9 tys. nowych "warszawiaków"

Data: 2018-10-10 22:05:03
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiaków"
https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/181019916-9-tys-nowych-warszawiakow-Dopisuja-sie-do-list-na-wybory.html

  Od 1 stycznia do 12 sierpnia do stołecznych urzędów wpłynęło 365 wniosków o   dopisanie do rejestrów wyborców. Natomiast od 13 sierpnia, czyli do ogłoszenia   przez premiera daty wyborów, do 9 października, do rejestru dopisało się 8 790   osób - informuje Onet. Oj, coś czuję, że niedługo suweren się wkurwi.

Data: 2018-10-11 05:29:43
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiaków"
Wlasnie suweren sie wkurwia bo widzi ze zlodziejska konkurencja Jakiego ma za duze szanse na wygrana. Mogla POwska mafia uniemozliwic takie dzialania. Osiem lat rzadzili. Tylko czasu nie mieli bo caly czas zajmowalo im grabienie Polski.

Data: 2018-10-11 06:00:50
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Thursday, October 11, 2018 at 2:29:44 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Ile byś nie próbował, to w łganiu Kaczyńskiego nie przegonisz, prostaku. A w twoje kłamstwa nikt tu na grupie nie wierzy..

Data: 2018-10-11 06:18:35
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
Przyganial kociol garnkowi. Napisz ilu tutaj przekonales do swoich racji. Dales rade przekonac chociaz jednego? Mnie by pasowalo zeby Placforma w Warszawie wygrala a w Lodzi PIS. W Poznaniu jeszcze niech placforma wygra w Lublinie, Krakowie. Wiecej kasy bedzie dla Lodzi jak w niej PIS wygra.

Data: 2018-10-11 07:01:47
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Thursday, October 11, 2018 at 3:18:36 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Przyganial kociol garnkowi. Napisz ilu tutaj przekonales do swoich racji. Dales rade przekonac chociaz jednego?

Zdaje się, że nie pojmujesz. Wolak-katolik, a co drugie jego słowo to kłamstwo. Jak nie kłamią, to bronią pedofilów. Ot, esencja pisiorstwa.

Data: 2018-10-11 16:00:03
Autor: Budzik
9 tys. nowych "warszawiaków"
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

Byleby to byli nasi pedofile :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2018-10-11 18:59:50
Autor: A. Filip
9 tys. nowych "warszawiaków"
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Żaden Wolak Polańskiego nie bronił! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-12 07:26:31
Autor: Pajdak
9 tys. nowych "warszawiaków"
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+x47aqcjcwf-iab4@wp.eu...
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...
Żaden Wolak Polańskiego nie bronił! ;-)

Czyżby? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-11 17:19:23
Autor: Pajdak
9 tys. nowych "warszawiaków" z Łodzi
kutasina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6d145ae8-34a9-404b-82d0-50af206ec033googlegroups.com...
[...]

Łódź to Zadupie Centralne. Pożydowskie kamiennice i wszechobecny brud.

--
Pajdak

Data: 2018-10-11 11:02:34
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiaków" z Łodzi
Masz racje ze Lodz jest zaniedbana. Kilka kadencji Zdanowskiej dobilo moje miasto. Nawet stajnia dla nosorozcow i tunel pod nia pomimo ze mnie sie podobaja nic a nic nie zmienily w zapchanym samochodami centrum. Drogi program remontowania kamienic opiera sie na przekretach. Remont zlecony przez miasto kosztuje dwa razy wiecej niz zlecony przez prywatnego wlasciciela kamienicy. Fakt ze nie bylo przekretow takich jak z warszawskimi kamienicami. Ale tylko dzieki Kropiwnickiemu. Wprowadzil program sprzedazy mieszkan w miejskich kamienicach tylko ich mieszkancom.

Data: 2018-10-11 11:17:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 października 2018 20:02:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

I się nie zmieni, gdyż pisiory od początku kadencji blokują S-14, a teraz chcą budować jakiś jej ogryzek.
Po wybudowaniu A1 korki w Łodzi zmieniły charakter z południkowego na równoleżnikowe.   --
Bruno

Data: 2018-10-11 11:19:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 października 2018 20:17:08 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Po wybudowaniu A1 korki w Łodzi zmieniły charakter z południkowego na równoleżnikowe.
A i jeszcze jedno. Łódź jako jedno z niewielu miast do reprywatyzacji podeszło na poważnie i powołało biuro prawne które je obsługuje.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/reprywatyzacje-w-lodzi-kodeks-napoleona,242,0,2377970.html
--
Bruno

Data: 2018-10-11 12:28:25
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiaków" z Łodzi
Warto jeszcze dodac ze bylo to z inicjatywy Kropiwnickiego. Za duzo dla Lodzi nie zrobil, dlatego zesmy go spuscili w kanal. Czy byla to dobra decyzja lodzian nie bede ocenial. Ale na 110% przysluzyl sie lodzianom blokujac bandyckie prywatyzacje. W Lodzi wyludzacze trafiali do pierdli za proby oszustwa. To jedyne takie miasto w Polsce. Dodac jeszcze trzeba ze wtedy byl nawiedzonym religiantem prawicowcem. Powolanie zespolu ds kamienic nie znaczy ze w Lodzi nie ma handlu kamienicami. Sprzedaje sie i kupuje kamienice z lokatorami. Ale dla lokatorow zmienia sie numer konta na jaki maja wplacac czynsz a nie wysokosc czynszu. Wlasciciel kamienicy w ktorej mieszkam ma kilkanascie kamienic i caly czas dokupuje nowe jak sie trafia. To juz nie jest kamienicznik tylko przedsiebiorstwo zatrudniajace dozorcow majace wlasna ekipe remontowa itp. W Lodzi znam jeden przypadek odzyskania w stylu warszawskim. Od cwierc wieku w centrum miasta stoi ogromna kamienica z przepieknymi mieszkaniami. I predzej sie zawali niz ktokolwiek wynajmie lokal.

Data: 2018-10-12 00:26:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 października 2018 21:28:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Warto jeszcze dodac ze bylo to z inicjatywy Kropiwnickiego.
Co było z inicjatywy Kropiwnickiego? Zespół ds. Ochrony Praw Własności?

Chyba kpisz. Ten zespół został powołany do życia gdzieś w 2011 roku. Kropiwnicki został odwołany w styczniu 2010 po przegranym referendum.
Z wnioskiem o zorganizowanie referendum wystąpiło SLD.

--
Bruno

Data: 2018-10-12 00:34:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 października 2018 09:26:28 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Z wnioskiem o zorganizowanie referendum wystąpiło SLD.

2007 to chyba czasy Kropiwnickiego?
http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/wlasciciele-wracaja-po-swoje,1402330,art,t,id,tm.html

--
Bruno

Data: 2018-10-12 08:34:20
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 12 października 2018 09:34:42 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Co było z inicjatywy Kropiwnickiego? Zespół ds. Ochrony Praw Własności?
> Z wnioskiem o zorganizowanie referendum wystąpiło SLD.
> [...]

Tak w ogóle to dziwna sprawa, niemce nie mogą odzyskać ale gdy
tylko jaki pejs wystaje spod kapelusza to ło ho.

Data: 2018-10-12 12:33:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> Co było z inicjatywy Kropiwnickiego? Zespół ds. Ochrony Praw Własności?
> Z wnioskiem o zorganizowanie referendum wystąpiło SLD.
> [...]

no i zenkowa wolska narracja w pizdu

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 05:06:14
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiaków" z Łodzi
Chujowy z ciebie manipulator bo debilem jestes. Dajesz linka do artykulu w ktorym napisane ze 2010 a za chwile twierdzisz ze 2011. Od razu mogles wstawic ze 2015. Napisz ilu nowych przekonales do zlodziejskich POwskich racji. Ile bys tutaj bytow nie powolal i tak przy urnie bedziesz mial jeden wazny glos. Chyba ze zaglosujesz na wszystkich ze swojej POjebanej listy oszustow. Tak zrob. Postaw krzyzyki przy wszystkich z listy nr4.

Data: 2018-10-12 06:19:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 października 2018 14:06:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

To ty twierdziłeś, że Kropiwnicki nie zwracał, a jak zwracał to bez mieszkańców.  I dostałeś dwa artykuły podważające twoją tezą. To o o Zespole ds. Praw Własności również, powstał już po wykopaniu Kropy.

Aż możliwość cytowania straciłeś z wrażenia, a teraz miotasz obelgami. Jakie to pisiorskie.

--
Bruno

Data: 2018-10-12 09:26:30
Autor: Zenek Kapelinder
9 tys. nowych "warszawiaków" z Łodzi
Nigdzie tani POwski manipulatorze nie napisalem ze nie zwracal. Zwracal ale nie zlodziejskiej czerwonej bandzie i POwskim przekreciarzom.

Data: 2018-10-12 10:08:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 października 2018 18:26:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nigdzie tani POwski manipulatorze nie napisalem ze nie zwracal. Zwracal ale nie zlodziejskiej czerwonej bandzie i POwskim przekreciarzom.

Zenuś: " Wprowadzil program sprzedazy mieszkan w miejskich kamienicach tylko ich mieszkancom." Co prowadzi do prostego wniosku, że jak ktoś nie był mieszkańcem kamienicy, to na mieszkanie, a tym bardziej budynek liczyć nie mógł.

--
Bruno

Data: 2018-10-12 17:08:51
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Aż możliwość cytowania straciłeś z wrażenia, a teraz miotasz obelgami. Jakie to pisiorskie.

pisiorek wycina co mu nie pasuje albo nie umie czytać
ale czego spodziewać się po "ludziu który jest taki głupi naprawdę" "za miskę
ryżu"

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-12 07:34:17
Autor: Pajdak
piswielbiciel "Zenusiek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d4aa03f-1683-4862-b0d7-dc143ac84344googlegroups.com...
Masz racje ze Lodz jest zaniedbana.

Pozydowskie miasteczko w ruinie od lat.

Kilka kadencji Zdanowskiej dobilo moje miasto.

Bzdura.

Nawet stajnia dla nosorozcow i tunel pod nia pomimo ze mnie
sie podobaja nic a nic nie zmienily w zapchanym samochodami centrum.

To problem każdego miasta.

Drogi program remontowania kamienic opiera sie na przekretach.

Oczywiscie winny Tusk, PO i UE.

Remont zlecony przez miasto kosztuje dwa razy wiecej

Miasto nie zleca, remonty sa na zasadzie przetargów.

niz zlecony przez prywatnego wlasciciela kamienicy.

Ile wtedy idzie pod stołem?

Fakt ze nie bylo przekretow takich jak z warszawskimi kamienicami.

Patrz spółka "Srebrna" ;-)))

Ale tylko dzieki Kropiwnickiemu.

Kropiewnicki to z jakiej "sitwy"?

Wprowadzil program sprzedazy mieszkan w miejskich kamienicach tylko ich mieszkancom.

Kto jest włascielem kamiennic? Kto pozostaje po ich wyremontowaniu? Stać tych mieszkańcó na ich kupno?

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 12:32:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Masz racje ze Lodz jest zaniedbana. Kilka kadencji Zdanowskiej dobilo moje miasto.

no patrz, a łodzianie twierdzą coś innego

nie ich wina że jesteś taki głupi że uwierzyłeś pinokiowi

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-11 17:17:52
Autor: Pajdak
9 tys. nowych "warszawiaków"
kutasina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:96fc0a1f-3884-493f-8ce0-34e823d6b922googlegroups.com...
[...]

wpisz sobie w google: gliński tuczy rydzyka i wtedy możemy POrozmawiać o złodziejstwie i grabieniu NASZEGO kraju przez sowieckich rezydentów.

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 12:31:04
Autor: Pisiorowy Escobar
9 tys. nowych "warszawiaków"
[...]

o widzę że masz ból dupy bo harujesz tylko za miskę ryżu :DDD

nie przejmuj się, i tak pinokio ma ciebie za głupka

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-11 08:02:46
Autor: A. Filip
9 tys. nowych "warszawiaków"
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Za wolno dopisują? :-)

No przecież zwolennicy PO teraz pójdą do urn wyborczych nie tak jak przy
okazji referendum z sprawie odwołania prezydent Warszawy (PO)?

Data: 2018-10-11 12:16:11
Autor: Pajdak
chcesz by rządził PiS? Nie idź na wybory!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+og94k50t8f-iab4@wp.eu...

No przecież zwolennicy PO teraz pójdą do urn wyborczych nie tak jak przy
okazji referendum z sprawie odwołania prezydent Warszawy (PO)?

A PiS uzna je za sfałszowane! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 23:31:56
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 11 października 2018 07:05:04 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

co komentuje Onet, Wyborcza, albo inny Axel nigdy nie zgadza się z prawdą.
lepiej by zbadali ile z tych nowych głosowało wcześniej za którąś z opcji.

jednak skoro głosowania są tajne, to wszelkie sugestie są nieuprawnione.
oczywiście tendencyjna sugestia Onetu podawałaby prawdę,
gdyby tylko nie była tendencyjna:)
po prostu pusty śmiech ogarnia.

jacek

Data: 2018-10-13 00:11:45
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 08:31:57 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> [...]

jednak skoro głosowania są tajne, to wszelkie sugestie są nieuprawnione.
oczywiście tendencyjna sugestia Onetu podawałaby prawdę,

Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 00:29:38
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:11:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych.

bo ciepło wam się zrobiło:)

[...]

wszystko, dokładnie wszystko, co komentują nieżyczliwe polakom media, jest kłamstwem. i bruno nawet nie próbuj mieszać, bo podając jakiś tam fakt prawdziwy
i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.

jacek

Data: 2018-10-13 00:48:43
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:29:40 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

> [...]
i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.

Jaki fakt nieprawdziwy?
Tu rzuca legitką: https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,jaki-rezygnuje-z-czlonkostwa-w-partii-mam-tez-rezygnacje-dla-trzaskowskiego,276210..html

A tu odjeżdża spod gmachu TVP: https://twitter.com/MrKolomycki/status/1050847638717911041/photo/1

Musi być do PiS się przepisał.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 01:21:02
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 09:48:44 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> i zestawiając go z nieprawdziwymi, tylko to potwierdzasz.
> [...]

wasnie o tym mówię; podajesz fakt zapewne prawdziwy, ze Jaki odjechał autobusem pisowskim.
i tym starasz się uprawdopodobnić to, że te 9 czy ileś tam tysięcy ludzi,
co przypisali się ostatnio do warszawki, to zwolennicy PIS-u, choć przecież
równie prawdopodobne, że to PO większość z tych ludzi do tego skłoniła.

o samym czynie Patryka Jaki mozemy porozmawiać, a ze zrzekł się legitymacji pisowskiej i odjechał autobusem tym, którym pewnie przyjechał, czyli swoich
zwolenników, to rzecz dość normalna.
oczywiście nie bardzo wierzę, że wystąpienie Jaki'ego z partii jest pełne,
ale według mnie byłby to całkiem fajny i uczciwy półkompromis, gdyby tylko był szczery.
myślę, że go na to stać, choć wiele wskazuje na to, że to tylko takie partyjniackie zagrywki. i tak to, na ten czas, odbieram.

naprawdę jak najbardziej uczciwie i szczerze,
jacek

Data: 2018-10-13 01:37:03
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 10:21:03 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> [...]

równie prawdopodobne, że to PO większość z tych ludzi do tego skłoniła.

A gdzie ja coś takiego napisałem? Napisałem jedynie, że ma to zapewne związek z kandydatem Jakim. Resztę sam sobie dopowiedziałeś. To zachowanie charakterystyczne dla cierpiących na syndrom oblężonej twierdzy. Wszędzie widzą spiski i wrogów.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 02:04:49
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"

Data: 2018-10-13 02:41:06
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 11:04:50 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> "Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS."

Czego konkretnie nie zrozumiałeś?

--
Bruno

Data: 2018-10-13 03:04:37
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 11:41:07 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Czego konkretnie nie zrozumiałeś?

-- Bruno

ja niby?:)

Data: 2018-10-13 03:28:46
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 12:04:38 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
> ja niby?:)

Ty. Cytujesz moja wcześniejszą wypowiedź pod moją wypowiedzią dotyczącą dokładnie tego samego. Stąd prosty wniosek, że czegoś nie zrozumiałeś. --
Bruno

Data: 2018-10-13 04:10:51
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 12:28:47 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Ty. Cytujesz moja wcześniejszą wypowiedź pod moją wypowiedzią dotyczącą dokładnie tego samego. Stąd prosty wniosek, że czegoś nie zrozumiałeś. -- Bruno

podałem ci przykład, skoro się domagałeś, twojej manipulacji polegającej na uwierzytelnianiu nieprawdy za pomocą sztubackiego powiązania jej z faktem prawdziwym. tylko nie mów mi, ze skoro nie kłamałeś w sztucznym ujęciu logicznym, to pisałeś prawdę:) oczywiście dla wyobcowanej jenteligencji komputerowej możesz to wcisnąć, ale dla mnie, ani jakiejkolwiek istoty rozumnej, już nie:) tym bardziej dla Boga:)

Data: 2018-10-13 05:31:36
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 13:10:53 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

> [...]

podałem ci przykład, skoro się domagałeś, twojej manipulacji polegającej na uwierzytelnianiu nieprawdy za pomocą sztubackiego powiązania jej z faktem prawdziwym. tylko nie mów mi, ze skoro nie kłamałeś w sztucznym ujęciu logicznym, to pisałeś prawdę:) oczywiście dla wyobcowanej jenteligencji komputerowej możesz to wcisnąć, ale dla mnie, ani jakiejkolwiek istoty rozumnej, już nie:) tym bardziej dla Boga:)

Obie sprawy to szczera prawda. W Warszawie zarejestrowało się ponad dwukrotnie więcej wyborców spoza miasta, a Jaki po ogłoszeniu bezpartyjności spokojnie odjechał w siną dal autobusem w barwach PiS.
Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 14:41:22
Autor: u2
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu 13.10.2018 o 14:31, Brutalny Brunet pisze:
Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

ano brutek gra na religii jsena, chce sprowadzić go do parteru udając jego proroka:)))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-17 21:09:51
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 14:31:37 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Obie sprawy to szczera prawda. W Warszawie zarejestrowało się ponad dwukrotnie więcej wyborców spoza miasta, a Jaki po ogłoszeniu bezpartyjności spokojnie odjechał w siną dal autobusem w barwach PiS.

i o to chodzi, że przytaczasz fakty, które nic nie mówią,
za czyim nagabywaniem te 10 tys. nowych sie zarejestrowało w Warszawie,
jednak lącząc to z odjechaniem Jaki'ego autobusem pisowskim wyraźnie sugerujesz, że sprawcą jest PIS, a ja w to powątpiewam;
bo być może jest tak, ale jeszcze bardziej prawdopodobne,
że większość tych osób zorganizowali nader składni i zaradni peowcy,
zawsze mający na swych usługach gremia antyspołeczne i antynarodowe.

Wietrzysz spisek w miejscu w którym go nie ma, a do rzucasz fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu swemu.

to ty wietrzysz spisek i ty dorzucasz fałszywe świadectwo;
ja wnioskuję tylko, co bardziej prawdopodobne.
i nie określam, w przeciwieństwie do ciebie, co w tym przypadku prawdziwe.

jacek

Data: 2018-10-18 02:20:57
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 06:09:53 UTC+2 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]
Tam nie ma żadnego uwierzytelniania, są podane dwa fakty. Oba prawdziwe, gdyż Jaki udaje bezpartyjnego (popatrz na jego plakaty), a ilość wyborców w Wa-wie niespodziewanie wzrosła (obecnie to 15 tys. osób, a na rozpatrzenie wniosku czeka 4 tys.). Pozostaje kwestią dyskusyjną czy robią to by popierać Jakiego, czy też na wieść o autokarach pisiorów pod urzędem, co nadal nie zmienia faktu że jedno jak i drugie ma związek z kandydatem Jakim.

> [...]

że większość tych osób zorganizowali nader składni i zaradni peowcy,
zawsze mający na swych usługach gremia antyspołeczne i antynarodowe.

Ależ ten fakt mówi bardzo wiele. Mówi na ten przykład, że kandydat PiS jest w stanie powiedzieć wszystko byle by tylko dorwać się do urzędu.
Już jeden taki był co deklarował totalne bezpartyjność, Adrian na niego wołają.

> [...]
ja wnioskuję tylko, co bardziej prawdopodobne.
i nie określam, w przeciwieństwie do ciebie, co w tym przypadku prawdziwe.

Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

--
Bruno

Data: 2018-10-18 17:59:53
Autor: Pajdak
9 tys. nowych "warszawiaków"
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:d143f912-c7c4-4101-8b4a-1409d7f2fb68googlegroups.com...
> [...]

Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

Ten cały "augustowianin" to POdszywacz udający "chrzescijanina".  Fałszywy i obłudny! Pfu!

--
Pajdak

Data: 2018-10-19 21:32:42
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 18:21:22 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

-- >

Ten cały "augustowianin" to POdszywacz udający "chrzescijanina"..  Fałszywy i obłudny! Pfu!

-- Pajdak

"Fałszywy i obłudny! Pfu! --
Pajdak"

:)

Data: 2018-10-19 21:29:50
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu czwartek, 18 października 2018 11:20:58 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

te 10 czy 15 tys ma związek z kandydatem, tylko nie wiadomo ilu z nich z jakim:)

> [...]
Już jeden taki był co deklarował totalne bezpartyjność, Adrian na niego wołają.

PIS co mówi, to w kwestiach, w których może, zazwyczaj realizuje.
Natomiast to, co obiecuje Po można między bajki włożyć, nie zauważyłeś:)

> [...]
> Ja nie wietrzę spisku, a piętnuję hipokryzję. Coraz bardziej widoczną hipokryzję. Naprawdę wierzycie, że ciemny lud kupi to wszystko?

uważam, że ten lud który nazywasz ciemnym, jest bardziej od po-pleczników światły. pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-10-22 01:08:38
Autor: Bruno Brunowski
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 20 października 2018 06:29:52 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:

te 10 czy 15 tys ma związek z kandydatem, tylko nie wiadomo ilu z nich z jakim:)

Jak widać niewielu.  Krystyna już wietrzy spisek i zwożenie przeciwników Jakiego ;)

HEHEHEHEHEHEHEHEHE Szczególnie Jaki to pokazał obiecując wszystko co udało mu się wymyślić. A podsumowanie obietnic masz tu: https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/czarno-na-bialym-sladami-szydlobusa,871809.html

uważam, że ten lud który nazywasz ciemnym, jest bardziej od po-pleczników światły.
A jednak lud nie łyka tak łatwo jak się pisiakom wydawało.

--
Bruno

Data: 2018-10-13 01:43:39
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Saturday, October 13, 2018 at 10:21:03 AM UTC+2, js...@op.pl wrote:
> [...]

myślę, że go na to stać, choć wiele wskazuje na to, że to tylko takie partyjniackie zagrywki. i tak to, na ten czas, odbieram.

Zadziwiająco wiele "byłby", "gdyby", "jakby" w twojej wypowiedzi.

A każdy myślący człowiek i tak wie, że w przypadku wygranej "bezpartyjnego" Jakiego, prezydentem Warszawy i tak zostanie Jarosław Kaczyński.

Data: 2018-10-13 02:12:33
Autor: jsen
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
W dniu sobota, 13 października 2018 10:43:41 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A każdy myślący człowiek i tak wie, że w przypadku wygranej "bezpartyjnego" Jakiego, prezydentem Warszawy i tak zostanie Jarosław Kaczyński.

niekoniecznie. z tego, co slyszlem, Ziobro jesli już. jednak myślę,
że Jaki ma szansę: bo lepiej porządzić przez 5 lat zgodnie ze swiom sumieniem,
niż nawet przez wieczność.
oczywiście Pana Jarosława bardzo szanuję i nie mam nic przeciwko, ale tak to jest.

jacek

Data: 2018-10-13 10:37:11
Autor: Pisiorowy Escobar
9 tys. nowych "warszawiaków"
jsen@op.pl napisał(-a):

wszystko, dokładnie wszystko, co komentują nieżyczliwe polakom media, jest kłamstwem.

czyli ruskie media typu wpolityce.pl ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-13 02:29:52
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
> [...]
> Ale bełkot. Prawda jest taka, że w tym roku dopisało się do spisu wyborców o wiele więcej ludzi niż przy poprzednich wyborach samorządowych. Twierdzenie ze nie ma to żadnego związku z kandydatem Jakim jest mniej więcej tak wiarygodne, jak sam kandydat ostentacyjnie rzucający legitymacją partyjną przed kamerami, a następnie odjeżdżający autobusem w barwach PiS.

Wawka jakieś 1,1-1,2mln uprawnionych do głosowania, do list
dopisało się powiedzmy 10 tysi czyli 1%, gdzie tu sensacja?

Przeca wawka to bastion komucha, "ż" i lylyberałów czemu więc
tak się napinają w swoim regionie? Czyżby nie byli tak pewni wygranej?

Data: 2018-10-13 02:59:12
Autor: japanizer
9 tys. nowych "warszawiakĂłw"
On Saturday, October 13, 2018 at 11:29:54 AM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:

Wawka jakieś 1,1-1,2mln uprawnionych do głosowania, do list
dopisało się powiedzmy 10 tysi czyli 1%, gdzie tu sensacja?

cyt.

  Od 1 stycznia do 12 sierpnia

Mamy 13 października. A teraz pomyśl, obesrany nocniczku, nie musisz czekać na SMS z Nowogrodzkiej, to naprawdę nie boli.

Data: 2018-10-13 10:36:47
Autor: Pisiorowy Escobar
9 tys. nowych "warszawiaków"
jsen@op.pl napisał(-a):

co komentuje Onet, Wyborcza, albo inny Axel nigdy nie zgadza się z prawdą.

napisał to jakiś prawacki wyprany przez wpolityce czy wszambie.pl :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]