90% wypadków z pieszymi to wina kierowców

Data: 2019-12-02 14:09:18
Autor: T.
90% wypadków z pieszymi to wina kierowców
KGP podało liczbę wypadków na przejściach dla pieszych. 90 proc. wynikło z winy kierowców!

Od początku 2019 roku do 1 grudnia na przejściach dla pieszych doszło do prawie trzech tysięcy wypadków - poinformował dziś Polską Agencję Prasową podinsp. Radosław Kobryś z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji. W wyniku tych zdarzeń zginęło 190 osób.

Od 1 stycznia do 1 grudnia 2019 roku na przejściach dla pieszych w całej Polsce doszło do 2864 wypadków (to o 210 mniej niż w 2018 roku). Według policyjnych danych w tych wypadkach zginęło 190 osób (mniej o 31 niż 2018 r.), a 2790 zostało rannych (mniej o 168 niż w 2018 r.).

Według wstępnych danych policjantów, którzy byli na miejscu, sprawcami w 2560 przypadkach byli kierowcy. To prawie 90 procent zdarzeń - poinformował Kobryś.

Dalej:

https://niezalezna.pl/300026-podano-statystyki-wypadkow-za-2019-rok

T.

Data: 2019-12-02 05:40:52
Autor: Zenek Kapelinder
90% wypadków z pieszymi to wina kierowców
Za to na przejazdach kolejowych i przejsciach przez tory kolejarze nigdy nie są winni. W jednym i w drugim przypadku tacy sami ludzie i zupełnie różna interpretacja tych co oceniają czyja była wina. Najlepiej określił by to mój znany wszędzie na świecie kuzyn kogut. Powiedział by że coś jest w tym nie ten teges.

Data: 2019-12-02 14:15:12
Autor: BaX

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5de50cfe$0$521$65785112news.neostrada.pl...
KGP podało liczbę wypadków na przejściach dla pieszych. 90 proc. wynikło z winy kierowców!

Jeżeli to jest wina kierowcy

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-piesza-wpatrzona-w-telefon-potracona-na-pasach,988416.html

to ciężko żeby statystyki pokazywały co innego.

/ta statystyka uwzględnia zapewne też winę kierowcy który potrącił pieszego /pijanego/ wbiegającego na czerwonym swietle./

Data: 2019-12-02 18:47:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
90% wypadków z pieszymi to wina kierowców
Hello T.,

KGP podało liczbę wypadków na przejściach dla pieszych. 90 proc. wynikło
z winy kierowców!

Jeśli winnym wypadku, w którym pijany pieszy wbiega na czerwonym
świetle prosto pod kola samochodu zostaje uznany kierujący samochodem,
to noc dziwnego, że masz takie dziwne statystyki.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-12-02 19:04:44
Autor: z
90% wypadków z pieszymi to wina kierowc Ăłw
W dniu 2019-12-02 o 14:09, T. pisze:
KGP podało liczbę wypadków na przejściach dla pieszych. 90 proc. wynikło z winy kierowców!

Czyli Najsztub jest tym wybrańcem należącym do 10% ;-)

Ciekawe czy też jest wybrańcem w kwestii jeżdżenia bez PJ i ważnego przeglądu technicznego.

Wybaczcie ale to było silniejsze ode mnie :-)

Data: 2019-12-02 19:57:20
Autor: Shrek
W dniu 02.12.2019 o 14:09, T. pisze:

[...]

Coś się tu nie zgadza. Zawsze było koło 60%, wychodzi na to, ze kulsony nawet statystyki wstecz fałszują na komendę krzywoustego...

--
Shrek

Data: 2019-12-03 12:11:14
Autor: radekp@konto.pl
90% wypadków z pieszymi to wina kierowców
Mon, 2 Dec 2019 19:57:20 +0100, w
<5de55e8f$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Coś się tu nie zgadza. Zawsze było koło 60%, wychodzi na to, ze kulsony nawet statystyki wstecz fałszują na komendę krzywoustego...

Źródło też jakieś zjebano-fejkowe, no ale może chociaż copy&paste im wyszło.

Data: 2019-12-03 17:21:57
Autor: adam
90% wypadków z pieszymi to wina kierowc Ăłw
Wypadek na przejściu - wina kierowcy
Przyłożenie w dupę auta,które zajechało ci drogę - wina tego co z tyłu

To takie stereotypy, policjantom nie chce się analizować sytuacji, często nie mają na to czasu. W ten sposób powstają statystyki, które niekoniecznie są prawdziwe.

Pomijając skrajne przypadki - nie ma wypadku pieszego, do którego ten pieszy choć w małym stopniu by się nie przyczynił. Elementarnej ostrożności uczyli mnie już w pierwszej klasie.

Data: 2019-12-03 09:49:53
Autor: WS
On Tuesday, December 3, 2019 at 5:22:00 PM UTC+1, adam wrote:
Elementarnej ostrożności uczyli mnie już w pierwszej klasie.

Czasy sie zmienily, teraz takimi duperelami szkola sie nie przejmuje, wazniejsze uczyc "tolerancji"... :(

Data: 2019-12-04 10:11:49
Autor: Cavallino
W dniu 03-12-2019 o 18:49, WS pisze:
[...]

A szczególnie religii i uwielbienia dla indoktrynacji....

Data: 2019-12-05 17:29:29
Autor: Derek
90% wypadków. Wola rządzących.
Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:qs7t8j$4od$1$Cavnews.chmurka.net...
[...]

Wszystko zgodnie z wolą rządzących : PiS i Partii Watykańskiej.

90% wypadków z pieszymi to wina kierowców