92 rocznica stanięcia do walki ze złem państwa/RP2 przez Józefa Piłsudskiego [1926-05-12]

Data: 2018-05-12 13:20:02
Autor: A. Filip
92 rocznica stanięcia do walki ze złem państwa/RP2 przez Józefa Piłsudskiego [1926-05-12]
Z sejmokracją przecz!  Niech żyje ustanawiacz słusznej demokracji! http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-staje-do-walki-z-glownym-zlem-panstwa-92-rocznica-przewrotu-,nId,2580619
"Staję do walki z głównym złem państwa". 92. rocznica "przewrotu majowego"
12 maja (07:27)

92 lata temu, 12 maja 1926 roku, marszałek Józef Piłsudski na czele
wiernych mu oddziałów podjął marsz na Warszawę, który przeszedł do
historii jako "przewrót majowy". Jego wynikiem było ustąpienie
prezydenta i dymisja premiera. W wyniku trwających trzy dni walk
zginęło 379 osób, wśród nich 164 cywilów. ...

--
A. Filip

Data: 2018-05-12 05:39:00
Autor: japanizer
On Saturday, May 12, 2018 at 8:20:05 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> prezydenta i dymisja premiera. W wyniku trwających trzy dni walk
> zginęło 379 osób, wśród nich 164 cywilów. ...

    There are no 'mitigating circumstances' when it comes to rebellion against
    a sovereign lord.

        Yoshi Toranaga, in Ch. 11; to this John Blackthorne responds:

   "Unless you win."

Data: 2018-05-12 14:57:30
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

    a sovereign lord.

        Yoshi Toranaga, in Ch. 11; to this John Blackthorne responds:

Kaczyński już wygrał czy (jeszcze) nie przegrał swojej Falandyzacji-2.0?
Lecha Wałęsa poniósł jakieś znaczące konsekwencje Falandyzacji-1.0
oprócz zostania "prezydentem jednej kadencji"?

Jak do kurwy nędzy "konstytucja i demokracja najświętsze są" to Józia
trzeba potępiać za wojskowy zamach stanu z całą surowością języka polskiego.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja

--
A. Filip

Data: 2018-05-13 08:16:11
Autor: Pazerność i Stołki

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+tvpa00vpof-i5c6@wp.eu...
Z sejmokracją przecz!  Niech żyje ustanawiacz słusznej demokracji!

Niech żyje! Niech żyje! Dać mu mleka!

CL

92 rocznica stanięcia do walki ze złem państwa/RP2 przez Józefa Piłsudskiego [1926-05-12]