Data: 2014-01-24 10:00:50 | |
Autor: Budzik | |
9 kwietnia | |
UĹźytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...
KrĂłtko mĂłwiÄ c â chodzi o to, czy ta naprawa kopuĹy radaru, a moĹźe i czegoĹ wiÄcejâ tupolewowi nie zaszkodziĹa? animko, ale przecieĹź wiemy, ze nie zaszkodziĹa. Tupolew do konca lotu byĹ sprawny i leciaĹ dokĹadnie tam gdzie chcieli piloci. A ze ci skierowali go tak a nie inaczej... |
|
Data: 2014-01-25 02:04:23 | |
Autor: animka | |
9 kwietnia | |
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ... No tak, brzĂłzka im siÄ rozkraczyĹa na drodze ;-) -- animka |
|
Data: 2014-01-25 08:33:41 | |
Autor: Budzik | |
9 kwietnia | |
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...
No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-) Rozdrzewiła a nie rozkrzaczyła bo to drzewo było... I nie im na drodze a oni na brzózce I nie na brzózce tylko na brzozie... Normalnie animka jak radio Erewań :) |
|
Data: 2014-01-26 19:37:51 | |
Autor: Marek Dyjor | |
9 kwietnia | |
animka wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze: obawiam sie Ĺźe i bez tej brzĂłzki by zaliczyli glebÄ... nasi piloci wojskowi sa bardzo zdolni... |
|
Data: 2014-01-25 08:59:13 | |
Autor: z | |
9 kwietnia | |
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze:
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej... I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowieści rolę wieży która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała historia. Już mi się rzygać chce od tej historii. z |
|
Data: 2014-01-25 08:33:40 | |
Autor: Budzik | |
9 kwietnia | |
Użytkownik z z@z.pl ...
A ze ci skierowali go tak a nie inaczej... Dokładnie tak. |
|
Data: 2014-01-26 19:39:29 | |
Autor: Marek Dyjor | |
9 kwietnia | |
z wrote:
W dniu 2014-01-24 11:00, Budzik pisze: no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen) komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i próbowali lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku spuszczanej z okna kabiny pilotów. |
|
Data: 2014-01-27 00:21:30 | |
Autor: z | |
9 kwietnia | |
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen) To się chłopie rozpędziłeś. :-) Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce. To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu. Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło. W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z wielu. Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na lotnisku są tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera. z z |
|
Data: 2014-01-29 21:34:04 | |
Autor: Marek Dyjor | |
9 kwietnia | |
z wrote:
W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko? To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku? W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z no i co z tego... gdyby sie piloci wykazali elementarną odpowiedzialnością to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym. PROCEDURY. W lotnictwie stosuje sie procedury kto sie do nich nei stosuje ten traci uprawnienia i może kukuruźnikiem w Afryce pola opylać. Panowie rycerzez przestworzy zachowali sie tak jakby wieźli czołgi a nie prezydenta i jego świtę. |
|
Data: 2014-01-29 22:00:45 | |
Autor: SJS | |
9 kwietnia | |
To się chłopie rozpędziłeś. :-)
Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursiePrzypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża
A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska? To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko? no i co z tego... gdyby sie piloci wykazali elementarną Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa międzynarodowego http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl.pl -- sjs -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-01-29 22:00:55 | |
Autor: Budzik | |
9 kwietnia | |
Użytkownik SJS siudalski@plusnet.pl ...
To się chłopie rozpędziłeś. :-) Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie Pomimo tego, ze prawie cały czas byli powyżej. Od tego sie nie uderza w ziemie. To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu. Oczywiście ze piloci!To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich. |
|
Data: 2014-01-30 09:48:21 | |
Autor: z | |
9 kwietnia | |
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
Oczywiście ze piloci! Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości, braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad. Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie. Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska. z |
|
Data: 2014-02-02 21:47:24 | |
Autor: Marek Dyjor | |
9 kwietnia | |
z wrote:
W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze: ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą któa byc może była by na miejscu sytuacji bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w locie z ludzmi, cywilami. |
|
Data: 2014-02-02 21:51:53 | |
Autor: Ajgul | |
9 kwietnia | |
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lcmasl$h0b$1news.task.gda.pl... >> Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.
Czyli ciągle obowiązuje pierwszy sms? Jesteś na kursie i ścieżce... A. |
|
Data: 2014-02-02 21:45:39 | |
Autor: Marek Dyjor | |
9 kwietnia | |
SJS wrote:
To się chłopie rozpędziłeś. :-) no jasne zapomniałem że to był dron... Arabski siedział w Tuskiem w gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy. jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i świtę pod przymusem bo on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć. tak serio... TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ. podobnie jest zresztą z kierowcą czy maszynistą... to oni mają podejmować ostateczne decyzje bo to oni odpowiadają za maszynę i mają odpowiednie wyszkolenie.
tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do wieży wysokości, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.
|