94/ 210.000 to prawda o nadużycia seksualne w Reichu

Data: 2010-03-26 10:02:41
Autor: mkarwan
94/ 210.000 to prawda o nadużycia seksualne w Reichu
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3e2c2e15-af91-411b-a83b-c7d1b4bb3abaupsg2000gro.googlegroups.com...

(...)NY Times praktycznie co tydzień pisze o skandalach w diecezji Bostońskiej, ma największe archiwum etc, ani słowem nie wspomniał o apelu głównego rabina NY do prawników Żydowskich aby nie występowali o odszkodowania i nie reprezentowali ofiar molestowania dzieci dokonanego w gminach Żydowskich NY.
O aferze w Irlandii czy ostatniej w Niemczech napisały i powiedziały wszystkie media.
Czy słyszała Pani o jakiejś aferze w zwykłej placówce oświatowo wychowawczej w Irlandii czy Niemczech, bo ja nie.
Czy twierdzi Pani, że ich nie ma ?
spotkałem się z badaniami z których wynika, że przestępstwa te częściej popełniają nauczyciele /o około 50%/ i pediatrzy / o około 20%/.
Co jest zrozumiałe bo tych gnojów ciągnie do zawodów gdzie jest kontakt z dziećmi.
źródło http://fronda.pl/news/czytaj/rewolucja_seksualna_a_pedofilia

94/ 210.000 to prawda o nadużycia seksualne w Reichu