94 dni więzienia za gówno w papierku

Data: 2014-03-30 03:39:08
Autor: Grzegorz Niedźwiecki
94 dni więzienia za gówno w papierku
http://ropoiwzk.republika.pl/gorace%20tematy/Ligeza/nkaul8.jpg
Gówno Zabawa w Chowanego - wychodzi do połowy, wraca, wychodzi, wraca....
https://www.youtube.com/watch?v=cpEjR9hpWTg

Tadziu,
Właśnie będziemy obchodzić 25 lecie polskiej gówniarzerii i 17 lecie papieru toaletowego. Alkaida ma większe podstawy do karania niż polscy faszyści. Dlaczego pójdę do pudła? Bo w Polsce nie ma Prokuratora Generalnego, Rzecznika Praw Obywatelskich. Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, uczciwego programu Państwo w państwie itd. Nie ma wody do spłukania gówna.
Dowie się o tym cały świat.
socjolog

Data: 2014-03-30 19:10:30
Autor: Robert Tomasik
94 dni więzienia za gówno w papierku

A tak głównie, to o co Ci chodzi?

Data: 2014-03-30 19:23:05
Autor: Sonn
W dniu 2014-03-30 19:10, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <lew1@poczta.fm> napisał w wiadomości

A tak głównie, to o co Ci chodzi?

W jego wypadku może chodzić tylko o psychiatrę

--
Sonn

Data: 2014-03-30 19:42:09
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:lh9knj$l5c$1node2.news.atman.pl...

A tak głównie, to o co Ci chodzi?
Nie karm trolla...
Dałem mu szansę, zanim wywalę gościa do KF. Może mimo wszystko jest w tym jakaś logika.

Data: 2014-03-30 19:56:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.03.2014 19:42, Robert Tomasik pisze:
[...]

Z długiego doświadczenia czytanie jego wypowiedzi jest równie ryzykowne jak czytanie bredni scjentologów ;)

Data: 2014-03-30 20:17:49
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:lh9ls1$m83$1node2.news.atman.pl...
[...]

Poczekam, może coś sensownego odpisze. Nie chce mi sie analizować jego bibliografii. Nie śledziłem dotąd jego wystąpień.

94 dni więzienia za gówno w papierku