9 przyrzeczeń.

Data: 2011-08-13 02:50:12
Autor: stevep
9 przyrzeczeń.
# Przyrzeczenie nr 1
22.03.2004 - "Mamy dwa wyraźne zakazy, które dziś obowiązują w  samorządach, a będą też obowiązywać w nowym parlamencie - SLD i  Samoobrona. A dziś powinno się powiedzieć odwrotnie - Samoobrona i SLD" –  na czacie portalu gazeta.pl
05.05.2006 - dzięki poświęceniu i nadludzkim wysiłkom Geniusza Mazowsza,  podpisano porozumienie powołujące wiekopomną koalicję Samo-Ligo-PiS
Przyrzeczenie nr 2
20.10.2005 - "W żadnym wypadku nie zostanę premierem, jeśli mój brat Lech  wygra wybory prezydenckie. Byłaby to sytuacja nie do zaakceptowania przez  polskie społeczeństwo" - w wypowiedzi dla PAP
19.07.2006 - Jarosław Kaczyński zostaje premierem IV RP
Przyrzeczenie nr 3
01.10.2006 - "Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej  reputacji. I chcę wam tutaj, w tym szczególnym miejscu, w tym, można  powiedzieć, świętym miejscu Polaków, przyrzec, że nigdy więcej już z  takimi ludźmi rozmawiać nie będziemy" - o Lepperze i Samoobronie na wiecu  w Stoczni Gdańskiej
16.10.2006 - pod osłoną nocy Lepper zostaje ponownie mężem stanu, czołowym  odnowicielem i wicepremierem rządu Najjaśniejszej IV RP
Przyrzeczenie nr 4
30.07.2007 - "[...] wynik poniżej 280 mandatów uznałbym za przegraną. I  powód do zdymisjonowania całego kierownictwa i przegnania naszych  wszystkich spin doktorów. [...] to jako odwołany prezes partii będę dumał  w samotności nad niewdzięcznością narodu" - w wywiadzie dla "Wprost"
03.09.2007 - "Mówiłem: poniżej 280 w ogóle nie przyjmuję do wiadomości. W  przeciwnym razie wszystkich najpierw zdymisjonuję, a później sam się podam  do dymisji" - odpowiadając w wywiadzie dla "Naszego Dziennika" na pytanie  "Ilu posłów po wyborach będzie miało PiS?"
22.10.2007 - "[...] jak się poda Donald Tusk, bo też nie ma 280, to ja też  się podam" - na konferencji prasowej, odpowiadając na pytanie  łże-dziennikarza, czy zamierza złożyć rezygnację z funkcji prezesa PiS w  związku z nieosiągnięciem przez partię 280 mandatów
26.10.2007 - "To był żart" - w wywiadzie dla "Naszego Dziennika", zapytany  o złożoną wcześniej na łamach tej gazety deklarację o podaniu się do  dymisji w przypadku zdobycia przez PiS mniej niż 280 mandatów
24.01.2009 - "Panowie, nie bądźcie dziećmi, mówiłem też, że podam się do  dymisji, jak nie będziemy mieli 280 mandatów. To były żarty" - w wywiadzie  dla "Dziennika"
Przyrzeczenie nr 5
czerwiec 2007 r. - "Nic mi nie wiadomo o zagłuszaniu komórek" - na  konferencji prasowej
18.02.2008 - "Nie miało to [ zagłuszanie ] związku z protestem  pielęgniarek" - na konferencji prasowej w Sejmie
26.06.2007 - "W związku z trwającą okupacją jednego z pomieszczeń w  głównym budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów [...] polecam podjęcie  stosownych działań, także w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego i  łączności" - fragment opatrzonego klauzulą poufności polecenia premiera  Kaczyńskiego do ówczesnego szefa BOR, płk Andrzeja Pawlikowskiego
Przyrzeczenie nr 6
26.06.2008 - "To jest prawda. Ja mogę to zaświadczyć także w sposób  uroczysty, także jeżeliby ktoś zechciał odbierać ode mnie w tej sprawie  przysięgę, to jestem gotów przysiąc" - Jarosław Kaczyński w Radiu Maryja o  tym, że widział donosy pisane własnoręcznie przez TW "Bolka" (pseudonim  operacyjny: "Lech Wałęsa")
Przyrzeczenie nr 7
14.06.2010 - "Chcę wam przyrzec, że jako prezydent RP z całych sił będę  zabiegał o to, żeby już w następnym budżecie Unii, w następnej  perspektywie budżetowej w 2013 roku, polscy rolnicy otrzymywali to samo,  co niemieccy czy francuscy" - Jarosław Odmieniony-Kaczyński podczas  spotkania z mieszkańcami Rawy Mazowieckiej
Zgodnie z tekstem podpisanego przez Wolskę w 2003 roku Traktatu  Akcesyjnego do Unii Europejskiej, pełne dopłaty bezpośrednie Unia zacznie  wypłacać wolskim rolnikom w 2013 roku [1]
Przyrzeczenie nr 8

Podczas kampanii prezydenckiej 2010 prezes-premier-prawie-prezydent  Jarosław Odmieniony-Kaczyński, w jak najlepiej pojętym interesie  ogólnonarodowej większości, obiecał 59,2 mld zł.. Niestety zmanipulowane  przez naskórkowy elektorat wybory wyniosły na stolec prezydencki  osławionego agenta WSI, niejakiego Bronisława Komorowskiego (ros.:  Бронислава Коморовсково, pseudonim operacyjny: "Gajowy") i pozbawiły lud  tych pieniędzy. [2]
Przyrzeczenie nr 9

17.12.2010 niezłomny i charyzmatyczny przywódca Ruchu Oporu, Cudownie  Ocalony Prezes-Premier-prawie-Prezydent Jarosław  Chwilowo-Odmieniony-Kaczyński w jak najlepiej pojętym interesie  ogólnonarodowej większości, obiecał w 2011 roku ofensywę ekonomiczną, a w  jej ramach rozwiązanie zadłużenia Wolski.
"To będą i propozycje szerzej sformułowane i projekty ustaw. Tego rodzaju  'ofensywa na pewno będzie. Chcemy pokazać społeczeństwu, że polityka,  która jest w tej chwili prowadzona, musi pewnego dnia skończyć się krachem  i że z jednej strony trzeba rozwiązać kwestię zadłużenia, a z drugiej  prowadzić politykę prorozwojową." #
Ze strony:
http://tiny.pl/h55gg

--
stevep