96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.

Data: 2011-08-06 12:51:17
Autor: Jaksa
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
On Fri, 05 Aug 2011 22:10:02 +0200, PrzemysÅ‚aw W <Broñmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Wszystko to robota jednego gnoja.

Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.

Jaksa

Data: 2011-08-06 12:53:25
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 12:51:17 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

On Fri, 05 Aug 2011 22:10:02 +0200, PrzemysÅ‚aw W <Broñmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Wszystko to robota jednego gnoja.

Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.

Jaksa

To ty przeceniasz siebie umysłowy niedorozwoju.
--
stevep

Data: 2011-08-06 11:16:40
Autor: obserwator
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): To ty przeceniasz siebie umys³owy niedorozwoju.

ooo kacap z gowna dal glos.

Data: 2011-08-06 18:31:32
Autor: stevep
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
Dnia 06-08-2011 o 13:16:40  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a):

To ty przeceniasz siebie umys³owy niedorozwoju.

ooo kacap z gowna dal glos.

Zaprogramowany oszo³om znów ujada.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 13:06:08
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 12:53:25 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

Jaksa

Data: 2011-08-06 11:18:11
Autor: obserwator
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):
A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

Data: 2011-08-06 14:03:11
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 13:18:11 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

Gazeta Wyborcza tak robi, bo usiluje sobie hodowac hunwejbinow.

Ja zas probuje Pietrzykowskiego leczyc, pokazujac mu jego
rzeczywiste (a nie wyimaginowane) miejsce w spoleczenstwie.

Jaksa

Data: 2011-08-06 18:30:45
Autor: stevep
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
Dnia 06-08-2011 o 14:03:11 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):

[...]

Ty nie proponuj tylko ¶ladem swego prezia ³ykaj te proszki bo ciê z³o¶æ  kundlu zadusi.

Data: 2011-08-07 01:58:08
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 18:30:45 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

Dnia 06-08-2011 o 14:03:11 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Ty nie proponuj tylko Å›ladem swego prezia Å‚ykaj te proszki bo ciÄ™ zÅ‚ość  kundlu zadusi.

Ja jestem sam swoim preziem, ty bezzebna palo.

Jaksa

Data: 2011-08-07 02:13:25
Autor: stevep
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
Dnia 07-08-2011 o 01:58:08 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):

[...]

Ty sam jesyte¶ swoim niepowtarzalnym idiot± szubrawcu.

Data: 2011-08-07 02:19:45
Autor: Jaksa
On Sun, 07 Aug 2011 02:13:25 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

Dnia 07-08-2011 o 01:58:08 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Ty sam jesyteÅ› swoim niepowtarzalnym idiotÄ… szubrawcu.

He he, ze co Pietrzykowski?

Jestem swoim niepowtarzalnym idiota?
Co chciales przez to powiedziec, glupia palo?

He he

Jaksa

Data: 2011-08-06 18:29:31
Autor: stevep
96 pasa¿erów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
Dnia 06-08-2011 o 13:18:11  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

No, no czo³owa para oszo³omow w akcji.

Data: 2011-08-06 13:31:13
Autor: Przemys³aw W
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

Ka¿de twoje zdanie pojebie.

Przemek

--

"W bia³ej ksiêdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zosta³o nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mg³y.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-06 18:28:51
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 13:06:08 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Twoje chore wypociny figurowy kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-07 01:59:53
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 18:28:51 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Zebys dziadu mial 5% mojej wiedzy to bys sie uwazal ze medrca.
Tfu, masz wiecej niz 80 lat Pietrzykowski, a glupi jestes
jak gimnazjalista.

I na chuj bylo ci tak dlugo zyc? I tak w tym swoim nieudanym
zyciu nie zrobiles nic wartosciowego.

Jaksa

Data: 2011-08-07 02:14:58
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 01:59:53 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Po iloÅ›ci jadu jaki tu wylewasz oceniam two jeżycie jako wyjÄ…tkowo "udane"  maÅ‚po nieczÅ‚ekoksztaÅ‚tna.

--
stevep

Data: 2011-08-07 02:21:17
Autor: Jaksa
On Sun, 07 Aug 2011 02:14:58 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Dziekuje, jestem zadowolony. W czepku urodzony.

Jaksa

Data: 2011-08-06 14:06:13
Autor: hersk
wrote:

Dnia 06-08-2011 o 12:51:17 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa³(a):

> Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.
>
> Jaksa

To ty przeceniasz siebie umys³owy niedorozwoju.

 jaksa, ta lajza ktora z opolska lajza raffem  opluwala prezydenta i jego malzonke maja czelnosc
 pojawiac sie na psp? powinni dawno gnic w wiezieniu!

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.