9 tys. nowych "warszawiakĂłw"

Data: 2018-10-12 23:31:56
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 11 października 2018 07:05:04 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/181019916-9-tys-nowych-warszawiakow-Dopisuja-sie-do-list-na-wybory.html

  Od 1 stycznia do 12 sierpnia do stołecznych urzędów wpłynęło 365 wniosków o   dopisanie do rejestrów wyborców. Natomiast od 13 sierpnia, czyli do ogłoszenia   przez premiera daty wyborów, do 9 października, do rejestru dopisało się 8 790   osób - informuje Onet. Oj, coś czuję, że niedługo suweren się wkurwi.

co komentuje Onet, Wyborcza, albo inny Axel nigdy nie zgadza się z prawdą.
lepiej by zbadali ile z tych nowych głosowało wcześniej za którąś z opcji.

jednak skoro głosowania są tajne, to wszelkie sugestie są nieuprawnione.
oczywiście tendencyjna sugestia Onetu podawałaby prawdę,
gdyby tylko nie była tendencyjna:)
po prostu pusty śmiech ogarnia.

jacek

Data: 2018-10-13 00:11:45
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 08:31:57 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> [...]

jednak skoro głosowania są tajne, to wszelkie sugestie są nieuprawnione.
oczywiście tendencyjna sugestia Onetu podawałaby prawdę,

Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 00:29:38
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:11:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych.

bo ciepło wam się zrobiło:)

[...]

wszystko, dokładnie wszystko, co komentują nieżyczliwe polakom media, jest kłamstwem. i bruno nawet nie próbuj mieszać, bo podając jakiś tam fakt prawdziwy
i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.

jacek

Data: 2018-10-13 00:48:43
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:29:40 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

> [...]
i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.

Jaki fakt nieprawdziwy?
Tu rzuca legitką: https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,jaki-rezygnuje-z-czlonkostwa-w-partii-mam-tez-rezygnacje-dla-trzaskowskiego,276210..html

A tu odjeżdża spod gmachu TVP: https://twitter.com/MrKolomycki/status/1050847638717911041/photo/1

Musi być do PiS się przepisał.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 01:21:02
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:48:44 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.
> [...]

wasnie o tym mówię; podajesz fakt zapewne prawdziwy, ze Jaki odjechał autobusem pisowskim.
i tym starasz się uprawdopodobnić to, że te 9 czy ileś tam tysięcy ludzi,
co przypisali się ostatnio do warszawki, to zwolennicy PIS-u, choć przecież
równie prawdopodobne, że to PO większość z tych ludzi do tego skłoniła.

o samym czynie Patryka Jaki mozemy porozmawiać, a ze zrzekł się legitymacji pisowskiej i odjechał autobusem tym, którym pewnie przyjechał, czyli swoich
zwolenników, to rzecz dość normalna.
oczywiście nie bardzo wierzę, że wystąpienie Jaki'ego z partii jest pełne,
ale według mnie byłby to całkiem fajny i uczciwy półkompromis, gdyby tylko był szczery.
myślę, że go na to stać, choć wiele wskazuje na to, że to tylko takie partyjniackie zagrywki. i tak to, na ten czas, odbieram.

naprawdę jak najbardziej uczciwie i szczerze,
jacek

Data: 2018-10-13 01:37:03
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 10:21:03 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> [...]

równie prawdopodobne, że to PO większość z tych ludzi do tego skłoniła.

A gdzie ja coś takiego napisałem? Napisałem jedynie, że ma to zapewne związek z kandydatem Jakim. Resztę sam sobie dopowiedziałeś. To zachowanie charakterystyczne dla cierpiących na syndrom oblężonej twierdzy. Wszędzie widzą spiski i wrogów.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 02:04:49
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"

Data: 2018-10-13 02:41:06
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 11:04:50 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> "Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS."

Czego konkretnie nie zrozumiałeś?

--
Bruno

Data: 2018-10-13 03:04:37
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 11:41:07 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Czego konkretnie nie zrozumiałeś?

-- Bruno

ja niby?:)

Data: 2018-10-13 03:28:46
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 12:04:38 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> ja niby?:)

Ty. Cytujesz moja wcześniejszą wypowiedź pod moją wypowiedzią dotyczącą dokładnie tego samego. Stąd prosty wniosek, że czegoś nie zrozumiałeś. --
Bruno

Data: 2018-10-13 04:10:51
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 12:28:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Ty. Cytujesz moja wcześniejszą wypowiedź pod moją wypowiedzią dotyczącą dokładnie tego samego. Stąd prosty wniosek, że czegoś nie zrozumiałeś. -- Bruno

podałem ci przykład, skoro się domagałeś, twojej manipulacji polegającej na uwierzytelnianiu nieprawdy za pomocą sztubackiego powiązania jej z faktem prawdziwym. tylko nie mów mi, ze skoro nie kłamałeś w sztucznym ujęciu logicznym, to pisałeś prawdę:) oczywiście dla wyobcowanej jenteligencji komputerowej możesz to wcisnąć, ale dla mnie, ani jakiejkolwiek istoty rozumnej, już nie:) tym bardziej dla Boga:)

Data: 2018-10-13 05:31:36
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 13:10:53 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

> [...]

podałem ci przykład, skoro się domagałeś, twojej manipulacji polegającej na uwierzytelnianiu nieprawdy za pomocą sztubackiego powiązania jej z faktem prawdziwym. tylko nie mów mi, ze skoro nie kłamałeś w sztucznym ujęciu logicznym, to pisałeś prawdę:) oczywiście dla wyobcowanej jenteligencji komputerowej możesz to wcisnąć, ale dla mnie, ani jakiejkolwiek istoty rozumnej, już nie:) tym bardziej dla Boga:)

Obie sprawy to szczera prawda. W Warszawie zarejestrowało się ponad dwukrotnie więcej wyborców spoza miasta, a Jaki po ogłoszeniu bezpartyjności spokojnie odjechał w siną dal autobusem w barwach PiS.
Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 14:41:22
Autor: u2
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu 13.10.2018 o 14:31, Brutalny Brunet pisze:
Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

ano brutek gra na religii jsena, chce sprowadzić go do parteru udając jego proroka:)))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-17 21:09:51
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 14:31:37 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Obie sprawy to szczera prawda. W Warszawie zarejestrowało się ponad dwukrotnie więcej wyborców spoza miasta, a Jaki po ogłoszeniu bezpartyjności spokojnie odjechał w siną dal autobusem w barwach PiS.

i o to chodzi, że przytaczasz fakty, które nic nie mówią,
za czyim nagabywaniem te 10 tys. nowych sie zarejestrowało w Warszawie,
jednak lącząc to z odjechaniem Jaki'ego autobusem pisowskim wyraźnie sugerujesz, że sprawcą jest PIS, a ja w to powątpiewam;
bo być może jest tak, ale jeszcze bardziej prawdopodobne,
że większość tych osób zorganizowali nader składni i zaradni peowcy,
zawsze mający na swych usługach gremia antyspołeczne i antynarodowe.

Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

to ty wietrzysz spisek i ty dorzucasz fałszywe świadectwo;
ja wnioskuję tylko, co bardziej prawdopodobne.
i nie określam, w przeciwieństwie do ciebie, co w tym przypadku prawdziwe.

jacek

Data: 2018-10-18 02:20:57
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 06:09:53 UTC+2 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]
Tam nie ma żadnego uwierzytelniania, są podane dwa fakty. Oba prawdziwe, gdyż Jaki udaje bezpartyjnego (popatrz na jego plakaty), a ilość wyborców w Wa-wie niespodziewanie wzrosła (obecnie to 15 tys. osób, a na rozpatrzenie wniosku czeka 4 tys.). Pozostaje kwestią dyskusyjną czy robią to by popierać Jakiego, czy też na wieść o autokarach pisiorów pod urzędem, co nadal nie zmienia faktu że jedno jak i drugie ma związek z kandydatem Jakim.

> [...]

że większość tych osób zorganizowali nader składni i zaradni peowcy,
zawsze mający na swych usługach gremia antyspołeczne i antynarodowe.

Ależ ten fakt mówi bardzo wiele. Mówi na ten przykład, że kandydat PiS jest w stanie powiedzieć wszystko byle by tylko dorwać się do urzędu.
Już jeden taki był co deklarował totalne bezpartyjność, Adrian na niego wołają.

> [...]
ja wnioskuję tylko, co bardziej prawdopodobne.
i nie określam, w przeciwieństwie do ciebie, co w tym przypadku prawdziwe.

Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

--
Bruno

Data: 2018-10-18 17:59:53
Autor: Pajdak
9 tys. nowych "warszawiaków"
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:d143f912-c7c4-4101-8b4a-1409d7f2fb68googlegroups.com...
> [...]

Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

Ten cały "augustowianin" to POdszywacz udający "chrzescijanina".  Fałszywy i obłudny! Pfu!

--
Pajdak

Data: 2018-10-19 21:32:42
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 18:21:22 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

-- >

Ten cały "augustowianin" to POdszywacz udający "chrzescijanina"..  Fałszywy i obłudny! Pfu!

-- Pajdak

"Fałszywy i obłudny! Pfu! --
Pajdak"

:)

Data: 2018-10-19 21:29:50
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 11:20:58 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

te 10 czy 15 tys ma związek z kandydatem, tylko nie wiadomo ilu z nich z jakim:)

> [...]
Już jeden taki był co deklarował totalne bezpartyjność, Adrian na niego wołają.

PIS co mówi, to w kwestiach, w których może, zazwyczaj realizuje.
Natomiast to, co obiecuje Po można między bajki włożyć, nie zauważyłeś:)

> [...]
> Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

uważam, że ten lud który nazywasz ciemnym, jest bardziej od po-pleczników światły. pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-22 01:08:38
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 20 października 2018 06:29:52 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

te 10 czy 15 tys ma związek z kandydatem, tylko nie wiadomo ilu z nich z jakim:)

Jak widać niewielu.  Krystyna już wietrzy spisek i zwożenie przeciwników Jakiego ;)

HEHEHEHEHEHEHEHEHE Szczególnie Jaki to pokazał obiecując wszystko co udało mu się wymyślić. A podsumowanie obietnic masz tu: https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/czarno-na-bialym-sladami-szydlobusa,871809.html

uważam, że ten lud który nazywasz ciemnym, jest bardziej od po-pleczników światły.
A jednak lud nie łyka tak łatwo jak się pisiakom wydawało.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 01:43:39
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Saturday, October 13, 2018 at 10:21:03 AM UTC+2, js...@op.pl wrote:
> [...]

myślę, że go na to stać, choć wiele wskazuje na to, że to tylko takie partyjniackie zagrywki. i tak to, na ten czas, odbieram.

Zadziwiająco wiele "byłby", "gdyby", "jakby" w twojej wypowiedzi.

A każdy myślący człowiek i tak wie, że w przypadku wygranej "bezpartyjnego" Jakiego, prezydentem Warszawy i tak zostanie Jarosław Kaczyński.

Data: 2018-10-13 02:12:33
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 10:43:41 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A każdy myślący człowiek i tak wie, że w przypadku wygranej "bezpartyjnego" Jakiego, prezydentem Warszawy i tak zostanie Jarosław Kaczyński.

niekoniecznie. z tego, co slyszlem, Ziobro jesli już. jednak myślę,
że Jaki ma szansę: bo lepiej porządzić przez 5 lat zgodnie ze swiom sumieniem,
niż nawet przez wieczność.
oczywiście Pana Jarosława bardzo szanuję i nie mam nic przeciwko, ale tak to jest.

jacek

Data: 2018-10-13 10:37:11
Autor: Pisiorowy Escobar
9 tys. nowych "warszawiaków"
jsen@op.pl napisał(-a):

wszystko, dokładnie wszystko, co komentują nieżyczliwe polakom media, jest kłamstwem.

czyli ruskie media typu wpolityce.pl ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-13 02:29:52
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
> [...]
> Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS.

Wawka jakieś 1,1-1,2mln uprawnionych do głosowania, do list
dopisało się powiedzmy 10 tysi czyli 1%, gdzie tu sensacja?

Przeca wawka to bastion komucha, "ż" i lylyberałów czemu więc
tak się napinają w swoim regionie? Czyżby nie byli tak pewni wygranej?

Data: 2018-10-13 02:59:12
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Saturday, October 13, 2018 at 11:29:54 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

Wawka jakieś 1,1-1,2mln uprawnionych do głosowania, do list
dopisało się powiedzmy 10 tysi czyli 1%, gdzie tu sensacja?

cyt.

  Od 1 stycznia do 12 sierpnia

Mamy 13 października. A teraz pomyśl, obesrany nocniczku, nie musisz czekać na SMS z Nowogrodzkiej, to naprawdę nie boli.

Data: 2018-10-13 10:36:47
Autor: Pisiorowy Escobar
9 tys. nowych "warszawiaków"
jsen@op.pl napisał(-a):

co komentuje Onet, Wyborcza, albo inny Axel nigdy nie zgadza się z prawdą.

napisał to jakiś prawacki wyprany przez wpolityce czy wszambie.pl :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]