9 groszy

Data: 2018-06-05 08:59:43
Autor: Budzik
9 groszy
Użytkownik Borneq borneq@antyspam.hidden.pl ...

Poszedłem do siedziby ING banku by zlikwidować konto firmowe.
Był problem, było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie mogłem się także ich zrzec, potrzebne było podanie mojego innego konta.
Tu był problem, bo musiałbym jechać do domu i tego samego dnia wrócić.
Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do innych rzeczy.

Wzruszyła mnie twoja historia :)))
Nie masz smartfona zeby sobie sprawdzic nr rachunku?
Nie masz telefonu zeby zadzwonic do banku i otrzymac nr rachunku?
Mogłes podac nr rachunku jakiejs fundacji na szybko...
Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2018-06-06 09:33:11
Autor: Akarm
9 groszy
W dniu 2018-06-05 o 10:59, Budzik pisze:
Użytkownik Borneq borneq@antyspam.hidden.pl ...

kasa nie mogła ich zwrócić

Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

:D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-07 11:59:35
Autor: Budzik
9 groszy
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

kasa nie mogła ich zwrócić

Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

:D

Wiesz, takie zdanie bez wytłumaczenia to tak jakby powiedziec: dupa.
Co - nie mieli 9gr w kasie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2018-06-09 11:15:32
Autor: Akarm
9 groszy
W dniu 2018-06-07 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

"Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić..."
https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/C3fqBcelOpE/1r2Orj1TAQAJ
:D
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-10 07:59:28
Autor: Budzik
9 groszy
[...]

Bo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2018-06-10 11:55:55
Autor: z
9 groszy
W dniu 2018-06-10 o 09:59, Budzik pisze:
Bo?

Bo mają procedury, bo im się nie chce, bo wypłata statystycznie kosztuje 1,50 bo... a na końcu "nie mamy pańskiego płaszcza"

Bo bankom za dużo wolno. To takie ogólne ale nadal prawdziwe

UE i działacze praw człowieka powinny się zająć tym łamaniem podstawowych praw człowieka jak już zajmują się głupotami :-)

9 groszy