie-komusza, nie-różowa, nie-lewacka ale również nie-chadecka, nie-żydowska i nie-antyunijna
nie-wodzowska, nie-buracza i nie-kartoflana.

Żadna z istniejących się nie kwalifikuje, wszystko są to jakieś
Kaczory+Donaldy z Bażin.

Gdzie jest dawne PRL-owskie i jeszcze nawet przedwojenne Stronnictwo
Demokratyczne?

Data: 2010-01-13 11:03:21
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hii13i$19a$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jak potrzebujesz nowa partie - to se zaloz, kup lub wstap....wszystko to jednak jedno wielkie frajerstwo a jak mam juz z tego wybierac realnie glosuje na PiS
awe

Data: 2010-01-13 18:20:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
9 %
środa, 13 stycznia 2010 11:03. carbon entity 'awe'
[...]

To powiem uczciwszy Pańskie uszy, że od dupy strony również niedobrze to
wygląda. Młodość przeżyłem pod reżimami komunistycznym i chadeckim. Jestem
w wieku, w którym powinienem założyć rodzinę i mieć dzieci. Nie zakładam na
razie rodziny i jestem jeszcze singlem właśnie (i praktycznie wyłącznie
proszę szanownego Pana) ze względu na obawę, że może dojść do głosu taka
mieszanka lewaków i chadeków jak PiS z syjonistycznym elementem na
dokładkę. Zresztą PO także niewiele lepsze, jeden czort. Promująca dewocję
i zakłamanie zamiast przygotowania do życia w rodzinie polityka tych partii
przyprawia mnie o nerwicę seksualną, podobnie jak pseudo-tolerancyjna
polityka partii SLD, która z kolei popiera pederastyczne zboczenia. Żadna z
tych opcji nie pasuje ani przez pryzmat mojej racjonalnej głowy, ani przez
pryzmat mojego chuja.

Data: 2010-01-30 00:46:16
Autor: awe
9 %

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hikuv1$qqd$1news.onet.pl...
[...]

-- -- --
na zalozenie rodziny zawsze jest dobra pora, no chyba ze wojna
awe

9 %