9 - recenzja filmu

Data: 2009-09-19 22:19:48
Autor: Habeck Colibretto
9 - recenzja filmu
Dnia 19.09.2009, o godzinie 13.04.45, na pl.rec.film, mOOszna napisał(a):

Dzisiaj z rańca naskrobałem swoją opinię o filmie animowanym 9.
Poniżej zamieszczam fragment, a po pełny tekst zapraszam na swojego
bloga:]

"Projekcja Nine to uczta dla fanów klimatów postapokaliptycznych, to
delektowanie się ambrozją wizualno-dźwiękową i realiami świata
kukiełek. Pieczołowicie wykonane animacje i soczyście zardzewiałe
tekstury zdewastowanego otoczenia sprawiły, że mrugałem tylko w
ostateczności. Podobne wrażenie wywołały piekielnie smaczne efekty
dźwiękowe, bębenki obrywały szrapnelami trzasków, zgrzytów i wybuchów.
Jeśli chodzi o oprawę muzyczną to było zwyczajnie w porządku, dobre
tło do obrazu, nic dodać, nic ująć, ścieżki dźwiękowej tykać nie będę.
Na szczęście krajowy dystrybutor 9 - Monolith Films nie pokusił się o
polski dubbing - to, jestem o tym święcie przekonany, zabiłoby seans
(także uwaga dla rodziców, którzy chcą zabrać dzieciaki do kina - film
z polskimi napisami i moim zdaniem zbyt hardkorowy dla szkrabów nie
mających tych -nastu lat)."

Więcej na: http://postapokalipsa.wordpress.com/2009/09/19/9-nine-recenzja-filmu/

A dasz radę napisać to mniej grafomańsko?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-09-19 15:35:07
Autor: mOOszna
9 - recenzja filmu
On 19 Wrz, 22:19, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Więcej na:http://postapokalipsa.wordpress.com/2009/09/19/9-nine-recenzja-filmu/

A dasz radę napisać to mniej grafomańsko?

Nie bałdzoł

Data: 2009-09-20 18:31:24
Autor: Habeck Colibretto
9 - recenzja filmu
Dnia 20.09.2009, o godzinie 00.35.07, na pl.rec.film, mOOszna napisał(a):

[...]

No to szkoda. Ciężko się czyta o soczystych zardzewiałych ambrozjach z
piekielnie smacznymi dźwiękami. Jeżeli piszesz takie listy do dziewczyn, to
pewnie robią się mokre od samego czytania, ale to grupa dyskusyjna jest.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-09-20 19:29:17
Autor: Robson
9 - recenzja filmu
Habeck Colibretto pisze:

[...]

Hmm, powiadasz że robią się takie jak się je nazwie piekielnie smakowitymi z soczystymi tymi? ;)

--
==R==

Data: 2009-09-21 23:15:53
Autor: Habeck Colibretto
9 - recenzja filmu
Dnia 20.09.2009, o godzinie 19.29.17, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

[...]

Ambrozja po prostu. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-09-25 22:00:04
Autor: Qrczak
9 - recenzja filmu
W Usenecie Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> tak oto plecie:

[...]

I w ogóle bez dziewczyn.

Qr(a)

Data: 2009-09-21 19:20:44
Autor: Łukasz Góralczyk
9 - recenzja filmu
Hej,

W skrócie: technicznie bardzo dobry (miejscami animacja postaci mogła by być lepsza); jest kilka ciekawych i dynamicznych scen; fabuła - taka sobie, całość da się opowiedzieć w dwóch, trzech zdaniach (trochę jakby na siłę rozciągnęli ten film którkometrażowy).

--
Łukasz.

Data: 2009-09-21 23:17:18
Autor: Habeck Colibretto
9 - recenzja filmu
Dnia 21.09.2009, o godzinie 21.20.44, na pl.rec.film, Łukasz Góralczyk
napisał(a):

[...]

Naprawdę jest to scenariusz ściągnięty z krótkometrażówki? Okej - czy dla efektów trzeba zaliczyć kino, czy na DVD też da radę (zaleta
taka, że na DVD obejrzę z dziećmi, a do kina ich nie zabiorę).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-09-22 08:01:53
Autor: Łukasz Góralczyk
9 - recenzja filmu
On Mon, 21 Sep 2009 23:17:18 +0200, Habeck Colibretto wrote:
[ciach]
Naprawdę jest to scenariusz ściągnięty z krótkometrażówki? Okej - czy
dla efektów trzeba zaliczyć kino, czy na DVD też da radę (zaleta taka,
że na DVD obejrzę z dziećmi, a do kina ich nie zabiorę).

Samego shorta widziałem dawno, teraz go tylko przejrzałem i odpowiedź brzmi - tak, jest sporo nawiązań do krótszej wersji filmu. Jeśli lubisz sf i animacje komputerowe - przejdź się do kina, inaczej - DVD. Nie polecałbym filmu dla mniejszych dzieci (raczej mroczny, postapokaliptyczny klimat bez elementów które dzieciom by się spodobały).

--
Łukasz.

Data: 2009-09-22 20:35:53
Autor: Habeck Colibretto
9 - recenzja filmu
Dnia 22.09.2009, o godzinie 10.01.53, na pl.rec.film, Łukasz Góralczyk
napisał(a):

[...]

Moja 7-latka uwielbia te klimaty. Short jej się podobał (synowi 5-letniemu
też) i zajawka też. Tyle tylko, że sam najpierw musiałbym to zobaczyć. Do
kina nie ma sensu, bo nie poradzi sobie z czytaniem. Poczekam więc na DVD z
lektorem. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*