95 letnia babcia obudzila w Chinach sie w trumnie po 6 dniach-gdy uznano ja za zmarlą

Data: 2012-03-07 04:01:16
Autor: muto2100
95 letnia babcia obudzila w Chinach sie w trumnie po 6 dniach-gdy uznano ja za zmarlą
Data: 2012-03-09 19:30:41
Autor: pluton
95 letnia babcia obudzila w Chinach sie w trumnie po 6 dniach-gdy uznano ja za zmarla

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2109719/Chinese-woman-95-comes-life-climbing-coffin-days-died.html?ITO=1490

Znaczy dzong dzong juz dlugo nie pociagnie.

Nullification

95 letnia babcia obudzila w Chinach sie w trumnie po 6 dniach-gdy uznano ja za zmarlą