Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   9 kwietnia

9 kwietnia

Data: 2014-01-24 10:00:50
Autor: Budzik
9 kwietnia
UĹźytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie chcieli piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

Data: 2014-01-25 02:04:23
Autor: animka
9 kwietnia
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i
czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie chcieli
piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)


--
animka

Data: 2014-01-25 08:33:41
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)

Rozdrzewiła a nie rozkrzaczyła bo to drzewo było...
I nie im na drodze a oni na brzózce
I nie na brzózce tylko na brzozie...

Normalnie animka jak radio Erewań :)

Data: 2014-01-26 19:37:51
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
animka wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Krótko mówiąc – chodzi o to, czy ta naprawa kopuły radaru, a może i
czegoś więcej” tupolewowi nie zaszkodziła?

animko, ale przecież wiemy, ze nie zaszkodziła.
Tupolew do konca lotu był sprawny i leciał dokładnie tam gdzie
chcieli piloci.
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)

obawiam sie że i bez tej brzózki by zaliczyli glebę...

nasi piloci wojskowi sa bardzo zdolni...

Data: 2014-01-25 08:59:13
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowieści rolę wieży która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

z

Data: 2014-01-25 08:33:40
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik z z@z.pl ...

A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowieści rolę wieży która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

Dokładnie tak.

Data: 2014-01-26 19:39:29
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej...

I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowieści rolę wieży
która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała
historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen) komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i próbowali lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku spuszczanej z okna kabiny pilotów.

Data: 2014-01-27 00:21:30
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen)
komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i
próbowali lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku
spuszczanej z okna kabiny pilotów.

To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z wielu.
Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na lotnisku są tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

z

z

Data: 2014-01-29 21:34:04
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen)
komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i
próbowali lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku
spuszczanej z okna kabiny pilotów.

To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?

To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z
wielu. Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na
lotnisku są tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

no i co z tego...  gdyby sie piloci wykazali elementarną odpowiedzialnością to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym.

PROCEDURY. W lotnictwie stosuje sie procedury kto sie do nich nei stosuje ten traci uprawnienia i może kukuruźnikiem w Afryce pola opylać.


Panowie rycerzez przestworzy zachowali sie tak jakby wieźli czołgi a nie prezydenta i jego świtę.

Data: 2014-01-29 22:00:45
Autor: SJS
9 kwietnia
To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy
lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez
posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

no i co z tego...  gdyby sie piloci wykazali elementarną
odpowiedzialnością to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na
lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym.

Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa

A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa międzynarodowego
http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl.pl

--
sjs

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com

Data: 2014-01-29 22:00:55
Autor: Budzik
9 kwietnia
Użytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...

To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?

Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

Pomimo tego, ze prawie cały czas byli powyżej.
Od tego sie nie uderza w ziemie.

To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.

To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy
lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez
posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

Oczywiście ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Data: 2014-01-30 09:48:21
Autor: z
9 kwietnia
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
Oczywiście ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości, braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.

z

Data: 2014-02-02 21:47:24
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
z wrote:
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
Oczywiście ze piloci!
no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości,
braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.

ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą któa byc może była by na miejscu sytuacji bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w locie z ludzmi, cywilami.

Data: 2014-02-02 21:51:53
Autor: Ajgul
9 kwietnia

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lcmasl$h0b$1news.task.gda.pl...
>> Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.

ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą

Czyli ciągle obowiązuje pierwszy sms?
Jesteś na kursie i ścieżce...

A.

Data: 2014-02-02 21:45:39
Autor: Marek Dyjor
9 kwietnia
SJS wrote:
To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku...  i wiesz że wieża
dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami
którzy lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane
lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

no jasne zapomniałem że to był dron...  Arabski siedział w Tuskiem w gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy.

jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i świtę pod przymusem bo on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć.

tak serio...  TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ.
podobnie jest zresztą z kierowcą czy maszynistą... to oni mają podejmować ostateczne decyzje bo to oni odpowiadają za maszynę i mają odpowiednie wyszkolenie.


Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa

tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do wieży wysokości, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.


A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa
międzynarodowego
http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl.pl

9 kwietnia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona