900kkm na LPG

Data: 2014-03-13 23:23:18
Autor: tomas
900kkm na LPG
W dniu 13.03.2014 15:22, anacron pisze:
http://moto.wp.pl/kat,45754,title,900-tys-km-na-tej-samej-instalacji,wid,16460684,wiadomosc.html?ticaid=1125a8

Ja mam w mazdzie 626 instalacje lpg.Silnik cyka jak miód.Te silniki chyba są stworzone pod gaz.Na trasie pali mi 8,5-9l gazu przy silniku 2.0 115km.Szkoda tylko , że na zachodzie taki gaz drogi.Zrobiłem już
50000km i Ĺźadnych awarii.Mam wraĹźenie , Ĺźe na gazie pracuje ciszej...
Pozdrawiam

Data: 2014-03-13 23:33:34
Autor: P.B.
900kkm na LPG
Dnia Thu, 13 Mar 2014 23:23:18 +0100, tomas napisał(a):

[...]

50000km i żadnych awarii.Mam wrażenie , że na gazie pracuje ciszej...
Pozdrawiam

W moim pugu 406 też mam wrażenie, że na gazie chodzi ciszej, równiej i ma
więcej mocy przy wysokich obrotach. Przy wtrysku gazu jazda na LPG to
przyjemność. Miałem też gaz w starej maździe 626 (GD z 1988 roku), ale tam
nie było już tak fajnie - instalacja II gen., źle założona, strzały,
wypalanie zaworów. Jeździła jakoś ta mazda, ale generalnie to była porażka. --
Pozdrawiam,
Przemek

900kkm na LPG