95 proc. urzędników panstwowych dostało nagrody pieniężne

Data: 2010-12-20 02:19:44
Autor: muto2100
95 proc. urzędników panstwowych dostało nagrody pieniężne
niedosc  ze   ich  niepozwalniano  to  jeszcze    dostaja    nagrody
pieniezne     za   ktore  placimy    MY!

a    przeciez    PO    obiecalo   ze   zwolnia   kilka  tysiecy
nierobow!

http://www.hotmoney.pl/artykul/kraj-95-proc-urzednikow-dostalo-nagrody-pieniezne-17343

Data: 2010-12-20 12:13:37
Autor: K.S.
pozwól ze wyrecze...

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
[...]

Pozwól ze wyręczę "Waszego Dobrodzieja" i odpowiem Ci nastepujaco:
"Ty koles masz cos z lbem! Nie podoba ci sie PO to jedz na Bialorus i tam
pyskuj!"

i dodam jeszcze takie uogólnienie:
Jeśłi konukolwiek cokolwiek w Polsce się nie podoba - niech wyniesie się do innego kraju. Nikt mu nie każe żyć tutaj - jest teraz wolność i każdy może otrzymać paszport.

Data: 2010-12-20 12:56:19
Autor: jadrys
pozwól ze wyrecze...
W dniu 2010-12-20 12:13, K.S. pisze:

[...]

To nie jest rozwiązanie - raczej uczyńmy ten kraj, swoja ojczyznę takim żeby każdy Polak nie czuł się tu  wyobcowany. Mówienie możliwości emigracji tylko z tego powodu  że paru sprzedawczyków i złodziei postanowiło tu rozdawać karty na swoja modłę, jest zupełnie nie na miejscu..

Data: 2010-12-20 18:14:12
Autor: obserwator
pozwól ze wyrecze...
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Jeśłi konukolwiek cokolwiek w Polsce się nie podoba - niech wyniesie się do innego kraju. Nikt mu nie każe żyć tutaj - jest teraz wolność i każdy może otrzymać paszport.

nie bardzo mozna sie z tym co piszesz zgodzic. Krytykowac takie decyzje ktore
tu podal muto, nie tylko nalezy ale trzeba. Armia urzednikow moze zniszczyc
kazde panstwo. Urzednicy nie tworza zadnego kapitalu, bo ich praca polega
tylko na przekladaniu papierow z lewej strony biurka na prawo (lub odwrotnie).

To sa po prostu pasozyty. Nie naleza im sie wiec zadne dodatkowe pieniadze i jesli im sie taka opinia nie podoba, to niech oni wyjada do innego kraju.

Data: 2010-12-20 20:07:39
Autor: K.S.
przecież...
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

jesli im sie taka opinia nie podoba, to niech oni wyjada do innego kraju.

Przecież ja ironizowałem - wyręczyłem "Waszego Dobrodzieja" (zacytowałem
jego wypowiedź) - a w uogólnieniu jeszcze go prześcignąłem.

Takie stwierdzenia jak "wyjedź jeśłi ci się to-a-tonie podoba; nikt cię tutaj
nie trzyma" padały na grupie wielokrotnie.
A i w życiu coś podobnego wielokrotnie słyszałem.
Np na poczcie nie mogłem powstrzymać się od zdziwienia że przesyłka jest aż
tak droga - na co panienka z okienka powiedziała mi "Przecież nikt Pana nie zmusza do wysyłania tej paczki!".
I co? nie miała racji?
Sądzę że jeśłi cena elektyczności wzrośnie o 20% usłyszę: "Przecież nikt Pana nie zmusza do korzystania z prądu".

A tym co będą narzekać na drogą benzynę należy powiedzieć tak: "Przecież
nikt was nie zmusza do jazdy samochodem. Są autobusy i tramwaje"

P.S.
W Polsce jest 550 tysięcy urzędników, na co idzie 30 MILIARDÓW złotych rocznie.
Zdaje się że ostatnio kilka tysięcy zwolniono - zdaje się, bo przecież tak pokaźnego elektoratu nie należy zrażać.
Minister (Rostkowski?) stwierdził, że w innych krajach procent urzędników jest jeszcze większy, więc nie ma sprawy - w Polsce i tak jest pod tym względem oszczędnie - zatem redukcji raczej nie będzie.

Data: 2010-12-20 19:20:59
Autor: obserwatoir
przecież...
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przecież ja ironizowałem - wyręczyłem "Waszego Dobrodzieja" (zacytowałem
jego wypowiedź) - a w uogólnieniu jeszcze go prześcignąłem.

:)))) w pierwszym momencie zbaranialem, potem pomyslalem: pewnie sie ktos pod
Ciebie podszywa, dlatego szybko napisalem ten tekst.

Ja tez czesto to slysze, jak cos krytykuje, dlatego mnie to wkurza.

Data: 2010-12-20 20:14:31
Autor: K.S.
przecież...
> [...]

Takie stwierdzenia jak "wyjedź jeśłi ci się to-a-tonie podoba; nikt cię
tutaj nie trzyma" padały na grupie wielokrotnie.
A i w realu coś podobnego wielokrotnie słyszałem.
[...]
Sądzę że jeśłi cena elektyczności wzrośnie o 50% usłyszę: "Przecież nikt
Pana nie zmusza do korzystania z prądu".
A ci co będą narzekać na drogą benzynę usłyszą: "Przecież
[...]

pokaźnego elektoratu nasze rządzące partie nue zechcą zrażić.
Minister (Rostkowski?) stwierdził, że w innych krajach procent urzędników
jest jeszcze większy, więc nie ma sprawy - w Polsce i tak jest pod tym
względem oszczędnie - zatem redukcji nie będzie.

Data: 2010-12-20 19:28:25
Autor: obserwator
przecież...
K.S. a co sadzisz o Rybinskim, on dosc rozsadnie pisze, ale wiadomo pisac moze, a jaki jest w rzeczywistosci, to moze okazac sie dopiero w *praniu:)

Rybinski tak proponuje rozwiazac ten problem z urzedasami, moze czytales? ..

ale wkleje dla reszt grupowiczow:

http://www.money.pl/archiwum/mikrofon/artykul/rybinski;mamy;o;sto;tysiecy;urzednikow;za;duzo,255,0,682751.html

Data: 2010-12-21 13:06:00
Autor: K.S.
problem urzędników
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
a co sadzisz o Rybinskim, on dosc rozsadnie pisze, ale wiadomo pisac moze,
a jaki jest w rzeczywistosci, to moze okazac sie dopiero w *praniu:)
Rybinski tak proponuje rozwiazac ten problem z urzedasami, moze czytales?
..
http://www.money.pl/archiwum/mikrofon/artykul/rybinski;mamy;o;sto;tysiecy;urzednikow;za;duzo,255,0,682751.html

Moim zdaniem prof. Rybiński prześliznął się po temacie nie wnikając w istotę rzeczy.
Otóż kwestia biurokracji związana jest silnie z pryncypiami ustrojowymi (polityczno-gospodarczymi) - o czym wogóle nie wspomniał - a pryncypiów tych nasze elity polityczne raczej nigdy nie zmienią, nie poluzują. A obywatele - no cóż, przyzwyczaili się i sądzą żę dobrze jest jak jest - byle tylko coś tam naprawić i udoskonalić.

W ciągu 20 lat uchwalono 3 tysiące ustaw i 20 tysięcy rozporządzeń i zarazem przybyło 300 tysięcy urzędników, Zatem - na obsługę jednej ustawy trzeba dodatkowo zatrudnić 100 urzędników - i to bez względu na postęp techniczny! (komputery, internet, komórki), który przecież niewątpliwie się dokonał.

Jeśłi w przyszłym roku Sejm utrzyma to tempo (150 ustaw), trzeba będzie zatrudnić 15 tysięcy urzędników. Idąc dalej - w najbliższym 10-leciu przybędzie 150 tysięcy urzędników - zatem będzie ich łącznie 700 tysięcy!

A gdyby tak skasować większość tych ustaw...?
NIE - "kontrrewolucja nie przejdzie" (no ostatecznie, coś niecoś można... zanosi się np na skasowanie obowiązku meldunkowego)

Data: 2010-12-20 18:42:45
Autor: Grzegorz Z.
muto2100 napisał:

[...]

Ale o co chodzi? Ty nie dostałeś to i inni mają nie dostać?

Urawniłowka ma być?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

95 proc. urzędników panstwowych dostało nagrody pieniężne