Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   9 kwietnia

9 kwietnia

Data: 2014-01-24 00:23:09
Autor: animka
9 kwietnia
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa. Wygląda na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

1. Senatorowie Prawa i Sprawiedliwości zapytali doktora Laska i Prokuratora Seremeta o okoliczności tajemniczej naprawy tupolewa, w przeddzień katastrofy.

O tej naprawie napisała lakonicznie Komisja Millera na str. 33 raportu. Że 8 kwietnia tupolew leciał z Pragi i zderzył się z ptakiem, w związku z czym 9-tego kwietnia naprawiano w nim osłonę radaru. Naprawy dokonywał nieprzeszkolony personel, o co komisja uznała za nieprawidłowość.

Senatorowie chcieli się dowiedzieć, kto i w jakich okolicznościach stwierdził, ze doszło do kolizji z ptakiem, dlaczego samolot nie zawrócił do Pragi, czy to było zgodne z procedurami bezpieczeństwa, ponadto dokonywał tej naprawy, kto wyznaczył ekipę do naprawy, a także czy jakieś służby państwowe tę naprawę nadzorowały.

Sprawa jest poważna – jeśli ktoś majstruje przy samolocie, którym nazajutrz ma lecieć Prezydent Rzeczypospolitej, to należałoby oczekiwać, że służby Rzeczypospolitej taka naprawę nadzorowały.

W końcu chodzi o prezydenta państwa członkowskiego NATO, państwa zaangażowanego wojskowo w Afganistanie, a więc niewątpliwie zagrożonego atakiem terrorystycznym. W takim państwie służby specjalne na zimne powinny dmuchać i spuszczać z oka niczego, co ma związek z bezpieczeństwem Głowy Państwa.

2. Odpowiedzi sÄ… wielce zastanawiajÄ…ce.

Doktor Lasek właściwie nic nie odpowiedział, napisał, ze wszystko jest w raporcie i w załącznikach. Kolizja z ptakiem to nic takiego, pilot decydował, czy lecieć dalej. Po czym dodał rezolutnie, odwołując się do raportu komisji, ze „wystąpienie powyższej niesprawności nie miało wpływu na katastrofę…”

Owszem, wystąpienie niesprawności nie miało wpływu na katastrofę, to wiemy, panie doktorze Lasek. Ale tu chodzi bardziej o to, czy naprawa nie miała wpływu na katastrofę.

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

Stad pytanie, czy naprawiających ktoś nadzorował, ale doktor Lasek przemilczał ten problem.

3. W imieniu prokuratora Seremeta odpowiedział prokurator Artymiak. Poinformował on senatorów, że prawidłowość tej naprawy z 9–tego kwietnia jest przedmiotem śledztwa i że personel dokonujący tej naprawy został przesłuchany. Brawo!

--
animka

Data: 2014-01-24 01:12:31
Autor: Robert Tomasik
9 kwietnia
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lbs89d$cr4$1node1.news.atman.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

Znowu odgrzewamy starego kotleta. A to bez sensu. Oczywiście nasz samolotn powinni naprawiać specjaliści, ale związku to z lataniem lotem koszącym w lesie nie ma żadnego.

Data: 2014-01-24 01:32:32
Autor: hikikomorisan
pierwszy kwietnia
pierwszy kwietnia - prima aprilis :D

Data: 2014-01-24 10:00:50
Autor: Budzik
9 kwietnia
UĹĽytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie chcieli piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

Data: 2014-01-25 02:04:23
Autor: animka
9 kwietnia
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i
czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie chcieli
piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)


--
animka

Data: 2014-01-25 08:33:41
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)

Rozdrzewiła a nie rozkrzaczyła bo to drzewo było...
I nie im na drodze a oni na brzózce
I nie na brzózce tylko na brzozie...

Normalnie animka jak radio Erewań :)

Data: 2014-01-26 19:37:51
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
animka wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i
czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie
chcieli piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)

obawiam sie ĹĽe i bez tej brzĂłzki by zaliczyli glebÄ™...

nasi piloci wojskowi sa bardzo zdolni...

Data: 2014-01-25 08:59:13
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowie¶ci rolę wieży która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

z

Data: 2014-01-25 08:33:40
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik z z@z.pl ...

A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowie¶ci rolę wieży która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

Dokładnie tak.

Data: 2014-01-26 19:39:29
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowie¶ci rolę wieży
która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała
historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen) komunikaty namawia±ce ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i próbowali l±dować macaj±c pas startowy za pomoc± małpki na sznurku spuszczanej z okna kabiny pilotów.

Data: 2014-01-27 00:21:30
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen)
komunikaty namawia±ce ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i
próbowali l±dować macaj±c pas startowy za pomoc± małpki na sznurku
spuszczanej z okna kabiny pilotów.

To się chłopie rozpędziłe¶. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ¶cieżce.
To nie był jedyny powód nieszczę¶cia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasno¶ć co do stanu lotniska i faktycznego ukształtowania terenu przed nim to może co¶ by ich tknęło.
W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z wielu.
Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na lotnisku s± tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

z

z

Data: 2014-01-29 21:34:04
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen)
komunikaty namawia±ce ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i
próbowali l±dować macaj±c pas startowy za pomoc± małpki na sznurku
spuszczanej z okna kabiny pilotów.

To się chłopie rozpędziłe¶. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ¶cieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża do¶ć zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?

To nie był jedyny powód nieszczę¶cia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasno¶ć co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może co¶ by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy lec± z najwazniejszysmi ludĽmi w państwie na gówniane lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z
wielu. Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na
lotnisku s± tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

no i co z tego...  gdyby sie piloci wykazali elementarn± odpowiedzialno¶ci± to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym.

PROCEDURY. W lotnictwie stosuje sie procedury kto sie do nich nei stosuje ten traci uprawnienia i może kukuruĽnikiem w Afryce pola opylać.


Panowie rycerzez przestworzy zachowali sie tak jakby wieĽli czołgi a nie prezydenta i jego ¶witę.

Data: 2014-01-29 22:00:45
Autor: SJS
9 kwietnia
To się chłopie rozpędziłe¶. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ¶cieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
do¶ć zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
Wieża do końca podawał komunikat - Jeste¶cie na kursie

To nie był jedyny powód nieszczę¶cia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasno¶ć co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może co¶ by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy
lec± z najwazniejszysmi ludĽmi w państwie na gówniane lotnisko bez
posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

no i co z tego...  gdyby sie piloci wykazali elementarn±
odpowiedzialno¶ci± to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na
lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym.

Jeste¶cie na kursie - podawano im a nie byli na kursie
Nie zgadzała się ani wysoko¶ć ani o¶ pasa

A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedĽ fachowca od prawa międzynarodowego
http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl.pl

--
sjs

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com

Data: 2014-01-29 22:00:55
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...

To się chłopie rozpędziłe¶. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ¶cieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
do¶ć zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?

Wieża do końca podawał komunikat - Jeste¶cie na kursie

Pomimo tego, ze prawie cały czas byli powyżej.
Od tego sie nie uderza w ziemie.

To nie był jedyny powód nieszczę¶cia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasno¶ć co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może co¶ by ich tknęło.

To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy
lec± z najwazniejszysmi ludĽmi w państwie na gówniane lotnisko bez
posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

Oczywi¶cie ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Data: 2014-01-30 09:48:21
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
Oczywi¶cie ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejako¶ci, braku odpowiedzialno¶ci i braku trzymania się zasad.
Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
S± jeszcze tacy co żyj± i do tego grona należy też obsługa lotniska.

z

Data: 2014-02-02 21:47:24
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
Oczywi¶cie ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejako¶ci,
braku odpowiedzialno¶ci i braku trzymania się zasad.
Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
S± jeszcze tacy co żyj± i do tego grona należy też obsługa lotniska.

ale ostateczne decyzje podejmuj± piloci i to niestey oni sa winni katastofy, bo wykazali sie głupota i brawur± któa byc może była by na miejscu sytuacji bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w locie z ludzmi, cywilami.

Data: 2014-02-02 21:51:53
Autor: Ajgul
9 kwietnia

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lcmasl$h0b$1news.task.gda.pl...
>> S± jeszcze tacy co żyj± i do tego grona należy też obsługa lotniska.

ale ostateczne decyzje podejmuj± piloci i to niestey oni sa winni katastofy, bo wykazali sie głupota i brawur±

Czyli ci±gle obowi±zuje pierwszy sms?
Jeste¶ na kursie i ¶cieżce...

A.

Data: 2014-02-02 21:45:39
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
SJS wrote:
To się chłopie rozpędziłe¶. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ¶cieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
do¶ć zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
Wieża do końca podawał komunikat - Jeste¶cie na kursie

To nie był jedyny powód nieszczę¶cia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasno¶ć co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może co¶ by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami
którzy lec± z najwazniejszysmi ludĽmi w państwie na gówniane
lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

no jasne zapomniałem że to był dron...  Arabski siedział w Tuskiem w gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy.

jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i ¶witę pod przymusem bo on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć.

tak serio...  TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ.
podobnie jest zreszt± z kierowc± czy maszynist±... to oni maj± podejmować ostateczne decyzje bo to oni odpowiadaj± za maszynę i maj± odpowiednie wyszkolenie.


Jeste¶cie na kursie - podawano im a nie byli na kursie
Nie zgadzała się ani wysoko¶ć ani o¶ pasa

tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do wieży wysoko¶ci, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.


A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedĽ fachowca od prawa
międzynarodowego
http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl.pl

Data: 2014-01-25 09:18:55
Autor: Sunnynet
9 kwietnia

"animka" <animka@tonieja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lbs89d$cr4$1node1.news.atman.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa. Wygląda na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

Czyli jest dokładnie tak jak już kiedyś mówiłem. To Jaruś zorganizował z pomoca kumpli z KGB (przypominam - wielki opozycjonista NIE INTERNOWANY) zamach na brata, aby usunąć go z drogi w walce o władzę. Namówił go do zorganizowania odpowiedniej ekipy, aby usunąć też tych co by mu mogli przeszkadzać w przejęciu włądzy. Miał przecież leciec z nimi, wycofał się w ostatniej chwili. ALibi - chora mamusia. A przecież widać teraz dokładnie, że za nic by nie usunął się w cień brata, kiedy była okazja pokazać się w Katyniu. Nadzaił się tylko na naród. On po prostu myślał, że będzie pucz i zrobią go premierem, prezydentem i królem Polski za jednym zamachem - jak już zabije brata, zwalając to na brzydkich Tusków etc. Nie wyszło.....

Data: 2014-01-26 19:41:23
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
Sunnynet wrote:
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lbs89d$cr4$1node1.news.atman.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa.
Wygląda na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

Czyli jest dokładnie tak jak już kiedyś mówiłem. To Jaruś
zorganizował z pomoca kumpli z KGB (przypominam - wielki
opozycjonista NIE INTERNOWANY) zamach na brata, aby usunąć go z drogi
w walce o władzę. Namówił go do zorganizowania odpowiedniej ekipy,
aby usunąć też tych co by mu mogli przeszkadzać w przejęciu włądzy.
Miał przecież leciec z nimi, wycofał się w ostatniej chwili. ALibi -
chora mamusia. A przecież widać teraz dokładnie, że za nic by nie
usunął się w cień brata, kiedy była okazja pokazać się w Katyniu.
Nadzaił się tylko na naród. On po prostu myślał, że będzie pucz i
zrobiÄ… go premierem, prezydentem i krĂłlem Polski za jednym zamachem -
jak juĹĽ zabije brata, zwalajÄ…c to na brzydkich TuskĂłw etc. Nie
wyszło.....

dokładnie tak...

z tego wniosek że to on jest oficerem prowadzącym tej całej zgraii, co by wygładało nawet dość sensownie. W koncu nie ma jego teczki a te teczki co ich niema są w Moskwie...

Data: 2014-01-26 21:16:16
Autor: Ajgul
9 kwietnia

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lc3ksh$k84$1news.task.gda.pl...
Sunnynet wrote:
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lbs89d$cr4$1node1.news.atman.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa.
Wygląda na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

Czyli jest dokładnie tak jak już kiedyś mówiłem. To Jaruś
zorganizował z pomoca kumpli z KGB (przypominam - wielki
opozycjonista NIE INTERNOWANY) zamach na brata, aby usunąć go z drogi
w walce o władzę. Namówił go do zorganizowania odpowiedniej ekipy,
aby usunąć też tych co by mu mogli przeszkadzać w przejęciu włądzy.
Miał przecież leciec z nimi, wycofał się w ostatniej chwili. ALibi -
chora mamusia. A przecież widać teraz dokładnie, że za nic by nie
usunął się w cień brata, kiedy była okazja pokazać się w Katyniu.
Nadzaił się tylko na naród. On po prostu myślał, że będzie pucz i
zrobiÄ… go premierem, prezydentem i krĂłlem Polski za jednym zamachem -
jak juĹĽ zabije brata, zwalajÄ…c to na brzydkich TuskĂłw etc. Nie
wyszło.....

dokładnie tak...

z tego wniosek że to on jest oficerem prowadzącym tej całej zgraii, co by wygładało nawet dość sensownie. W koncu nie ma jego teczki a te teczki co ich niema są w Moskwie...

ale wy macie nasrane w głowach, dzieci PRLu.

A

Data: 2014-01-27 11:21:43
Autor: Sunnynet
9 kwietnia

"Ajgul" <pronto3@kalmuk.uz> schrieb im Newsbeitrag news:lc3qap$755$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lc3ksh$k84$1news.task.gda.pl...
Sunnynet wrote:
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lbs89d$cr4$1node1.news.atman.pl...
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa.
Wygląda na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

Czyli jest dokładnie tak jak już kiedyś mówiłem. To Jaruś
zorganizował z pomoca kumpli z KGB (przypominam - wielki
opozycjonista NIE INTERNOWANY) zamach na brata, aby usunąć go z drogi
w walce o władzę. Namówił go do zorganizowania odpowiedniej ekipy,
aby usunąć też tych co by mu mogli przeszkadzać w przejęciu włądzy.
Miał przecież leciec z nimi, wycofał się w ostatniej chwili. ALibi -
chora mamusia. A przecież widać teraz dokładnie, że za nic by nie
usunął się w cień brata, kiedy była okazja pokazać się w Katyniu.
Nadzaił się tylko na naród. On po prostu myślał, że będzie pucz i
zrobiÄ… go premierem, prezydentem i krĂłlem Polski za jednym zamachem -
jak juĹĽ zabije brata, zwalajÄ…c to na brzydkich TuskĂłw etc. Nie
wyszło.....

dokładnie tak...

z tego wniosek że to on jest oficerem prowadzącym tej całej zgraii, co by wygładało nawet dość sensownie. W koncu nie ma jego teczki a te teczki co ich niema są w Moskwie...

ale wy macie nasrane w głowach, dzieci PRLu.

A

A ty? Kim jesteĹ›? Pokolenie JP II? Oazowiec?

Data: 2014-01-26 19:36:31
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
animka wrote:
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/2014/01/23/tajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

9 kwietnia ekipa z walizeczką pośpiesznie naprawiała tupolewa. Wygląda
na to, że nikt tej naprawy nie nadzorował…

1. Senatorowie Prawa i Sprawiedliwości zapytali doktora Laska i
Prokuratora Seremeta o okoliczności tajemniczej naprawy tupolewa, w
przeddzień katastrofy.

zamontowali w kabinie prezia baterię małpek.

oraz schowali w szafkach sobowtórów pilotów oraz szefa sił lotniczych, potem w odpowiednim momencie oni się podmienili i jako kamikadze spowodowali katastrofę.

9 kwietnia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona