90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz

Data: 2017-05-06 10:52:46
Autor: Zenek Kapelinder
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

Data: 2017-05-06 19:54:37
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

Dziennikarze GW *też*?  HAŃBA! ;-)

Data: 2017-05-06 15:15:55
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik A. Filip napisał:
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
> Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy. Dziennikarze GW *też*?  HAŃBA! ;-)

Na kodach piszo o 90.000:)
https://twitter.com/POLITICOEurope/status/860893667728470016

Kody chętnie tak jak pajdak cytujo i podajo dalej  takie info.
Właściwie co im pozostało:)

Data: 2017-05-08 10:31:09
Autor: prezydent San Escobar
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
"V.L. Pinkley"
<franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

użytkownik A. Filip napisał:

Na kodach piszo o 90.000:)
https://twitter.com/POLITICOEurope/status/860893667728470016

Kody chętnie tak jak pajdak cytujo i podajo dalej  takie info.
Właściwie co im pozostało:)

http://i67.tinypic.com/23m68wn.jpg
Bankowy ma rozmiar ok. 200 na 100 metrów = 20 tys. m kw. 4 os/m kw to daje 80
tys. Nie licząc tych poza placem :DDD

Czyżbyś był następnym pelikanowym widzem TVPislam Info? :DDD
No to się pocieszaj :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 19:56:19
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
nie wierzcie im!
było 100 000 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Data: 2017-05-06 11:19:18
Autor: Zenek Kapelinder
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Dobrze ze Kozery nie bylo bo by przyszedl miliard.

Data: 2017-05-08 10:31:20
Autor: prezydent San Escobar

Data: 2017-05-06 20:05:10
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 19:52 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

To razem prawie 120 tysięcy!

Kiedy pójdą po władzę?

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 20:36:59
Autor: Kviat
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

....i wtedy się obudziłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 12:02:53
Autor: Zenek Kapelinder
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Wazne ze w przecwienstwie co Ciebie nie budze sie z reka w nocniku.

Data: 2017-05-06 21:12:27
Autor: A. Filip
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Wazne ze w przecwienstwie co Ciebie nie budze sie z reka w nocniku.

No przecież jak tylko Tusk najwspanialszy wymieni Schetynę miernego to
na takie marsze przyjdą miliony i ty się obudzisz z ręką w nocniku! ;-)

Data: 2017-05-06 12:42:23
Autor: Zenek Kapelinder
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Jak by wygrali wybory i zaprosili imigrantow, podniesli wiek emerytalny i zlikwidowali w dzisiejszej formie 500+ to faktycznie na marsze moga przyjsc miliony. Policji nie starczy na nich gazu, wody i gumowej amunicji.

Data: 2017-05-06 21:35:57
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 21:12 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

2031.
Ja nie dożyję.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 21:40:28
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Nie bądź _zbyt_ pewny.  W polityce to niezdrowe.

_Nadmierna_ zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną _bywa_

Data: 2017-05-06 21:57:15
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 21:40 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ale co według Ciebie tym zwycięstwem dla mnie będzie?
Wygrana Płaczformy? Nie dotrwa, poza tym byłaby to dla Polski klęska a  bliska mi jest.

Śmierć? Dla mnie jako ateisty będzie ciekawym, niewątpliwie _ostatnim_  doświadczeniem.
Niewątpliwie zwycięstwo nad życiem :)

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 10:32:27
Autor: prezydent San Escobar

Data: 2017-05-06 23:12:37
Autor: boukun
Użytkownik "Kviat"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

....i wtedy się obudziłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

AS
11 min. temu

Jaki marsz wolności? O jakim braku wolności mówił Schetyna? Czy ktoś im zabraniał schadzki i przemówień? A jak było za komuny oraz jeszcze nie dawno 2014 za rządów PO i PSL? Strzelanie do strajkujących górników, prowokacje i bicie niewinnych ludzi przez tajniaków. Podpalona budka wartownicza pod ambasadą Rosji itd...A teraz ręka w rękę razem z SBkami. Wstyd i hańba. Ten marsz powinien być pod hasłem "POMÓŻCIE NAM POWRÓCIĆ DO KORYTA"

Data: 2017-05-06 23:06:30
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

321
1h temu

średnia wieku na marszu to jakies 70lat ... wiekszość to emeryci Sbeki i jakies indywidua co przesiaduja pod GS-em w Kopydłowie za 50pln dały sie wepchnąć do autokaru wójtowi z PSL-u ..Ciamajdan rulez ;P

Data: 2017-05-08 13:09:57
Autor: boukun
Użytkownik "prezydent San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
średnia wieku na marszu to jakies 70lat ... wiekszość to emeryci Sbeki i

Bueheheh.
http://i67.tinypic.com/23m68wn.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

:) A miało być pół miliona, bez kozery :)
A tu zaledwie 10 tysięcy udało się zwieźć na spęd SBeków autobusami...

https://www.youtube.com/watch?v=b3TPliAHyi8

boukun

Data: 2017-05-08 16:19:05
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 13:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Bo to stachanowcy byli!
Jak przodownik pracy Wincent Pstrowski - 293% normy!

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 20:06:20
Autor: prezydent San Escobar
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Bo to stachanowcy byli!
Jak przodownik pracy Wincent Pstrowski - 293% normy!

Ty masz zawsze wiarygodne źródła :DDD To podaj ile było - pośmiejmy się :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 20:21:46
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 20:06 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Bo to stachanowcy byli!
Jak przodownik pracy Wincent Pstrowski - 293% normy!

Ty masz zawsze wiarygodne źródła :DDD To podaj ile było - pośmiejmy się  :DDD

Podawałem znacznie wcześniej - senator Płaczformy mówił o 6 (sic!)  demonstrantach na metr kwadratowy.
Gdybyś był wart, mógłbym udowodnić nawet przed sądem - Pstrowski to przy  Płaczformie pikuś!
Ale ty też pikuś...

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 22:25:57
Autor: prezydent San Escobar
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Podawałem znacznie wcześniej

Dobra, znowu się wykręcasz :DDD Przynajmniej się czegoś nauczyłeś od Dojnej
Zmiany :DDD

Gdybyś był wart, mógłbym udowodnić nawet przed sądem - Pstrowski to przy  Płaczformie pikuś!
Ale ty też pikuś...

No pewnie, że mógłbyś - tak jak Kłamczyński - wie ale nie powie :DDD. Możesz
udowodnić przed sądem, że sondaże przewidywały zwycięstwo PO, KŁAMCZUSZKU! :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 20:05:53
Autor: prezydent San Escobar
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

:) A miało być pół miliona, bez kozery :)
A tu zaledwie 10 tysięcy udało się zwieźć na spęd SBeków autobusami...

Co miałeś z matmy w szkole i dlaczego przepychali ciebie z klasy do klasy? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 21:48:29
Autor: Piotr Rezmer
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Policja ze 12 tysiecy. Dziennikarze ze 15 tysiecy.

Niech napiszą kto w jaki sposób liczy i może dostaniemy wynik zbliżony do rzeczywistości. Inaczej to każdy może podawać liczbę z księżyca. Na razie rozrzut jest dość duży.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-05-08 22:28:28
Autor: prezydent San Escobar
Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> napisał(-a):

> [...]

Niech napiszą kto w jaki sposób liczy i może dostaniemy wynik zbliżony do rzeczywistości. Inaczej to każdy może podawać liczbę z księżyca. Na razie rozrzut jest dość duży.

Reuters policzył, że wszystkich było 70 tys.

Ja obliczyłem, że plac ma 250x80=20 tys. m kw. Przyjmując 3-4 os na metr to
daje 60-80 tysi, ale tylko na placu.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 22:33:06
Autor: u2
W dniu 08.05.2017 o 22:28, prezydent San Escobar pisze:
Ja obliczyłem, że plac ma 250x80=20 tys. m kw. Przyjmując 3-4 os na metr to
daje 60-80 tysi, ale tylko na placu.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-09 08:20:31
Autor: boukun
> [...]

Reuters policzył, że wszystkich było 70 tys.

Ja obliczyłem, że plac ma 250x80=20 tys. m kw. Przyjmując 3-4 os na metr to

I myślisz, że na każdym metrze kwadratowym byli tak ściśnięci jak sardynki? I nikt nawet nie zemdlał?

boukun

Data: 2017-05-08 23:24:51
Autor: Zenek Kapelinder
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
Moze ma doswiadczenie po tatusiu w wypelnianiu dolow z wapnem.

Data: 2017-05-09 09:46:07
Autor: prezydent San Escobar
90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

I myślisz, że na każdym metrze kwadratowym byli tak ściśnięci jak sardynki? I nikt nawet nie zemdlał?

Maszerująca demo to 3 os/m kw. Widziałeś ich ściśniętych?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-09 10:18:34
Autor: boukun
[...]

Musieliby chyba wszyscy być dobrze wymusztrowani i równym krokiem maszerować, bo inaczej by się zadeptali :)

boukun

90 tysiecy demonstrantow twierdzi ratusz