9 groszy

Data: 2018-05-30 15:11:03
Autor: Borneq
9 groszy
Poszedłem do siedziby ING banku by zlikwidować konto firmowe.
Był problem, było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie mogłem się także ich zrzec, potrzebne było podanie mojego innego konta.
Tu był problem, bo musiałbym jechać do domu i tego samego dnia wrócić.
Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do innych rzeczy.

Data: 2018-05-30 06:46:51
Autor: Kris
9 groszy
W dniu środa, 30 maja 2018 15:11:04 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
[...]

Wydumany problem
Składasz wypowiedzenie umowy rachunku i nie masz obowiązku podawać żadnych nr kont a bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

Data: 2018-05-30 16:43:39
Autor: Borneq
9 groszy
W dniu 30.05.2018 o 15:46, Kris pisze:
Wydumany problem
Składasz wypowiedzenie umowy rachunku i nie masz obowiązku podawać żadnych nr kont a bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

Data: 2018-05-30 08:38:59
Autor: Dawid Rutkowski
9 groszy
Jeśli Kris ma rację - ale mógłby podać jakiś konkretny przepis, bo OIDP to widywałem w regulaminach banków wymóg wyzerowania rachunku przed zamknięciem - to masz podstawę do reklamacji.
Szczególnie, jeśli np. za ten "przedzamknięciowy" przelew coś policzą - to w końcu przelew zlecony w oddziale, rzadko są darmowe.
A te 9gr mogły pójść na rachunek techniczny oddziału.
W pekao tak ponad 10 lat leżało moje 20$, jak mi zamknęli bez pytania rachunek.
Ciekawe, ile lat muszą tak leżeć, zanim bank je sobie przywłaszczy?
I musi je przez ten czas w raportach wykazywać - księgowość musi się zgadzać co do grosza.
Podobno w tepsie (?) na Koszykowej (?) jest w piwnicy zabetonowana (kawałek wystaje) koparka - i przez to jest na stanie. I jak jest spis z natury, to trzeba tam pójść i numerek inwentarzowy z tabliczki spisać...

Data: 2018-05-30 13:35:55
Autor: david
9 groszy
W dniu środa, 30 maja 2018 16:43:39 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
> [...]

To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić....

Przeksięgowują na rachunek techniczny banku, informują o tym i czekają aż się zgłosisz z nr konta do przeksięgowania.

Data: 2018-05-31 01:28:25
Autor: Animka
9 groszy
W dniu 2018-05-30 o 22:35, david pisze:
[...]

Oraz z dowodem osobistym. Wypłacą Ci od ręki albo przeksięgują.

--
animka

Data: 2018-06-04 22:20:55
Autor: Krystek
9 groszy
W dniu 2018-05-31 01:28, Animka pisze:
[...]

Nie no. Poszedł do banku bez dowodu likwidować rachunek jakiegoś tam Borneqa...

K.

Data: 2018-05-30 20:32:35
Autor: cef
9 groszy
W dniu 2018-05-30 o 16:43, Borneq pisze:
[...]

Jakaś niekumata obsługa w banku.
Można było coś wymyślić.
Kiedyś jak zamykałem firmowe w żubrze, to chyba w wewn przepisach banku
był zapis, że jak zostaje kwota rzędu 20 czy 25 zł, to na cele charytatywne
można puścić, żeby wyzerować.

Data: 2018-05-31 07:58:54
Autor: J.F.
9 groszy
Dnia Wed, 30 May 2018 20:32:35 +0200, cef napisał(a):
[...]

Jesli Kris ma racje, to nie trzeba bylo nic wymyslac :-)

A jak wymyslac .... prosze nam wplacic 4,91, to 5,00 bedziemy mogli
wyplaci. Ale to jutro, bo ksiegujemy wplate 1 dzien :-)

J.

Data: 2018-05-31 03:25:35
Autor: Kris
9 groszy
> [...]

To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić....

Problem banku
Problem w sumie żaden bo na rachunek techniczny przeleją po okresie wypowiedzenia i będa czekać az zadysponujesz co z tym zrobić
Bank nie moze odmówić zamknięcia konta nawet jak masz tam jakies zległe opłaty
Konto zamknąć muszą a zaległosci sobie mogą ew windykować

Data: 2018-05-31 16:38:15
Autor: Borneq
9 groszy
W dniu 31.05.2018 o 12:25, Kris pisze:
[...]

A jednak.. ten akurat Bank nie mógł zamknąć konta, póki nie podałem mu innego. I dlatego między innymi zamknąłem ten bank,

Data: 2018-05-31 09:16:16
Autor: Kris
9 groszy
W dniu czwartek, 31 maja 2018 16:38:13 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

A jednak.. ten akurat Bank nie mógł zamknąć konta, póki nie podałem mu innego.
Mógł a nawet musiał. Żadnej łaski nie robił
W takich przypadkach nie wdaje sie w dyskusje z pracownikami tylko wysyła/dostarcza pismo/meila z wypowiedzeniem umowy i czeka na zamkniecie rachunku

I dlatego między innymi zamknąłem ten bank,

Klienci głosują nogami;)

Data: 2018-06-01 08:24:12
Autor: J.F.
9 groszy
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ae3aded8-451f-4c45-a2f8-f0c315b7d415@googlegroups.com...
[...]

A oni rownie bezdyskusyjnie odpisza "uprzejmie prosimy o uzupelnienie wniosku o obowiazkowy nr rachuku do przelania salda rachunku".

I dlatego między innymi zamknąłem ten bank,
Klienci głosują nogami;)

Najpierw zamknal, a potem dowiedzial sie dlaczego ?

J.

Data: 2018-06-01 09:47:06
Autor: Adam
9 groszy
W dniu 2018-06-01 o 08:24, J.F. pisze:
[...]

(...)
To nie jest wniosek.
To jest _wypowiedzenie_ czyli _jednostronne_ oświadczenie woli i nie podlega jakimś ograniczeniom.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-06-01 01:19:50
Autor: Arek
9 groszy
Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:pemdaq$5ra$2node2.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego? Religia im zabrania? Czyżby walka z gtówką doprowadziła do tego, że w bankach
już nie mają?

Kiedyś w PEKAO SA usłyszałem:
-Nie możemy zamknąć rach. bieżącego jeżeli karta zostaje (karta miała przypisany własny
rachunek, używanie płatne raz na rok) bo teraz weszły przepisy, że musimy zwracać część
opłaty proporcjonalną do niewykorzystanego czasu. I nie będzie już konta na które bedziemy
mogli tę resztę przelać.
-To przed zamknięciem zwrócicie na konto karty i wypłaci się w kasie.
-No ale zamykanie nie wiadomo dokładnie ile potrwa więc w chwili złożenia wniosku nie
będzie jeszcze wiadomo ile dokładnie do zwrotu...

Arek

Data: 2018-06-04 13:17:27
Autor: ń
9 groszy
Mogłeś podać nr konta Caritasu.

-- -- -

Data: 2018-06-05 08:59:43
Autor: Budzik
9 groszy
[...]

Wzruszyła mnie twoja historia :)))
Nie masz smartfona zeby sobie sprawdzic nr rachunku?
Nie masz telefonu zeby zadzwonic do banku i otrzymac nr rachunku?
Mogłes podac nr rachunku jakiejs fundacji na szybko...
Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2018-06-06 09:33:11
Autor: Akarm
9 groszy
W dniu 2018-06-05 o 10:59, Budzik pisze:
Użytkownik Borneq borneq@antyspam.hidden.pl ...

kasa nie mogła ich zwrócić

Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

:D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-07 11:59:35
Autor: Budzik
9 groszy
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

kasa nie mogła ich zwrócić

Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

:D

Wiesz, takie zdanie bez wytłumaczenia to tak jakby powiedziec: dupa.
Co - nie mieli 9gr w kasie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2018-06-09 11:15:32
Autor: Akarm
9 groszy
W dniu 2018-06-07 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/C3fqBcelOpE/1r2Orj1TAQAJ
:D
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-10 07:59:28
Autor: Budzik
9 groszy
[...]

Bo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2018-06-10 11:55:55
Autor: z
9 groszy
W dniu 2018-06-10 o 09:59, Budzik pisze:
Bo?

Bo mają procedury, bo im się nie chce, bo wypłata statystycznie kosztuje 1,50 bo... a na końcu "nie mamy pańskiego płaszcza"

Bo bankom za dużo wolno. To takie ogólne ale nadal prawdziwe

UE i działacze praw człowieka powinny się zająć tym łamaniem podstawowych praw człowieka jak już zajmują się głupotami :-)

9 groszy