9 lat temu zmarł Edward Gierek

Data: 2010-08-01 13:06:51
Autor: Bogdan Idzikowski
9 lat temu zmarł Edward Gierek
Około 200 osób uczestniczyło w sobotę w Sosnowcu w uroczystościach z okazji 9. rocznicy śmierci Edwarda Gierka. Na grobie byłego I sekretarza KC PZPR złożono kwiaty i zapalono znicze.

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/297735,9-lat-temu-zmarl-edward-gierek.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dziwię się, że nie było tam jego największego admiratora: Jarusia Kaczyńskiego.

Data: 2010-08-01 13:38:37
Autor: ,heÂŽsk,
9 lat temu zmarł Edward Gierek

 zlozyles kwiatki na kopczyku ?

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-08-01 13:42:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-01 13:37, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Cześć i Chwała.. Pozostanie w głowach zwykłych Polaków jako patriota działający w ich interesie.

Data: 2010-08-01 14:03:47
Autor: brat_olin
9 lat temu zmarł Edward Gierek
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Przylaczam sie.  I przypominam, ze p. Edward byl internowany
przez Jaruzelskiego, podobnie jak Bolek z Michnikiem.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-01 15:57:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i33u3q$4a7$1news.onet.pl...

[...]

Szczególnie  niech dziękują ci, którym zrobił ścieżki zdrowia!

Data: 2010-08-01 13:35:25
Autor: ,heÂŽsk,
9 lat temu zmarł Edward Gierek
On Sun, 1 Aug 2010 13:06:51 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 wlasnie. gdzie byl prezes pis?  czyzby doczesne szczatki gierka nie byly mu juz potrzebne ?
 a tak go wychwalal... a to obludnik jeden !

Data: 2010-08-01 14:09:53
Autor: Andrzej Adam Filip
9 lat temu zmarł Edward Gierek - okrągła za rok
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dziwię się, że nie było tam jego największego admiratora: Jarusia
Kaczyńskiego.

Jak rozumiem "nachalnie naganiasz" na obchody okrągłej 10 rocznicy?

Może od razu sprawdzisz w politycznym kalendarzu (wyborczym) czy może *wtedy* będzie mu się jemu i/lub innym politykom opłacało "zjawić i dać się sfotografować"?

Bóg obiecuje bezpieczne lądowanie, ale nie spokojny lot.
  -- Przysłowie angielskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-08-01 23:41:59
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c55554enews.home.net.pl...
Około 200 osób uczestniczyło w sobotę w Sosnowcu w uroczystościach z okazji 9. rocznicy śmierci Edwarda Gierka. Na grobie byłego I sekretarza KC PZPR złożono kwiaty i zapalono znicze.

Kiedy bylem malym dzieckiem to mi mowili :
"chcesz cukierka to idz do Gierka, Gierek ma to do ci da."
Za Gierka byla ta sama chujnia co teraz.
I bedzie ta sama chujnia dopoki nie zacznie odpierdalac sie lbow tym sowiecko-mafijnym Rzydziorom w Sejmie i Senacie dotad az przestana tu przyjezdzac skurwysyny zeby rzondzic, krasc i wyzyskiwac Polakow.
Tfu!

9 lat temu zmarł Edward Gierek