9 godzin

Data: 2010-08-08 03:29:10
Autor: Pistacjusz
9 godzin
zajeło psychiatrze zmobilizowanie 88 żołnierzy.
No ale jak się obsadza MON pacjentami z PO to przecież nie może być
inaczej.

Data: 2010-08-08 12:39:47
Autor: jadrys
9 godzin
  W dniu 2010-08-08 12:29, Pistacjusz pisze:
zajeło psychiatrze zmobilizowanie 88 żołnierzy.
No ale jak się obsadza MON pacjentami z PO to przecież nie może być
inaczej.

Pod rz±dami PO przedwojenne hasło  - "Silni Zwarci Gotowi" nadal zdaje sie być w naszej armii aktualne.

Data: 2010-08-08 07:26:06
Autor: Pistacjusz
9 godzin
On 8 Sie, 12:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> inaczej.

Pod rz±dami PO przedwojenne hasło  - "Silni Zwarci Gotowi" nadal zdaje

Oni się i tak wyj±tkowo staraj± bo topi się ich najwierniejszy
elektorat.
A tu się okazuje, że pomocni naprawdę s± tylko  Czesi.
Centrum antykryzysowe rz±du jak poprzednio pojechało na weekend i nie
było komu
odebrać maili z imgw. Centru obsadzone pociotami PO jak zwolnili
fachow± kadrę która była poprzednio.

Data: 2010-08-08 18:47:36
Autor: jadrys
9 godzin
  W dniu 2010-08-08 16:26, Pistacjusz pisze:
[...]

Naprawdę skandal! Ciekawe jak to wytłumaczy Tusk w poniedziałek..

Data: 2010-08-08 21:21:27
Autor: konserwator
9 godzin

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3mn4f$3b1$1news.onet.pl...
[...]

no jak to jak?

bobry tame przegryzly
i "zaniedbania" PiSu... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-08 21:40:52
Autor: jadrys
9 godzin
  W dniu 2010-08-08 21:21, konserwator pisze:
[...]

No tak, - co złego to nie on i PO.

Data: 2010-08-08 12:44:32
Autor: !he®sk!
9 godzin
On Sun, 08 Aug 2010 12:39:47 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> inaczej.

Pod rz±dami PO przedwojenne hasło  - "Silni Zwarci Gotowi" nadal zdaje sie być w naszej armii aktualne.

 jakie haslo obowiazywaloby za czasow rzadow PiS ?

 "uwaga, wrog podsluchuje"?, kto bylby "zaplutym karlem reakcji" ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-08 14:36:29
Autor: precz z PO
9 godzin
!he®sk! pisze:

 jakie haslo obowiazywaloby za czasow rzadow PiS ?

 "uwaga, wrog podsluchuje"?, kto bylby "zaplutym karlem reakcji" ?

16.10.2007
Donlad Tusk:
„Nasz szef CBA nie będzie na usługach propagandy partyjnej,
tylko będzie naprawdę zwalczał korupcję, nie tylko u
konkurentów, ale przede wszystkim w obozie władzy”.

:) :) :)

Data: 2010-08-08 21:49:00
Autor: raff
9 godzin
W dniu 2010-08-08 21:36, precz z PO pisze:
!he®sk! pisze:

[...]

No znalazl, te korupcje dorszem.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-08 15:01:30
Autor: precz z PO
9 godzin
!he®sk! pisze:

[...]

Tuska trzeba uważnie słuchać, ten niekompetentny dureń
potrafi udzielać bardzo cennych wskazówek :)

Donald Tusk:
"Czasem mam ochotę powiedzieć prawdę, ale - to
zabrzmi dziwnie - w tej mojej funkcji mĂłwienie
prawdy nie jest cnotÄ…. Nie za to biorÄ™ pieniÄ…dze
i nie to powinienem tam robić"

Data: 2010-08-08 22:08:31
Autor: raff
9 godzin
[...]

Ciezka praca. Czasem morde obijÄ…...

R.

Data: 2010-08-08 18:48:00
Autor: jadrys
9 godzin
  W dniu 2010-08-08 12:44, !he®sk! pisze:
[...]

Pod rzÄ…dami PO przedwojenne hasĹ‚o  - "Silni Zwarci Gotowi" nadal zdaje
sie być w naszej armii aktualne.
  jakie haslo obowiazywaloby za czasow rzadow PiS ?

  "uwaga, wrog podsluchuje"?, kto bylby "zaplutym karlem reakcji" ?
Poza tym kabaretowym awansem p. Polko z pułkownika na generała dywizji, nie było większych zgrzytów w funkcjonowaniu armii za rządów PiS-u. Przynajmniej ja sobie nie przypominam.

Data: 2010-08-08 13:48:21
Autor: raff
9 godzin
W dniu 2010-08-08 12:29, Pistacjusz pisze:
zajeło psychiatrze zmobilizowanie 88 żołnierzy.
No ale jak się obsadza MON pacjentami z PO to przecież nie może być
inaczej.

Podobno psychiatra jest pacyfista.

Wprowadza swoje idee w zycie.

R.

Data: 2010-08-08 20:51:42
Autor: boukun
9 godzin

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ecbe65c0-de3a-4a40-805f-ab49a8b69b20z28g2000yqh.googlegroups.com...
zajeło psychiatrze zmobilizowanie 88 żołnierzy.
No ale jak się obsadza MON pacjentami z PO to przecież nie może być
inaczej.
Kampania prezydencka się skończyła...

boukun

9 godzin